Goeden Dag Topic


Avond! In de tuin gewerkt, plantjes in het aquarium gesnoeid en gekookt en gegeten. Lekker languit op de bank!
 
Avond! In de tuin gewerkt, plantjes in het aquarium gesnoeid en gekookt en gegeten. Lekker languit op de bank!
'k Weet het niet maar om nu aquariumplanten snoeigoed te koken en te eten? Voor mij gaat dan de liefde voor onze hobby ietwat te ver... :juggle:
 
Je bent op dreef op niet!!!
'k Weet het niet maar om nu aquariumplanten snoeigoed te koken en te eten? Voor mij gaat dan de liefde voor onze hobby ietwat te ver... :juggle:
Haha Lissa, het stond er wel hoor;)

Tot morgen allemaal en slaap lekker.
 
Goedemorgen.

Het weekend is voorbij gevlogen. Nu weer het begin van een korte werkweek.
Gisteren op de valreep nog de belasting gedaan. Vervelend klusje. Maar het is weer klaar.
 
  • Leuk
Waarderingen: Drup
Mogge. Even bij de Huisarts. Mag ff naar mn longen luisteren. Hoest me al ruim 1,5 week de longen eruit bijna.. gewoon om zekerheid te hebben.
 
Moge Albert en succes bij de HA.
 
Goedemorgen


Mogge. Even bij de Huisarts. Mag ff naar mn longen luisteren. Hoest me al ruim 1,5 week de longen eruit bijna.. gewoon om zekerheid te hebben.
Beterschap Albert
 
Moge Corne en Nicole.
 
Goedemorgen :koffie:in de zon hier
Mogge. Even bij de Huisarts. Mag ff naar mn longen luisteren. Hoest me al ruim 1,5 week de longen eruit bijna.. gewoon om zekerheid te hebben.
Beterschap Albert
Hoop niet dat je de zelfde diagnose als mij krijgt dan ben je nog wel even zoet zon honderd dagen na besmetting.
Nooit geweten dat je op onze leeftijd ook nog last kan krijgen van een kinkhoest besmetting :unsure:
Ja ja alle prikken gehad als kind:cry:
 
@flipper34 volgens de arts kon het wel 6wkn duren voor het weg zou zijn. Heb nog 4wkn te goed dus. Gelukkig werkt het weer mee.
 
Middag Albert. Nou ik hoop voor je dat het allemaal wat sneller gaat.
 
Tja John. Veel meer dan Fluimicil en ander spul slikken kan ik er niet tegen doen.

Nou ja. Over 2uur zit mn werkdag er weer op. Even langs fotograaf om een foto te halen die ik heb laten afdrukken voor aan de muur (van mn broer, zussen, ik en aanhang, samen met onze moeder).
 
Zolang het maar overgaat Albert en dan zijn er ergere zaken in het leven.

Leuk zo n familiefoto:thumbs:
 
:koffie: In de tuin in de zon.
 
De druppelaars weer in de bakken gezet.

IMG_6043.jpegIMG_6044.jpeg
 
Avond vriendjes en vriendinnetjes.
 
Avond! Nog even gauw naar de action geweest voor een schommel in de tuin voor t neefje :engel:
 
Morgeuh john
 
Moge Marcel en Stijn.
 
Moge Lissa. Het is hier regenachtig.
 

Terug
Bovenaan