Goeden Dag Topic


Status
Niet open voor verdere reacties.
Moge binnenkomers.
 
Middag Albert. Van harte daar;)
 
Laatst bewerkt:
Middag John.. wie is er jarig vandaag.

Straks mn nieuwe vervoermiddel halen. Mooi weer voor een fietstochtje.
 
Volgens mij loopt er ergens een twintiger rond nu;)
 
Ja, maar ik ben geen Ed.. hij ook niet… dus. :engel:
Haha, ja dom foutje maar ja dat komt omdat ik van slag ben door het grijze weer terwijl me zon was beloofd;)
De tam tam heeft hier thuis zn werk weer gedaan zoals je al wel zal begrijpen:DD:DD
 
Nou, zonnetje schijnt hier af en toe toch wel wat. Maar niet zo uitbundig als gisteren.
 
Nee af en toe doet ie wel zn best maar ja met nu 19 graden is het prima te doen. Morgen of woensdag 25-26 las ik en dat is me gelijk weer teveel van het goede.
 
Middag Jaap en smeer je goed in;)
 
Ik ook niet Jaap en ik zit zelden in de zon want daar heb ik geen geduld voor.
 
Middag! Vol spanning op kantoor of we een bepaalde opdracht hebben binnengehaald.......
 
Poah lekker warm. 24.9 geeft de thermo aan buiten. Lekker weer om de fiets te ruilen. En daar is ie dan. Mn nieuwe Giant.

IMG_6049.jpeg
 
Mooi fietsje Albert en nog een met stang.
 
Ja dat is wel handig zo n knop. Je kan weer een paar jaar vooruit nu.
 
Goedenavond.

Mooie dag vandaag 25 graden.
Bij thuiskomst gelijk het gras maar gemaaid. Het gras was mooi droog.

Maar goed ook. Want nu trekt er een onweersbui over.
 
Avond Marcel en morgen nog iets warmer maar ja dan koelt het gelukkig weer af want boven de 22 graden hoeft niet voor mij.
Groeit dat rotgras ook nog eens harder door:DD:DD
 
Avond. Gedoucht, nu bakske thee. Buitendeur nog lekker open.
IMG_2973.jpeg
 
Moi John. Beetje voetbal op het schermpie. Straks maar wat lekkers uit de koelkast.
 
Ach ja je moet het zelf gezellig maken Albert, Lekker snackje of iets hartigs is dan wel lekker.
 
Nog even lekker met de korte broek in de tuin op de loungebank liggen met een boek:book:
 
Moge allemaal.
 
Goedemorgen.
 
Moge Nathalie.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Terug
Bovenaan