Goeden Dag Topic


Heb ik je wel gezegd dat je ook moet meehelpen met het verversen?:DD:DD
Maar ja de prijs is daar dan ook naar hoor:deal:
Als het maar bij verversen ga blijven . John kan ook nog enkele buitenactiviteiten verzinnen , zoals tuinonderhoud of konijnenhok verversen enz enz
 
Als het maar bij verversen ga blijven . John kan ook nog enkele buitenactiviteiten verzinnen , zoals tuinonderhoud of konijnenhok verversen enz enz
Dat laatste is alleen van toepassing bij Belgische gasten.
 
Nou ja dan hoeft dat dit keer niet en dat laat ik wel door een Belg doen die misschien langskomt:ROFLMAO::ROFLMAO:
Dat zal ten vroegste voor 2036 zijn dan . Ik heb alle papieren voor visum aanvraag ingediend . Zuid - Nederland geen probleem , maar voor Noord-Nederland moet alles nog in steen worden gebeiteld en dan met paard en kar van Zwolle naar Grunn gebracht worden .
 
Dat zal ten vroegste voor 2036 zijn dan . Ik heb alle papieren voor visum aanvraag ingediend . Zuid - Nederland geen probleem , maar voor Noord-Nederland moet alles nog in steen worden gebeiteld en dan met paard en kar van Zwolle naar Grunn gebracht worden .
Ik denk eerder dat ze hier zolang bezig zijn om het te vertalen en te begrijpen:ROFLMAO::ROFLMAO:. Ik hoorde toevallig dat Russisch nog makkelijker moet zijn om te ontcijferen:deal:
 
Goedemiddag.

Deze ochtend een flinke wandeling gemaakt. Lekker weer buiten. En het wordt langzaam groener buiten.

Gisteravond fijn gevijzeld voer in de bak gekiept. Deze ochtend alweer kraakhelder. Straks weer eens meten wat dat heeft gedaan.

Zometeen even wat kasten en kratten aan de kant zetten in de tuinkamer. Donderdag komen ze nieuwe pui plaatsen en een nieuwe voordeur.
 
Nou bij het shorttrack is Nederland kampioen vallen en diskwalificatie geworden. Ongelofelijk teleurstellend en de regen gouden medailles is op 1 blijven steken.
 
Avond allemaal en hoe belabberd kan een middag zijn.

Schaatsen was slecht, Ajax is niet om aan te gluren en als klap op de vuurpijl ligt er vlak voor onze deur op het looppad een kikker die vermoedelijk is aan/platgereden door een fiets te stuiptrekken.
Nou snel door naar de maandag dus;)
 
Zo is iedereen in slaap gevallen hier?
Nou dan duik ik er ook zo maar in:DD
 

Terug
Bovenaan