Goeden Dag Topic


Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja, morgge John.. ik kijk later wel weer of het probleem is opgelost. Want dit is bagger momenteel.
 
Het is af en toe dat het forum trager is Stefan en soms gaat het goed en soms moet je wat langer wachten.
 
Straks weer onderweg naar rotterdam en de 3 punten ophalen voor twente 🔴😎
 
T loopt echt vreemd vandaag…. Dan wel weer bereikbaar. Dan weer niet..nou ja, gelukkig mooi weer voor andere dingen
 
Goedemiddag

hier lukt foto's uploaden inderdaad ook niet.
 
Als je dat doet is die server direct defect .
Ik heb eerder het vermoeden dat de boel in de war is nadat jij een selfie hebt willen posten op een van de afgelopen dagen:ROFLMAO::ROFLMAO:
 
1707575877919.png


Duurt al 1 week voor we een foto hebben , dus niet vals beschuldigen aub
 
Weet niet wat er aan de hand is. Maar soms kan ik wel op het forum, dan weer niet. Nu weer wel, maar dan wel eerst VPN inschakelen.


Desalniettemin, fijne middag. Vanavond uit eten met de schoonfamilie, zwagers, schoonzussen en schoonouders.
Even naar Assen straks.
 
Ik dacht dat we toch net een nieuwe server hadden??
 
Dr komt alweer een andere aan las ik enkele berichten terug… en daar betalen we dan donateursgeld voor….. het is een beetje waardeloos af en toe.
Nou Albert ik denk niet dat dit iets is waar de eigenaar iets aan kan doen en of de andere server meer geld kost dat weet ik ook niet. Dit zijn toch zaken waar je als eigenaar van een forum weinig aan kan doen lijkt me zo en ik denk dat we blij mogen zijn dat Marcel zich snel inzet om de problemen te verhelpen.
 
Nou Albert ik denk niet dat dit iets is waar de eigenaar iets aan kan doen en of de andere server meer geld kost dat weet ik ook niet. Dit zijn toch zaken waar je als eigenaar van een forum weinig aan kan doen lijkt me zo en ik denk dat we blij mogen zijn dat Marcel zich snel inzet om de problemen te verhelpen.
Dat zeg ik ook niet. :):sorry:Maar omdat een paar maand geleden de server al is vervangen en nu weer mag ik wel zeggendat het waardeloos is toch? K heb er zelf, gelukkig, geen verstand van.
 
Ja waardeloos is dat wel inderdaad en ik heb er ook geen kaas van gegeten. Wat ik begreep is dat meerdere fora er last van hebben na een bepaalde update die vorige week is geweest.
Gelukkig hebben we Marcel voor de technische kant.
Techniek is leuk zolang het goed werkt zeg ik altijd maar dan;)
 
Ja waardeloos is dat wel inderdaad en ik heb er ook geen kaas van gegeten. Wat ik begreep is dat meerdere fora er last van hebben na een bepaalde update die vorige week is geweest.
Gelukkig hebben we Marcel voor de technische kant.
Techniek is leuk zolang het goed werkt zeg ik altijd maar dan;)
Ah… ik weet al hoe het komt….

 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Terug
Bovenaan