Goeden Dag Topic


Status
Niet open voor verdere reacties.
Moge Marc en jij ook een fijn weekend.
 
Goedemorgen! Eindelijk lekker weekend! Manlief moet helaas vandaag nog werken, dus straks lekker rommelen in huis. Fijne zaterdag allemaal
 
Zo, langzaam start het leven hier in huis…. Ega van bed geplukt:) straks even langs de bouwmarkt, bezoekje langs moeders. Regenton is weer wat ontdooit dus er staat 20 liter regenwater op te warmen tot het de Lido in kan.
 
Goedemorgen.

Het is weekend, dus de zon is ook ergens anders…
 
Nou doe mij maar 22 graden het jaarrond:DD
 
Goedemorgen :sleep::koffie:
Ik wil wel kou hoor. Liever -10 dan 3 graden.
Ben dat grijze weer echt scheitbeu. Is nu al weken grijs en nat.
Helemaal gelijk mee al is het slechter voor de portemonnee
al hoewel 22 graden met zon en op zijn tijd een buitje (nachts) ook niet verkeerd is.
 
Moge Jaap en Thea. Hier de 2 grote bakken ververst dus we gaan wat eten en lekker niksen.
 
Morge John. Al druk bezig geweest dus. Eet smakelijk zometeen en geniet van het niksen:giggle:
 
Ja meestal doe ik dat op zaterdagochtend en kan dan weer rustig mn winterslaap vervolgen:ROFLMAO:
 
Middag, broodje gegeten Met gebakken ei met Beenham eronder. straks even een pakketje halen bij servicepoint. Heb vogelvoer gekocht met een voederhuisje. Gelijk even ophangen vanmiddag.
 

Dat wordt sneeuwballen gooien:ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:
 
Middag Nicole en laat dat pak sneeuw maar lekker in het Zuiden vallen want wat daar valt dat valt niet hier:DD:DD
Maar ja overdag is er dooi dus het zal niet lang blijven liggen.
 
Weerplaza voorspeld voor Heerlen +2 op woensdag en slechts 2,4 mm neeslag. Die pakken sneeuw dat is een droom van enkele schaatsgekken en die hopen nog steeds op een Elfstedentocht.
 
Nessuno capisce questo stupido discorso.
Je Italiaans gaat goed! 'Non capisco' is vaak het eerste wat de Nederlands kennen :giggle:. Als Nederlander moet je nog 1 zinnetje beheersen en dan kom je er wel: "quanto costa". De variant op "wij Zeeuwen bent zunig". :DD
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Terug
Bovenaan