Goeden Dag Topic


Status
Niet open voor verdere reacties.
Kampioentjes
. IMG_2974.jpeg
:iloveyou::iloveyou::iloveyou:
 
Goedemiddag
 
Avond allemaal.
 
Avond John, je leert het al aardig, nog maar ietsje te vroeg,…maar die minuut vergeef ik je.
 
Avond John, je leert het al aardig, nog maar ietsje te vroeg,…maar die minuut vergeef ik je.
Avond Albert en ja ik werd net optijd wakker van mn tukkie nadat de visite weg was.
Dat overkomt me niet weer hoor en ik zal de volgende keer de wekker op 17.30 zetten:DD;)
 
Wordt weer een aangename week qua weer. En lekker 3 dagen werken, nou ja 2,5 dan. En woensdagavond tot vrijdag lekker naar de Veluwe met zn 2. Hotelletje Nunspeet. Fietsen mee en km’s maken over de Veluwe.
 
Wordt 18-19 graden dus prima te doen Albert en dan de eerste kilometers maken op de nieuwe bike.
 
Wordt weer een aangename week qua weer. En lekker 3 dagen werken, nou ja 2,5 dan. En woensdagavond tot vrijdag lekker naar de Veluwe met zn 2. Hotelletje Nunspeet. Fietsen mee en km’s maken over de Veluwe.
Heerlijk, mooie omgeving ook. Genieten van je nieuwe fiets.
 
Goedenavond.

Vandaag eindelijk eens wat in de tuin kunnen doen.

Heb achterin een border rand gemaakt en de bodem bedekt met boomschors tegen het onkruid.
Tevens her en der nog wat bodembedekkers neergezet.

20240505_171521.jpeg
 
Ziet er leuk uit zo Marcel.
 
Mijn tablet was te vol en nou kan ik dit forum nog maar klein bekijken op de smartphone, dus dat doe dan ook niet vaak meer.
Maar nou doet ze het weer ik koop eerdaags wel weer zo,n ieuw voor de post
 
Mooi dat ie het weer doet Edwin.
 
Het moest niet gekker worden.
 
Goedemorgen.
 
Goedemorgen.
 
Morgen
 
Moge Lissa en Marcel.
 
Moge Corne.
 
Moge Lex. Heb je mn stukje vlaai in de koeling gezet want ik ben net over de helft:deal::chef:
 
  • Haha
Waarderingen: Lex
Moge Jaap op deze zonnige dag.
 
Middag allemaal.
 
Hallo 12 uur is t middag...:DD

Dus midaggggg !!:)
 
Hallo 12 uur is t middag...:DD

Dus midaggggg !!:)
Ja 12 uur is middag dus ik vraag me af waarom jij pas om 12.02 hier gaat roeptoeteren:ROFLMAO::pp

Middag Lex.
 
  • Haha
Waarderingen: Lex
Middag:koffie: ☀️ nog steeds aanwezig
 
Middag Jaap en hier af en toe nog zon.
 
Avond allemaal.
 
Avond Lex.
 
  • Leuk
Waarderingen: Lex
Status
Niet open voor verdere reacties.

Terug
Bovenaan