Goeden Dag Topic


Vandaag wonen wij precies 1 jaar in ons huis.
Dus dat gaan we vieren.
Omdat de keer dat we de sleutel hadden ontvangen een beetje een domper was. Teveel kopzorgen.
Gaan we het deze keer opnieuw vieren.
 
Nou hier lekker de zon erbij en ik heb een leuk uur wielrennen gezien met een goede Pogacar en een dik verdiende overwinning. Nu moet ie dat nog even vasthouden tot na de Tour:)

Omdat mn vader op bezoek was hadden we de F1 op via Viaplay. Nou wat een ramp want het is meer reclame dan racen wat je ziet en zo duurt alles geen 1,5 maar 3 uur. Na een aantal reclame blokken zei mn vader dan ook maar zet wielrennen maar op:ROFLMAO:
Reclame is tegenwoordig noodzakelijk en je ontkomt er niet aan maar ja dit was wel heeeel erg veel reclame.
 
Omdat mn vader op bezoek was hadden we de F1 op via Viaplay.
Ik kijk geen F1 Albert en kruip liever onder de wol. Het is buiten ook echt weer om lekker in je warme bed te liggen;)
Zien we morgen om 05.00 wel weer hoe het weer is.
Euh John? Sinds vrijdag toch andere gedachte en wel kijken naar die mooie snelle auto’s?

:LOL:;);)
 
Middag. Zo potje bekerfinale kijken. Kom op NEC. zou leuk voor ze zijn, maar ik denk dat ze het niet redden.
 
Euh John? Sinds vrijdag toch andere gedachte en wel kijken naar die mooie snelle auto’s?

:LOL:;);)
Nou nee het was meer omdat mn vader er was en die het graag wilde zien maar ja met zoveel reclame was wielrennen leuker. Ik zie liever de jongens op 2 wielen die voor wat sensatie zorgen dan een safetycar en veel reclame.

Avond allemaal.
 
Nou na de brand is iedereen lekker opgewarmd in de Kuip:juggle:
 
Goedemorgen.

Hier de dag begonnen met een champagne ontbijt.
 
Moge Marcel. Ik ben begonnen met een kop echte oploskoffie:ROFLMAO::ROFLMAO:
 
Wel eerst oplossen, anders knarst het zo.
Ja dat had je iets eerder moeten zeggen want ik ben nu al een uur in de weer met een tandenstoker:DD;)
Stond oploskoffie op de pot maar ik begreep niet dat je het in een mok met water moest oplossen.
 
Nou F1 kijken gaat weer duurder worden en wel 18 euro per maand. Tja ik dacht dat het juist goedkoper zou worden met veel niet al te spannende wedstrijden:ROFLMAO:
 
Nou F1 kijken gaat weer duurder worden en wel 18 euro per maand. Tja ik dacht dat het juist goedkoper zou worden met veel niet al te spannende wedstrijden:ROFLMAO:
Krimpflatie.

Steeds meer betalen voor minder.
 
Krimpflatie.

Steeds meer betalen voor minder.
Haha maar ja het kan gratis zoals gister bij de oude SBS6 maar ja dan zie je meer reclame dan race zeg. Mn vader wilde het graag zien maar die riep bij het zoveelste lange reclameblok zet maar wat anders op. Ben blij dat ik via Ziggo voor minder geld alle MotoGP kan zien en dan nog zonder reclame onder de race ook.
 
Haha maar ja het kan gratis zoals gister bij de oude SBS6 maar ja dan zie je meer reclame dan race zeg. Mn vader wilde het graag zien maar die riep bij het zoveelste lange reclameblok zet maar wat anders op. Ben blij dat ik via Ziggo voor minder geld alle MotoGP kan zien en dan nog zonder reclame onder de race ook.
Sbs is dat niet die zender waar 5 minuten voor het einde van een speelfilm een friese tuinkabouter het weer kwam verkondigen??
 
Sbs is dat niet die zender waar 5 minuten voor het einde van een speelfilm een friese tuinkabouter het weer kwam verkondigen??
Ja ene Piet P werd die wel genoemd:DD:DD

Moge Peter.
 
