Goeden Dag Topic


Status
Niet open voor verdere reacties.
Ach ja ik zei al niet alle nummers zijn goed maar er zijn wel een aantal mooie bij hoor. Frankrijk vinden velen weer geweldig maar ja ik vindt dat dan weer niks maar ja smaken verschillen.
 
Ach ja ik zei al niet alle nummers zijn goed maar er zijn wel een aantal mooie bij hoor. Frankrijk vinden velen weer geweldig maar ja ik vindt dat dan weer niks maar ja smaken verschillen.
die vent lag op de grond wat te kwijlen wie dat goed vind tja
 
@NicoleE Van harte proficiat.

Vanmorgen een wandeling rond Slenaken gemaakt.
Gelijk ook een heerlijke grummele abrikozen vlaoj meegenomen.
 
Stoppen met die onzin. Ook niet uitzenden vanavond, dan maak je als omroep/NL ook een statement denk ik.
Aan de andere kant, die malloot sturen riep al vragen op. En dan op de persco zo raar gaan doen met je vlag over de kop was het begin. Hij had daarna excuus moeten aanbieden en zich normaal gedragen ( al is dat met zo’n aandachtstrekker niet mogelijk). Wat die miep van Griekenland deed op de andere perso met ook Israël dr bij leek ook nergens op, beetje ongeïnteresseerd gaan doen alsof je ligt te slapen.

Gelukkig kijk ik toch niet naar rare feestje wat het in de loop der jaren is geworden,Hoe gekker hoe mooier dus wat dat betreft pastte die Joost er wel tussen.
 
Gelukkig kijk ik toch niet naar rare feestje wat het in de loop der jaren is geworden,Hoe gekker hoe mooier dus wat dat betreft pastte die Joost er wel tussen.
Albert , wil je die post verwijderen aub ; als de openbare omroep dat ziet gaan die echt volgend jaar John en mij sturen . wij voldoen aan alle criteria ( gek genoeg en niet kunnen zingen )
 
Albert , wil je die post verwijderen aub ; als de openbare omroep dat ziet gaan die echt volgend jaar John en mij sturen . wij voldoen aan alle criteria ( gek genoeg en niet kunnen zingen )
Misschien moeten we met die criteria Albert ook meevragen. Zo n vogelpak zou hem best wel staan denk ik:ROFLMAO::ROFLMAO:
 
Moge allemaal.

We moeten ons schamen denk ik dat we zo n clown hebben gestuurd:

We moeten ons schamen dat we uberhaupt aan dat hele politieke circus meedoen.
 
Stoppen met die onzin. Ook niet uitzenden vanavond, dan maak je als omroep/NL ook een statement denk ik.
Aan de andere kant, die malloot sturen riep al vragen op. En dan op de persco zo raar gaan doen met je vlag over de kop was het begin. Hij had daarna excuus moeten aanbieden en zich normaal gedragen ( al is dat met zo’n aandachtstrekker niet mogelijk). Wat die miep van Griekenland deed op de andere perso met ook Israël dr bij leek ook nergens op, beetje ongeïnteresseerd gaan doen alsof je ligt te slapen.

Gelukkig kijk ik toch niet naar rare feestje wat het in de loop der jaren is geworden,Hoe gekker hoe mooier dus wat dat betreft pastte die Joost er wel tussen.
Gelijk heb je.

Zou mooi statement zijn. Niet meer uitzenden die zooi. En daarvoor in de plaats een terugblik naar hoe het ooit ontstaan is.
Europese broadcast union. Weinig europees aan nu.

NL moet zich onthouden van stemmen.

Het besluit is ook ‘disproportioneel’ heb ik gelezen.
 
Niet uitzenden heeft geen invloed want elk land zend het uit dus degene die willen kijken doen dat dan wel via Belgie of Duitsland.
Er is nog weinig bekend maar hij is vast niet voor niets uitgesloten en zal het wss wel terecht zijn. Dat hij niet mee kan doen is voor mij geen reden om niet te kijken. Het was toch een belabberd nummer.
 
Dankjewel iedereen voor de felicitaties!
 
Nou, als ik zo het live blog op de NOS website lees, over het ESF, dan rolt nu iedereen over elkaar heen.
 
Ach ja er is al crisisoverleg. Ze zijn straks allemaal spijkers op laag water aan het zoeken.
 
Middag
NicoleE VanHarte

 
Middag Jaap.
 
Nou mooie overwinning voor Pogacar in de giro vandaag.

En natuurlijk de volle buit voor Martin in de sprintrace.

Dan zeg ik alvast avond allemaal.
 
Straks eens even ESF kijken als ik mn ogen kan openhouden natuurlijk. In de regel gaat dat lastig:DD
 
We krijgen wel een verslag van je neem ik aan.
Nou kort gezegd hij kan naar huis en ik denk niet ten onrechte. Ok, de camera bleef hem filmen maar ja als volwassen vent loop je dan weg maar gaat niet staan dreigen.
Dus imo eigen schuld dikke bult.
 
Nou kort gezegd hij kan naar huis en ik denk niet ten onrechte. Ok, de camera bleef hem filmen maar ja als volwassen vent loop je dan weg maar gaat niet staan dreigen.
Dus imo eigen schuld dikke bult.
Ik ga niet kijken maar ben wel benieuwd of het publiek zich rustig blijft houden. Ik lees het morgen wel 🎵. Wat een soap!
 
Ik ga niet kijken maar ben wel benieuwd of het publiek zich rustig blijft houden. Ik lees het morgen wel 🎵. Wat een soap!
Nou ik denk dat er best wel rumoer zal komen en al helemaal na het 4 e optreden want dan zou Joost moet komen. Ik zag net wat video s van die Joost en het is een gek af en toe hoor in zn gedrag.
Hadden ze achteraf beter mij en Albert met @stefanC kunnen sturen.
 
Nou kort gezegd hij kan naar huis en ik denk niet ten onrechte. Ok, de camera bleef hem filmen maar ja als volwassen vent loop je dan weg maar gaat niet staan dreigen.
Dus imo eigen schuld dikke bult.
Je mag ook niets meer tegenwoordig……….
 
Goedenavond.

Vanmiddag flink in de weer geweest in de tuin. Heb een put geplaatst.
De bedoeling is dat de buurman er ook zo een krijgt. En dat ze aan elkaar gekoppeld zitten.
Dan wil ik nog een buis met gaatjes richting tuin ingraven met infiltratie blokken erlangs.
Het geheel afdekken met grind.

Bij het graven viel mij op dat de grond best droog is. Niet zompig. En geen grondwater.
Dus ik denk dat infiltratie wel werkt.
Met een hoosbui kan 1 van ons een pomp in de put plaatsen.

20240511_181456.jpeg


20240511_181508.jpeg
 
Avond Marcel en ik snap niks van die putten maar ja zover zijn we in Grunn ook nog niet.
 
Avond, weer thuis van t feestje van mn broer. Lekker eten dr bij. Was geslaagd.
 
Avond Albert.
 
NOu tot nu toe is het ESF best aardig met voor mij als favorieten Duitsland, Kroatie en Kroatie.
Maar ik heb het idee dat ik toch zo mn bed ga opzoeken.
 
Goedemorgen.
 
Moge Albert. Ja ik heb die beste man weleens op tv gezien dacht ik maar verder ken ik hem niet.
 
Moge Corne.
 
Goedemorgen iedereen ,

Marcel je zit met mollen in jou tuin .
 

Bijlagen

  • marcel.jpeg
    marcel.jpeg
    735.1 KB · Weergaven: 11
Status
Niet open voor verdere reacties.

Terug
Bovenaan