Goeden Dag Topic


Status
Niet open voor verdere reacties.
Mogge, vrijdagochtend. En zo eens kijken en ondervinden of het glad is op straat. Het is net boven 0 hier.
 
Moge heren en hier is het +2 graden.
 
Moge Lissa en ik had je eerdere post gemist:sorry:
 
Moge Jaap en hier is het nu 3 graden maar geen gladheid of nattigheid.
 
Middag JW en ben je op de been gebleven?
 
Middag JW en ben je op de been gebleven?
Middag John, ik ben half op de been gebleven. Gisteren heb ik toch wel een flinke smak gemaakt en er toch wel een zere rug en een stijve knie aan overgehouden.
Helaas een dagje eerder weekend:))
 
Middag John, ik ben half op de been gebleven. Gisteren heb ik toch wel een flinke smak gemaakt en er toch wel een zere rug en een stijve knie aan overgehouden.
Helaas een dagje eerder weekend:))
Nou ik hoop dat je er niet teveel last van hebt want ik ga je niet masseren hoor:DD:pp

Middag Lissa.
 
Middag. Wat een triest weer zeg. Verlang weer terug naar eerder deze week. Droog en zonnig en lekker koud. Veel gezonder als dit wat er nu aan de hand is. Komende weken weer kwakkelweer.
 
Middag Albert. Tja het is grijs maar ja het is wel droog en gelukkig niet meer zo koud. Maar ja wat zon zou ook leuk zijn maar daar hebben we weinig invloed op en dat is maar goed ook want dan was er nog meer ruzie in de wereld.
 
Nou, t is hier heel de dag regenachtig. Droog? Ja binnen op de bank is het droog, op mn keel na.
 
Nou, t is hier heel de dag regenachtig. Droog? Ja binnen op de bank is het droog, op mn keel na.
Nou dan hebben wij geluk gehad en als ik nu naar buiten kijk dan miezert het wat maar dat stelt weinig voor.

Avond allemaal.
 
Goedenavond.

Weekend weer begonnen. Gelukkig iets minder koud.

Ben nu alleen ontzettend loom. Kom net uit de tropen. Luchtbehandeling op het werk stond nog op strenge vorst afgesteld, dus het was nu 26 graden binnen.

Zojuist ook mijn pakket afgehaald. Een venta luchtbevochtiger. Het was de afgelopen dagen gortdroog in huis.
Op den duur 27% RV. Dat is niet prettig.
Voordeel van deze bevochtiger is dat deze met verdamping werkt, dus zelf regulerend. En geen filters nodig heeft.

 
goedenavond allemaal en van harte welkom op de nieuwe dedicated server voor ons Forum!
Issues graag in het daarvoor bekende topic, maar complimentjes mogen hier ook... :)
 
de winterstop is voorbij, dus het wordt weer voetjebal kijken.
 
Nou nog even langer geduld en de MotoGP gaat van start maar ja dan moet ik eerst nog 2 potjes geduld opentrekken;)
 
Goedemorgen,
Fijn weekend voor iedereen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Terug
Bovenaan