Goeden Dag Topic


Status
Niet open voor verdere reacties.
Moge Marcel. Het is alweer een dag met regen.
 
Goedemorgen :regen:
 
Goedemorgen op deze dinsdagochtend. Lekker nog een dagje vrij vandaag.
 
Morgen! Altijd wennen weer zon dagje op kantoor na een weekje vrij 😅
 
Mogge. De kamer eens wat anders proberen qua indeling. Tv langs andere muur ipv in de hoek. Zie al 1 voordeel van mn plek. Zicht op mn kikkers. Kan best zijn dat dit niet bevalt. Dan gaat alles weer terug.
IMG_5500.jpeg
 
Moge buurvrouw of laat ik gelijk zeggen middag allemaal.

Het is hier weer even droog.
 
Tja het is ook best zonde Jaap en behalve wat kindervuurwerk voor een paar centen kopen wij ook niks maar ja de kids willen soms ook wat. Maar ja sommigen kopen hoeveelheden waar ze uren mee bezig zijn en spenderen een vermogen eraan. Ik vindt 15-20 euro al meer dan genoeg.
Middag

Hier een overbuur. Om ongeveer 19 uur begonnen en gestopt rond 2. Heel even wat minder tussen 23 en 24 maar dat mag niks heten.
Ik wil niet weten wat dat gekost heeft 🤐. Maar goed, als mensen dat er aan uit willen en kunnen geven zal ik ze niet tegenhouden.
Ik heb er zelf nooit wat om gegeven. Ook niet als kind als we buiten stonden na middernacht.
 
Middag, in Japan zijn ook 380 mensen aan de dood ontsnapt bij een vliegtuigbotsing zag ik net. Denk ergens een fout in communicatie als er een vliegtuig land en eentje opstijgt op hetzelfde moment.
 
Nou we kunnen niet zeggen dat het jaar te droog begint.
 
Laat ik alvast avond allemaal zeggen.
 
Alvast een goedenavond.

Wat een natte dag weer zeg. Hier alweer 15mm gevallen.
Ook weer erg vroeg donker deze avond.
 
Mogge. De kamer eens wat anders proberen qua indeling. Tv langs andere muur ipv in de hoek. Zie al 1 voordeel van mn plek. Zicht op mn kikkers. Kan best zijn dat dit niet bevalt. Dan gaat alles weer terug.
Bekijk bijlage 370283
Kerstboom dr uit en gelijk beetje anders indelen.
Soms is het wel eens leuk om het anders neer te zetten.
 
Avond Marcel en Lissa.
 
Avond. het is weer gebeurt met de pret. Morgen weer aan het werk.
 
Avond Albert en vakantie gaat altijd snel om he.
 
Goedemorgen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Terug
Bovenaan