Goeden Dag Topic


Middag. Bijna weer mn werkdag gehad.
Om half 3 op huus an.
 
Middag Albert. Hier even bij AH donuts ingeslagen want 2 kopen=5 halen en dat kan wel uit.
 
Zo hier een flinke hagelbui zeg. Het lijkt wel winter:DD
 
Moi, potje voetbal kieken, hup PSV op naar de schaal!
 
Gelukkig krijgen we nóg meer variatie in de weersomstandigheden. Was het tot nu toe een weinig nattigheid, een gemiddelde vocht toename en een kleddernatte zooi er komt een ietwat hogere temperatuur bij. Voor de rest blijft het weer de variatie gestand doen. Net zoals ik mijn groet gestand doe: Een fijne dag allemaal!
 
Psv maakt het wel spannend zeg:br:
 
Middag, mijn weekend is begonnen. De Lido voorzien van vers water enzo. En verder was ik niet van plan om erg veel inspanning te leveren. Ben al een weekje aan het hoesten als een zeehond. Dat vreet wel wat energie natuurlijk.
Als het na het weekend nog niet verbeterd is de huisarts maar eens aanspreken om te luisteren naar mn longen of daar misschien wat zit wat er niet hoort bij een gezonde vent van 63. :)
 
Middag Albert en gelukkig hoeft een zeehond niet te worden uitgelaten;)
 
Dag JT.

Nou waterwissel gedaan, en 2 telefoontjes. Dinsdagmiddag mn nieuwe fietsje halen (geen zijwieltjes nodig).
En nog een telefoontje mbt een verzekering die ik al jaren heb lopen. Kwam niet meer in mn account en dat was niet zonder klantenservice te regelen.
 
Middag Jaap en hier weinig zon gehad maar nu komt ie er af en toe even door.
 
John hier is de zon ☀️ ruim aanwezig vandaag af en toe een wolkje er voor.
Temperatuur is in de zon en uit de wind goed te doen.
 
Tja verschil moet er zijn Jaap maar ja wij komen nog wel aan de beurt met de zon. Hier is het 10 graden en best fris met de wind.
 
Zo ik verheug me er al op om in 2025 een extra Bic Mac te kunnen halen voor die 5 euri s:DD:DD

 
Ziekelijke bemoeials zijn het soms ook. Nou ja dan mik ik zelf wel een theelepeltje suiker in mn cola want anders is het niet te drinken.

 

Terug
Bovenaan