Goeden Dag Topic


Status
Niet open voor verdere reacties.
Het is niet het gewicht waar ik bang voor ben.
Dat is hier alles gewapend beton. Muren, vloeren die doorlopen door het hele blok.
Niet goed afstellen en een knappende ruit?
Los van alle ellende, maar check je verzekering eerst. Alhoewel jij iemand bent die dat waarschijnlijk al gedaan heeft.
 
Het is niet het gewicht waar ik bang voor ben.
Dat is hier alles gewapend beton. Muren, vloeren die doorlopen door het hele blok.
Ik denk ook dat je een hele kleine kans op lekkage hebt maar goed het kan. Ik heb niet voor niets bij elke bak 2 watermelders staan. Bij een ruitbreuk ben je dan al te laat maar bij bv een kapotte naad en langzame lekkage kun je dan de schade nog flink beperken.
 
Mogguh Marcel.


Bijna weekend hier. Nog 3,5 uurtjes
 
Niet goed afstellen en een knappende ruit?
Los van alle ellende, maar check je verzekering eerst. Alhoewel jij iemand bent die dat waarschijnlijk al gedaan heeft.
Juist dit.
En de vorige keer had ik ondanks alles goed waterpas zetten, toch een torsie spanning in de bak.
Dat zag je aan belletjes in de kitnaad. Dat kreeg ik wel weer weg. Maar geeft toch een minder prettig gevoel.
En daar ben ik nu ook weer bang voor.
De bak lijkt zich gevuld toch anders te zetten, dan als deze zomaar leeg staat.
 
Mogguh Marcel.


Bijna weekend hier. Nog 3,5 uurtjes
Dat vliegt ook zo om.

Dat zou echt niks voor mij zijn, dat 4 uur per dag werken.
Je moet er dan nog steeds iedere dag heen. En dus ook een wekker iedere dag.
Dan zou ik toch kiezen voor minder dagen met meer uren.
 
John is denk ik al op de fiets een emmer strooizout aan het halen……
 
Dat vliegt ook zo om.

Dat zou echt niks voor mij zijn, dat 4 uur per dag werken.
Je moet er dan nog steeds iedere dag heen. En dus ook een wekker iedere dag.
Dan zou ik toch kiezen voor minder dagen met meer uren.
Ach. Ik woon op 10 minuutjes fietsen en heb zo mn week mooi verdeeld iom mn werkgever. Maar na de vakantie is de kans wel aanwezig dat ik de vrijdagmorgen ga skippen. Begin april komt er een nieuwe collega voor 36u werken. Dan krijg ik wat meer vrijheid denk ik voor andere zaken. En dan is de vrijdag een mooie dag om vrij te zijn.
 
Goedemiddag. Het is weer zover….
 
Middag Albert en ja je hebt weer weekend denk ik.
 
Middag Lissa. Welkom terug dan maar en ik hoop wel dat je het leuk hebt gehad.
 
1x begrijp ik ook wel hoor:ROFLMAO::ROFLMAO:

Middag allemaal en ja dat zeg ik dus geen 2x;)
Of het forum deed raar of ik was in de bonen.
Of het forum deed raar of ik was in de bonen.

(Voor het geval dat...)
Strafregels schrijven ;)
 
Ja John. Weekend hier. Over een uurtje ff richting ten oosten vd Stad, eemn aan t Damsterdaip kiekn bij de schoonlui.
Even lekker eten daar en vanavond weer terug, want morgen heb ik een klusje te klaren.
 
Ja John. Weekend hier. Over een uurtje ff richting ten oosten vd Stad, eemn aan t Damsterdaip kiekn bij de schoonlui.
Even lekker eten daar en vanavond weer terug, want morgen heb ik een klusje te klaren.
Fijne middag/avond!
 
Ja John. Weekend hier. Over een uurtje ff richting ten oosten vd Stad, eemn aan t Damsterdaip kiekn bij de schoonlui.
Even lekker eten daar en vanavond weer terug, want morgen heb ik een klusje te klaren.
Ik zal ter hoogte van de Rijksweg gaan staan om te zwaaien;)
 
Om ook nog een duit in het water tedoen aangaande lekkende bakken; destijds hadden wij een buurman die een fikse bak had met een dikke laag van dat piepschuim onder de bodem. Hetgeen het aquarium de mogelijkheid gaan om ietwat te buigen was z'n vreemde verklaring. Ik heb hem verteld dat het mij eigenlijk niet zo'n goed idee vond maar hij vulde de bak. Hij heeft nooit de kans gehad om er vis in te doen....

Na deze duit doe ik jullie een droge groet toekomen: Dag.
 
Om ook nog een duit in het water tedoen aangaande lekkende bakken; destijds hadden wij een buurman die een fikse bak had met een dikke laag van dat piepschuim onder de bodem. Hetgeen het aquarium de mogelijkheid gaan om ietwat te buigen was z'n vreemde verklaring. Ik heb hem verteld dat het mij eigenlijk niet zo'n goed idee vond maar hij vulde de bak. Hij heeft nooit de kans gehad om er vis in te doen....

Na deze duit doe ik jullie een droge groet toekomen: Dag.
heb al heel veel jaren piep schuim onder me bakken van 100 liter geen problemen mee
 
heb al heel veel jaren piep schuim onder me bakken van 100 liter geen problemen mee
Ik heb dat 10 jaar bijna onder een ferplast van 80cm gehad en ook zonder problemen.

Avond allemaal.
 
heb al heel veel jaren piep schuim onder me bakken van 100 liter geen problemen mee
Op zich niks mis mee zolang de dikte maar niet overdrijft. Hetgeen wel het geval was in mijn omschrijving hierboven. Bovendien was het een bak van meer dan 2 mtr, als ik me goed herinner.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Terug
Bovenaan