Goeden Dag Topic


Status
Niet open voor verdere reacties.
Moi. Lekker de bakplaat op tafel gehad. En dat wat er af kwam smaakte weer prima. Zo meteen weer full speed door de stad over de ringweg
 
Avond Albert en je maakt de wegen hier weer onveilig dus;)
 
Avond Albert en je maakt de wegen hier weer onveilig dus;)
Weer de thuisplaat aangetikt. T was lekker rustig op de weg. Dus de cruisecontrol stond mooi op 135 van Groningen tot Hoogeveen.
 
Moge Nicole en ik ga eens even aan de wandel.
 
Voor de rest nog alles in diepe slaap bij jullie? Honden maffen hier nog dus eerst koffie voor mij.
 
Ja iedereen slaapt nog en buiten staat een stevige wind.
 
Goedesmorgens deze zaterdag. De dag dat het gebeuren gaat. Onderwatertuinieren. Maar eerst eeens rustig ontwaken met een paar koppen thee en een boterham.
 
Moge Lissa en Albert.

Hier eerst om 8 uur naar Appie en dan de Fusion verversen en verder lekker niet veel doen.
 
Mogge John. Hier ook een waterwissel..:) ongeveer 100 liter denk ik
 
Moge Albert en hier is het wekelijks iets meer dan 150 liter maar ja in een half uurtje ben ik klaar. Op vrijdag doe ik al de planten en ander onderhoud.
 
Ja dan heb je wat extra werk maar vast ook lang plezier van.
 
Goedemorgen ,

Zo midweek Nederland zit erop .
Nederland vakantieland .
 
Ja ik heb de hele week op je zitten te wachten dus;)

Moge binnenkomers.
Ik heb politiekasiel aangevraagd en die dienst werkt niet zo snel .
Ze vroegen reden van politiek asiel en ik heb gezegd dat ik met 1 werkmens loontje 6 regeringen in belgie op been moet houden . Dus mijn reden is puur politiek .
 
Ik hoop wel dat je het in 3 voud hebt gedaan want anders krijg je de aanvraag terug:DD
 
Ze vroegen ook wanneer mijn aanvraag is goedgekeurd in welk deel van Nederland ik wilde wonen . Ze gaven wel als info mee dat je vanaf Grunn naar boven de mensen nog nauwelijk verstond als ze spraken .
 
Morgen, fijn weekend allemaal, geniet ervan !
 
Ze gaven wel als info mee dat je vanaf Grunn naar boven de mensen nog nauwelijk verstond als ze spraken .
Dan zullen Belgen hier vast goed aarden want die zijn veelal ook niet te verstaan;)
 
Opbouwen is altijd leuk , zoals er nog zaken leuk zijn in de hobby
 
Avond Nicole en hier lekker op de bank met Netflix.
 
Avond, hier op de bank… voor 020-PSV
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Terug
Bovenaan