Goeden Dag Topic


Eerlijk waar, het gras en de straat stond blank, zelfs een uur later na de hoosbui. Fietspad, rijbaan, stoep.
De lucht werd donker, een heel erg dreigende lucht. En wat zie ik, iemand die de plantjes water geeft met een gietertje.
confused-smiley.png
 
Aan het weerfront is niets nieuws te melden. Alles gaat passend in het natte moesson seizoen door. Wat maakt dat ook mijn groet niet anders dan anders is; goedendag allemaal.
 
Aan het weerfront is niets nieuws te melden. Alles gaat passend in het natte moesson seizoen door. Wat maakt dat ook mijn groet niet anders dan anders is; goedendag allemaal.
Hier is het gelukkig zo goed als droog
 
Middag binnenkomers en hier regent het al 2 uur lekker door.
 
Het is droog hier. En met 17 graden ook erg aangenaam.

Ik ga zo eens in Bilzen kijken.
 
Middag, weekend. Even de Lido verversen.
 
Lido is weer voorzien wat vers regenwater. En de snoeischaar is er behoorlijk doorgegaan. Dat vraagt misschien om een foto… maar her is nog niet helemaal naar wens. Eerst de mist op laten trekken en morgenvroeg misschien nog wat verplaatsen.

Met een half uurtje eerst richting het noorden voor een paar familiebezoekjes, ff langs schoonzus en zwager. Mn zwager heeft deze week een auto total loss gereden toen hij de sterkte van een boom wilde testen. De boom won. Hij slechts spierpijn, is er genadig afgekomen, zeker als je ziet hoe de auto eruit zag na die kopstoot.
 
Middag Albert en je zwager is een echte Noorderling en die zijn niet bang voor een boompje;)
 
Middag Albert en je zwager is een echte Noorderling en die zijn niet bang voor een boompje;)
Aan zn dialect te horen heb je gelijk ja.

Je hoeft niet te zwaaien, want we gaan via Gieten…. a28 en ringweg is afgesloten dus ff de alternatieve route. Net zo snel overigens
 
Aan zn dialect te horen heb je gelijk ja.
Haha, vreselijk dat dialect en ik heb 4 jaar op de landbouwschool in Winsum gezeten en verstond er eerst geen klap van. Verstaan doe ik het nu prima maar ik praat het niet en ik heb liever ABN. Maar ja veel boeren hier en vooral de oudere praten gewoon plat.

Ik was ook niet van plan om te zwaaien vandaag Albert want het stortregent momenteel. Goede rit en wees voorzichtig.
 
Middag Marcel.
 
Avond allemaal. Zo net een kattenhuis met krabpaal in elkaar gezet. Ik zei nog dat doen we morgen wel maar ja daar was niet iedereen het mee eens.
Nu maar hopen dat ie niet in elkaar stort als de kat erop springt:ROFLMAO::ROFLMAO:
 
  • Leuk
Waarderingen: frog
Heb vertrouwen in je eigen geknutsel............:p

Avond, en hopelijk een mooi weekend in het vooruitzicht kwa weer !!:)
 
Avond allemaal. Zo net een kattenhuis met krabpaal in elkaar gezet. Ik zei nog dat doen we morgen wel maar ja daar was niet iedereen het mee eens.
Nu maar hopen dat ie niet in elkaar stort als de kat erop springt:ROFLMAO::ROFLMAO:
Ach een kat komt altijd op zijn pootjes terecht.
 
Avond allemaal. Zo net een kattenhuis met krabpaal in elkaar gezet. Ik zei nog dat doen we morgen wel maar ja daar was niet iedereen het mee eens.
Nu maar hopen dat ie niet in elkaar stort als de kat erop springt:ROFLMAO::ROFLMAO:
Je hebt de doos toch wel bewaard voor Mina!?
 
Moge allemaal.
 
Moge Nathalie.
 
Mogge. f1 aan de andere kant van de aardbol.
 
Enige waarvoor die franstallige hier goed zijn in Belgie , die zenden nog gratis F1 uit .
Viaplee komt er hier niet in. Lekker F1tv Pro. Engels commentaar en gaan.

Die gratits ViaPlay TV is een lachertje met 6uur vertraging uitzenden.
 
Hier hebben we Tipik is hetzelfde als VRT maar dan in franstalige belgie en in wallonie is alles gratis , anderen betalen het toch wel .
 
Moge binnenkomers.
 
Die gratits ViaPlay TV is een lachertje met 6uur vertraging uitzenden.
Nou ja het voordeel is dat je eerst op internet de uitslag kan bekijken en als zoals veelal Max weer wint en meer dan 1 minuut voorsprong op nummer 10 heeft dat je net zo goed niet kan kijken en dan kun je dus je tijd beter besteden:ROFLMAO::ROFLMAO:
Ik durf ook niet te voorspellen dat Max wint want dat is geen voorspelling of verwachting meer maar 9 van de 10x een garantie:deal:
 
Ja, een abo kunnen ze niet betalen….
Yep zijn binnen 64 dagen verkiezingen en zopas nieuw wetsvoorstel . Komt erop neer als je 20 jaar gewerkt hebt dat je recht krijgt op minimum pensioen . Iemand die 2 jaar werkt en 18 jaar ziek is geweest krijgt dit dus . Verschil tussen iemand die 42 jaar in fabriek heeft gewerkt en minimum pensioen is kleine 300 € . Zijn er hier dan die lopen rond te bazuinen dat werken loont in Belgie . Ze geven dus nu aan de laagste veel meer want vroeger was het hoeveel je effectief gepresteerd hebt in je leven en op het eind is het nieuwe voorstel 0.5 % goedkoper dan het vorige . Als je met de ene hand gul geeft dan moet je het van ergens anders gaan afromen toch . De rode waalse vrienden kunnen hiermee nu uitpakken naar hun kiesvee .
 

Terug
Bovenaan