Goeden Dag Topic


Status
Niet open voor verdere reacties.
Nou tijd voor mn siesta want het gaat nu alweer warm worden. 25 graden rond 3 uur dus ik zal tot 5 uur een wat langere siesta houden:DD:DD
Maar goed na morgen de komende 2 weken een aangename 17-18 graden dus daar kijk ik alvast naar uit.
 
Nou tijd voor mn siesta want het gaat nu alweer warm worden. 25 graden rond 3 uur dus ik zal tot 5 uur een wat langere siesta houden:DD:DD
Maar goed na morgen de komende 2 weken een aangename 17-18 graden dus daar kijk ik alvast naar uit.
Watje😀😉

Heerlijk deze temperaturen.
 
Middag Albert. Ja niks voor mij die warmte hoor. Was even in de tuin bezig en hield het al snel voor gezien vandaag.
 
Middag :koffie: binnen want buiten is het niet te doen🥵🥵
Echt Nederland weer zo loop in je
wollen onderbroek en dan in je zwembroek :DD
 
Middag Jaap en pak je overgangsbroek dan alvast maar uit de kst want morgen zakt het flink in (gelukkig). Buiten inderdaad niet te doen in de zon.
 
Nou laat ik alvast dan maar goedenavond zeggen. Met deze warmte zal het internet ook trager werken denk ik dus ik hoop dat dit jullie voor 6 uur nog bereikt:ROFLMAO::ROFLMAO:
 
Goedenavond

Nou komt weer een gratis traktatie aan:

Het is buiten nu behoorlijk donker. Ik zou zeggen, zoals het een kwartier voor zonsondergang is.
In de verte hoor ik het onweer al zo'n uur. Zal dadelijk wel losbarsten.
 
Sky denkt het is mij te warm hoor.

1714667959334.jpg
 
Goedenavond


Het is buiten nu behoorlijk donker. Ik zou zeggen, zoals het een kwartier voor zonsondergang is.
In de verte hoor ik het onweer al zo'n uur. Zal dadelijk wel losbarsten.
Snel de schuilkelder in dus:LOL::LOL:
 
Avond, lekker gewandeld samen, en zojuist heb ik fris gedoucht en nu op de bank in korte broek en polo.
 
L polo met een kortje zie ik het nou voor me.
Vies was iets en erna gwassen.
 
Tja iets wil je met kleurpotloden maar.
Ik gooit ze weg hier.
 
Avond jongedame, ;)

De zoon is een week in Hapert, NB, en daar is het ook slecht weer nu. Hier schijnt nog de zon en lekker 25 graden.
 
Komen we hier goed weg want de verwachting is dat het droog blijft.
 
Avond! De afgelopen weken een collega enthousiast gemaakt voor een garnalenbakje dus vanmiddag met haar op stap geweest voor de benodigdheden :cool:

Zelf nog een groepje pygmeas meegenomen :DD
 
Goedenavond.

Nou, dat was me een avondje wel……

Lekker gegeten bij de Ikea en nog wat spul gekocht. Loop je in het magazijn en begint me toch een herrie. Regen hagel en onweer.

De parkeergarage was een hel. Lucht groen en hagel en donder. Onderweg naar huis bijna alles blank.

Thuis gelijk richting tuinkamer…..gelukkig het is nog droog binnen.

Komt de volgende bui. Water komt wel erg dichtbij de kozijnen.
Kijk ik boven uit het raam, is de buurman bezig met een pomp, maar dat lukte niet erg. Het water stond bij hem tot aan de drempel.

Snel laarzen aan, dompelpomp en slang gepakt en naar de buren.

Het water begon net naar binnen te stromen toen we de pomp aan de praat hadden. Gelukkig ging het snel weg.
Maar de rest van de avond bezig met pompen en vegen. Er kwam geen einde aan die regen.

Maar goed. Schade beperkt. En omdat ik bij hem aan het pompen was, steeg bij mij het water ook niet.

Daarna nog even wat gepraat met een drankje.

Nu fris gedoesd. Even ontspannen.

En nadenken over een meer permanente oplossing.

Buren wonen er sinds 1975 en dit is de 2e keer. Eerste keer was in 2021. Toen stond er 10 cm water binnen.
Dus ik zie een trend.

Straat na de eerste bui.

20240502_192507.jpeg
 
Moge allemaal.

Nou wat een gedoe daar Marcel en je buurman is denk ik de jongste ook niet meer als hij er al zolang woont dus wat hulp is dan wel fijn. Gelukkig is er tot nu toe hier geen drup gevallen en is het benauwd in huis waardoor ik nog eerder wakker ben dan anders maar ja het koelt af inmiddels.
 
Moge Corne.
 
Moge Nathalie en de enige plek om nat te worden was hier gister de douche. Nog steeds droog hier maar wel mistig.
 
Morgen! Hier ook geen druppel gezien..
 
Moge Lissa. Zie net dat ze hier rond de middag een paar spetters willen hebben maar ja dat is niet zo erg en met 16 graden beter te doen dan gister in elk geval.
 
Goedemorgen :koffie::regen:
 
Goedemorgen.

Hier veel te veel water gezien. En het regent nog steeds. Gelukkig niet hard.
Er staat ook geen water meer in de tuin.

Vanacht ook niet lekker geslapen. Erg benauwd in huis. Maar ja, het gaat ook tegen mijn pricipe in om de airco aan te zetten nu.
 
Ik was ook iets te voorbarig met geen druppel regen, het giet als een gek en ik was te koppig om de kussens van de lounge weg te halen :rolleyes:
 
Goedemorgen.

Hier veel te veel water gezien. En het regent nog steeds. Gelukkig niet hard.
Er staat ook geen water meer in de tuin.

Vanacht ook niet lekker geslapen. Erg benauwd in huis. Maar ja, het gaat ook tegen mijn pricipe in om de airco aan te zetten nu.
Begrijpelijk! Hopelijk blijft het dan hierbij
 
Moge binnenkomers en gelukkig is het flink afgekoeld en prima zo. Ze verwachten hier rond de middag een paar sputters regen maar dat mag de pret niet drukken.
De komende 14 dagen blijft het rond de 17 graden dus mn wensen worden eindelijk eens verhoord:DD:DD
 
Middag allemaal en hier miezert het licht maar het stelt geen snars voor.
 
Nou het is weer droog dus dan maar even de hond uitlaten. Al met al is er bar weinig gevallen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Terug
Bovenaan