Goeden Dag Topic


Status
Niet open voor verdere reacties.
Moge Ettepet:DD. Tja het is de laatste dag maar we hebben nog maar dik 13 uur over hoor:DD
 
Goedemiddag,
al weer een (dik) jaar zonder bak. In het begin miste ik het helemaal niet. Nu kriebelt het af en toe maar ik moet zeggen dat ik zo'n kikkerbak van @Fozzy ook erg leuk vind.
 
Goedemiddag,
al weer een (dik) jaar zonder bak. In het begin miste ik het helemaal niet. Nu kriebelt het af en toe maar ik moet zeggen dat ik zo'n kikkerbak van @Fozzy ook erg leuk vind.
Als je de mogelijkheid hebt zou ik zeggen gewoon weer starten. De uitdaging vindt ik het mooie. Maar dat is persoonlijk.
 
Goedemiddag,
al weer een (dik) jaar zonder bak. In het begin miste ik het helemaal niet. Nu kriebelt het af en toe maar ik moet zeggen dat ik zo'n kikkerbak van @Fozzy ook erg leuk vind.
Moet je eens ff zoeken op Marktplaats… kom je er genoeg tegen, ook wel in klein formaat..
 
Goedemiddag. ff gezellig bij moeders geweest. Zusje en zwager waren er, en mn broer kwam binnen met een bakje met eigen gebakken oliebollen en appelflappen, ze heeft er van gesmuld.
zojuist een paar broodjes gegeten en een appelflap. En nu de rest vd middag lekker rustig aan
 
Koffietijd. Zonder een plak cake… die wordt nl. nu gebakken in de oven hier.
Mijn advies; heb geduld dan is de combinatie koffie met cake niet onmogelijk. (Al vaker heb ik opgemerkt dat je houdt van taal puristen; hier staat een dubbele ontkenning dus had ik ook kunnen schrijven; "mogelijk". :):):) Fijne oudjaarsdag, hopelijk met je inmiddels gezonde eega?
 
Zoals een ieder zou kunnen weten ben ik een nogal saaie man. Dus zal je me niet snel zien met knallend vuurwerk en evenmin met spuitend siervuurwerk. Maar daarentegen heb ik wel weer andere, overigens minder opvallende, hobby's. Voor velen is dit laatste overigens wel degelijk een geluk, denk ik zo. Maar deze ongetwijfeld saaie man beleefd er telkens wel weer een genoegen aan u allen een genoeglijke dag toe te wensen. Een ieder op zijn of haar manier! Wees waar nodig voorzichtig en blijf ook denken aan ander leven!
 
Als je de mogelijkheid hebt zou ik zeggen gewoon weer starten. De uitdaging vindt ik het mooie. Maar dat is persoonlijk.
Het aquarium was ik echt beu en dat merkte ik vooral toen er in de weekenden dus ook geen onderhoud meer gedaan hoefde te worden.
Moet je eens ff zoeken op Marktplaats… kom je er genoeg tegen, ook wel in klein formaat..
Ik verwacht dat we er hier met 18 maanden of korter uit moeten. Ik heb tegen mezelf gezegd dat ik tot die tijd sowieso niets opstart. Ik heb "in mijn eentje" genoeg werk aan gewoon verhuizen. Kan zo'n bak dan missen als kiespijn, maar dat ben ik. De extra verantwoordelijkheid zie ik niet zo zitten
 
Het aquarium was ik echt beu en dat merkte ik vooral toen er in de weekenden dus ook geen onderhoud meer gedaan hoefde te worden.

Ik verwacht dat we er hier met 18 maanden of korter uit moeten. Ik heb tegen mezelf gezegd dat ik tot die tijd sowieso niets opstart. Ik heb "in mijn eentje" genoeg werk aan gewoon verhuizen. Kan zo'n bak dan missen als kiespijn, maar dat ben ik. De extra verantwoordelijkheid zie ik niet zo zitten
Kijk, dat is een stukje eerlijke communicatie, cruciale informatie waarover jij beschikt en anderen niet.

Daarom is het altijd een persoonlijke keuze, een afweging. :thumbs::):cool:
 
Goedemiddag mensen.
Ik wens alvast iedereen een fijne jaarwisseling en een gelukkig en gezond 2024.
Hou de boel veilig en waterpas in het nieuwe jaar.
Tot volgend jaar dan maar.
 
Kijk, dat is een stukje eerlijke communicatie, cruciale informatie waarover jij beschikt en anderen niet.

Daarom is het altijd een persoonlijke keuze, een afweging. :thumbs::):cool:
Ja dat is tenminste duidelijk en ik denk ook voor anderen deels invoelbaar. Wat betreft verhuizen, daar zie ik sowieso al als een berg tegenop omdat er zoveel verantwoordelijkheden op mij alleen af komen. Beren op de weg, dus hopelijk valt het achteraf nog mee.
 
@Friesian

Bij mij valt altijd een deel van je handtekening weg. Zie afbeelding.

Knipsel.JPG
 
Avond. Gourmet aan het afkoelen. Zo nog een Vienetta verorberen. En dan een spelletje Hitster doen samen.
 
Mogge,helaas. Er komt geen 10mtr aquarium in ons nieuwe huis en ik mag weer gewoon aan t werk. Oftewel, geen prijs in de Staatsloterij.
 
Goedemorgen Albert, dat is teleurstellend!


Ik wens jullie een mooi 2024.

Slapen is er hier nog niet bij, nog erg veel en hard vuurwerk, maar flinke regenbui zit dichtbij. Overburen begonnen dacht rond 19 uur en zijn net opgehouden. Denk ik.
 
Laatst bewerkt:
Mogge dezen Eersten januari 2024. Lekker geslapen vanaf een uur of 2 denk ik. Het knalde lekker hier. Mooi siervuurwerk. En nu over tot de orde van de dag. Ontbijt en door maar weer. Iemand nog een appelflap?
 
Moge binnenkomers en ook de beste wensen. Hier was het om kwart voor 1 vrij rustig dus toen ben ik in slaap gevallen.
 
Goedemorgen.

Vuurwerk viel dit jaar erg mee. Dacht op oudjaarsdag of er een vuurwerkverbod was. Zo weinig afgestoken die dag.

Om 12 uur barste het wel los. Maar hier in de wijk heel weinig. Maar op de bovenverdieping konden we een hele skyline aan vuurwerk zien.
Heerlen centrum, Brunssum, Hoensbroek, tot aan Sittard-Geleen.
Dus dat was 1 panorama aan siervuurwerk.

Voor iedereen de allerbeste wensen voor komend jaar!
 
Goeiemorgen en de beste wensen voor 2024 allemaal!

Bij ons in de wijk was d'r veel siervuurwerk. Erg weinig zware knallen gehoord, ook in de afgelopen weken. Wel een uurtje met trillende kat op schoot gezeten om middernacht... Maar de vissen en garnalen maalden er niet om ;)
 
Ook in 2024 kan het zinvol zijn om goede wensen over te brengen aan al diegene die bereidt zijn om ze te ontvangen. Maak er, om een prachtig begin van 2024 te hebben, vandaag een fijne dag van . Hallo allemaal.
 
Mogge, even bij moeders geweest voor een nieuwjaarswens. En haar kerstspulletjes en vele kaartjes opgeruimd.
tafels en muur weer wat minder vol met die spullen.
 
Moge binnenkomers en ook de beste wensen. Nu maar hopen dat we over een jaar een vuurwerkverbod hebben.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Terug
Bovenaan