Goeden Dag Topic


Ja triest van die schildpadden maar goed als het echt een technisch iets is dan kan dat gebeuren. Ik neem aan dat zoiets niet met opzet gebeurt.
 
Tja Albert het is schering en inslag en het zijn daar nooit lieverdjes geweest maar de fans van Ajax, Feyenoord en PSV zijn vaak niks beter.
Zolang ze winnen gaat het goed maar anders...............
 
Tja Albert het is schering en inslag en het zijn daar nooit lieverdjes geweest maar de fans van Ajax, Feyenoord en PSV zijn vaak niks beter.
Zolang ze winnen gaat het goed maar anders...............
Helaas hebben nagenoeg alle clubs wel een losgeslagen kern die gewoon een excuus zoekt om rotzooi te trappen. Heeft niks met supporter of fan zijn te maken, die lui zijn gewoon een schande voor de clubs:mad:
 
Die lui gewoon de clubkaart afpakken, en een dag voor een wedstrijd meldplicht en vastzetten tot de dag na de wedstijd.
Maar ja, is geen plek en personeel voor natuurlijk.
 
Tja maar je kan geen mensen zomaar vastzetten om iets wat ze eerder bij een andere wedstrijd hebben gedaan. Dat zou inhouden dat ze diverse keren moeten vastzitten tijdens wedstrijden en dat gaat veel te ver natuurlijk.
Je kan en mag iemand vastzetten voor iets dat hij heeft gedaan maar je kan en mag niet later iemand telkens weer bij een wedstrijd vastzetten.
Tja lastig en dat hooligans gedoe speelde ook al in de jaren 80 toen ik nog heen ging hier en er is weinig veranderd.
 
Helaas hebben nagenoeg alle clubs wel een losgeslagen kern die gewoon een excuus zoekt om rotzooi te trappen. Heeft niks met supporter of fan zijn te maken, die lui zijn gewoon een schande voor de clubs:mad:
Ja hier bij Grunn kunnen ze er ook soms wat van hoor.

Avond JW en Lissa.
 
Nou de komende jaren ga ik geen aquarium meer "omruilen". Wat een werk zeg:help:
 
Beter zo dan andersom, je fietst rustig op je fietsje naar de Appie voor kroketten. En voor je het door hebt werken de wind en regen je zo de Friesche grens over:ROFLMAO:
 
Goedemorgen.

Vandaag maar een extra shirt aangetrokken. Geen verwarming op het werk. Iets met de stoom toevoer.
 
Moge Jaap en hier schijn af en toe de zon maar ja met 6 graden is het koud te noemen.
 
Middag, omelet gebakken als lunch, broodje erbij. Vanmiddag bezoekje bij oom en tante van me doen in Verpleeghuis waar ze sinds een paar maand wonen en langs een paar winkels voor wat zaken.
 
MIddag
Zo na een poging om diepvries visvoer te bemachtigen is dat bij de derde winkel voor een gedeelte gelukt
Pff lijkt met de maand moeilijker te worden
Nu eerst maar :koffie:
 
Middag Jaap en ik neem an de eerste 2 winkels niet de slager en groenteboer waren?:DD;)
Nope eerste was mijn vertrouwde lfs tweede was ranzijn een tuincentrum die ook een aquarium afdeling heeft
Derde was 1 waar je de hoofdprijs betaalt.
Maar ja nood breekt wet
Trouwens bij de slager kom ik niet wil graag goed vlees niet dat nuchtere wat de zogenaamde keurslager verkoopt.
Groeten man bezitten we hier niet.
 

Terug
Bovenaan