Goeden Dag Topic


Status
Niet open voor verdere reacties.
Avond Marcel en ik zou contact zoeken met KPN maar ja of dat wat uithaalt dat vraag ik me af. Hier gaan ze tzt ook glasvezel nog aanleggen maar ja de datum is nog niet bekend.
 
Op mijn werk kan ik ook een glaasje wijn bestellen. En ik wordt ook door mijn chaufeur thuis gebracht. [sarcasm = off]
Wat een zottekoppen daar. Ik begin nu wel te snappen waar al die onzin vandaan komt. Die zijn gewoon straal bezopen met hun beleid.

 
Gnavond dames en heren.
 
Goedenavond.

Ik moet even wat kwijt.

Krijg hier een kaart van kpn in de bus. Ze willen een afspraak inplannen om een glasvezel aansluiting te maken.
Nou ligt hier net een paar maanden glasvezel in huis.
In een tijd dat we horen dat we zuinig moeten zijn met de grondstoffen en energie. Is het toch van de zotten dat ze naast een gloednieuw glasvezelnetwerk een 2e glasvezelnetwerk aan gaan leggen.
Manuren, grondstoffen en energie voor alle dubbele servers die staan te draaien. Dat is toch echt de grootse onzin die er bestaat.
Ik vind dit echt weggegooid geld en energie. Welke idioot dit bedacht heeft. Is echt pure hebzucht. Marktwerking ten top!

Nou, dat moest ik even kwijt.

Ben niet de enige zie ik net.
En als KPN zich er net zo in vast bijt als E-fiber dan ben je nog niet van ze af. Hardnekkig en brieven vol onwaarheden. Zal je de ellende besparen.
 
nou nou… wat een gemopper weer vandaag… nergens voor nodig mensen.
 
Negatieve ervaringen met een bedrijf benoemen is toch geen gemopper?
Was meer cynisch bedoelt… ;)


Het heeft ermee te maken dat de andere aanbieder zijn netwerk/glasvezelkabel niet als open netwerk aanbiedt, en andersom KPN dus ook niet. Met als gevolg dat er 2 aansluitingen van glas kunnen komen. En soms ook nog een coax aansluiting van Ziggo. Terwijl er maar 1 electriciteitskabel of gasnetwerk door het land ligt die door alle aanbieders gedeeld wordt. En daarvoor betaal je als consument dus de transportkosten.

En de een ziet het als negatief, de ander als voordeel.
 
Avond ik zie dat er dubbele glasvezel gelegd gaat worden op sommige plaatsen aan de berichten
mazzel voor jullie hier zijn we sinds 2020 al in afwachting op het glasvezel gebeuren
Maar helaas nog steeds niets zelfs niet na huisbezoek van de kabelaar begin deze januari waarbij hij aangaf met twee a drie weken te beginnen
alleen niet bij gezegd welk jaar.
 
Hier ligt het sinds 1,5 jaar ook. Het Delta netwerk. Nou heb ik het 1 jaar gehad , Caiway abo, internet was prima. Maar het tevee signaal was bagger. Net of je terug ging naar de tijden van een antenne op je dak. Dus na een jaar maar weer naar Ziggo gegaan. Iets minder qua internetsnelheid maar het tv signaal is vele malen stabieler en beter van kwaliteit.
 
Misschien kom ik nu wel in beeld:DD:DD

 
Was meer cynisch bedoelt… ;)


Het heeft ermee te maken dat de andere aanbieder zijn netwerk/glasvezelkabel niet als open netwerk aanbiedt, en andersom KPN dus ook niet. Met als gevolg dat er 2 aansluitingen van glas kunnen komen. En soms ook nog een coax aansluiting van Ziggo. Terwijl er maar 1 electriciteitskabel of gasnetwerk door het land ligt die door alle aanbieders gedeeld wordt. En daarvoor betaal je als consument dus de transportkosten.

En de een ziet het als negatief, de ander als voordeel.
Het is linksom of rechtsom de consument die de dubbele kosten moet betalen.
En ik vind het falend overheidsbeleid dat winstbejach boven ethiek en milieu wordt gesteld.
Een grotere verspilling van materiaal en onderhoudskosten bestaat er niet.
Maar goed. laten we weer lekker over vissies praten.
 
Misschien kom ik nu wel in beeld:DD:DD

Zoiets kan je verwachten. Ze maken zich alleen druk om het wijntje bij het eten.
Maar echte knopen doorhakken……….
 
Zoiets kan je verwachten. Ze maken zich alleen druk om het wijntje bij het eten.
Maar echte knopen doorhakken……….
Ja vergaderen in luxe dat kunnen ze wel maar ja ik had niet veel anders verwacht dan dit. Veel willen niet met Geert in zee en Pieter kan ook erg lastig doen dus dan wordt het al met al erg moeilijk.
Het laatste kabinet Rutte bestond ook niet voor niets uit de daarvoor gevallen 4 partijen want ook toen was er niet veel anders mogelijk. Tja, het is en blijft politiek en dat is een langdradig spelletje zo af en toe.
 
Welterusten. Het plenst hier op dit moment ff behoorlijk


IMG_5651.png
 
Goedemorgen.

Hier ook veel regen.
 
Moge Marcel en hier al een poosje droog en dat zou het ook blijven vandaag.
 
Goedemorgen
hè hè weer een beetje bij gekomen van gisteren
Maar weer de redder van vissen in nood geweest na de noodkreet help mijn bak is lek van een buurtgenoot. :eek:
pff wordt daar te oud voor of ik ben niks meer gewend ;):DD:DD
nu eerst maar ontbijt en koffie om de moter maar weer opgang te brengen :coffee::coffee:
 
Middag. Zonnetje komt erbij hierzo. De zaag heeft zn werk dus goed gedaan
 
Middag Albert en hier hebben we de hele morgen al lekker de zon erbij en daarna krijgen we een bak met regen:ROFLMAO::ROFLMAO:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Terug
Bovenaan