Middag! Onderweg naar huis en dan kan ik aan de slag met mijn nieuwe chihiros lamp 😎
 
Middag Lissa en tot straks dan maar;)
 
Haha maar ja het kan gratis zoals gister bij de oude SBS6 maar ja dan zie je meer reclame dan race zeg. Mn vader wilde het graag zien maar die riep bij het zoveelste lange reclameblok zet maar wat anders op. Ben blij dat ik via Ziggo voor minder geld alle MotoGP kan zien en dan nog zonder reclame onder de race ook.
Ja en met 6uur vertraging ook nog eens. De coureurs zitten dan alweer in het vliegtuig naar Monaco of een ander belastingparadijs
Gelukkig kijk ik via F1 TV Pro. Voor veel minder en er is meer te zien en geen geneuzel van die Viaplee figuren.


O ja. Een goedemiddag allemaal.
 
Wat kun je met TV Pro dan allemaal krijgen Albert want ik lees van alles maar dat kost nu 11,99 volgens mij en heb je dan een heel pakket of alleen de F1?
 
Destijds zijn de plannen voor de bouw van een dak, voorzien van sprinklers en hoogtezonnen, afgestemd. Er is daarvoor weinig marktwerking mogelijk. De huidige situatie geeft dan wel weer variabele weersomstandigheden aan ons. Zo hebben we soms kleddernatte dagen, iets minder natte dagen en soms BIJNA droge dagen. Dat is heel anders als mijn groet. Die blijft hetzelfde. Een fijne dag allemaal!
 
Vandaag wonen wij precies 1 jaar in ons huis.
Dus dat gaan we vieren.
Omdat de keer dat we de sleutel hadden ontvangen een beetje een domper was. Teveel kopzorgen.
Gaan we het deze keer opnieuw vieren.
Je moet er dan wel bij zetten wáár en wanneer we dan gaan vieren! :):);)
 
Nou hier lekker de zon erbij en ik heb een leuk uur wielrennen gezien met een goede Pogacar en een dik verdiende overwinning. Nu moet ie dat nog even vasthouden tot na de Tour:)

Omdat mn vader op bezoek was hadden we de F1 op via Viaplay. Nou wat een ramp want het is meer reclame dan racen wat je ziet en zo duurt alles geen 1,5 maar 3 uur. Na een aantal reclame blokken zei mn vader dan ook maar zet wielrennen maar op:ROFLMAO:
Reclame is tegenwoordig noodzakelijk en je ontkomt er niet aan maar ja dit was wel heeeel erg veel reclame.
Bij de commerciële omroepen is er drie keer per uur 7,5 tot 8 minuten reclame. Voor en na de reclameblokken zijn er nog promo's te zien van eigen programma's. Waarmee er 9 mintuten per keer verspilt worden. Zo vaak en zeker zolang kan ik niet plassen. Dus van elk uur zijn er 31 minuten voor het eigenlijke programma beschikbaar. Dat maakt dat ik eigenlijk bijna nooit naar commerciële omroepen kijk.
 
Wat kun je met TV Pro dan allemaal krijgen Albert want ik lees van alles maar dat kost nu 11,99 volgens mij en heb je dan een heel pakket of alleen de F1?
Je hebt dan alles van F1, trainingen, races, voorbeschouwingen, nabeschouwingen. Keuze uit engels commentaar, duits oid, maar ook ViaPlay commentaar. Trainingen en races van F3, F2 en Porche supercup.
En daarnaast documentaires mbt autosport. En geschiedenis vd F1, races vanaf 1970.
 
Je hebt dan alles van F1, trainingen, races, voorbeschouwingen, nabeschouwingen. Keuze uit engels commentaar, duits oid, maar ook ViaPlay commentaar. Trainingen en races van F3, F2 en Porche supercup.
En daarnaast documentaires mbt autosport. En geschiedenis vd F1, races vanaf 1970.
Ok, maar je kan dan ook Ziggo Sport zien las ik en Netflix en Videoland? Dat zit toch allemaal in dat maandbedrag van 11,99?
 
Nee, alleen alles wat met formule 1 te maken heeft, videoland en Netnix zijn aparte abo’s. Gaat buiten Ziggo enzo om dit.
 

Terug
Bovenaan