Goeden Dag Topic


Status
Niet open voor verdere reacties.
Middag. En de (werk)week is weer doormidden.
 
Middag Albert en dan heb je weer iets te plakken dus:DD
 
Gisteren keken we naar een natuurfilm, meestal uitgezonden door de EO dacht ik. 't Was een prachtige film die als onderwerp de voorbereiding tot paring tussen dieren liet zien. Met name werd duidelijk dat de mannen het er maar druk mee hadden. Zij sleepten met takjes of ruimden deze juist op om de aandacht van de dames te trekken en vast te houden. Vechtpartijen horen daar ook vaak bij. Juist heel vaak lieten de mannen kleuren zien door hun verenpak of anderszins. Vrouwen, althans deze, zijn kennelijk gevoelig voor kleurtjes en glitters. Wat een voordeel kan opleveren voor de mannen.

Vandaag zijn we naar een tuincentrum geweest. Met name mijn lieve echtgenote wilde dit graag. Alles is bij die centra in kerst sfeer. Er waren met name veel dames die genoten van de kleurtjes en glitters....:rolleyes::):engel:
 
Vandaag zijn we naar een tuincentrum geweest. Met name mijn lieve echtgenote wilde dit graag. Alles is bij die centra in kerst sfeer. Er waren met name veel dames die genoten van de kleurtjes en glitters.
Heel vaak is het gevaarlijk om dit met je vrouw te doen want voor je het weet ga je met een kar vol onzinnige troep de deur uit en een leeggetrokken bankrekening:DD;)
 
Mogen wij u allen een genoeglijke dag toewensen, althans voor het deel wat er nog van over is?
Heel vaak is het gevaarlijk om dit met je vrouw te doen want voor je het weet ga je met een kar vol onzinnige troep de deur uit en een leeggetrokken bankrekening:DD;)
Ja, zoals een dennenappel op een plankje aan een touwtje voor 35 euro... En volgend jaar ligt er weer zo'n plankje nu met de dennenappel andersom. :petjeaf:
 
Alvast een goedenavond.

Zometeen lekker sushi eten met de collega’s.
 
Avond. Het was weer een vruchtbare werkdag.
 
oeps… ik zei al avond, maar het was/is nog middag.. ;);)
 
Nog 6 weekjes werken en dan kerstverlof. Bedrijfssluiting tot 3 januari. Voordeel van een klein bedrijfje.
 
Voor je het weet is de Sint weer op zn retour en staat de kerstboom weer. De tijd vliegt.
 
Vanmiddag ook nog even in het plaatselijke tuincentrum langs geweest, niet voor kerstspullen maar voor een kattenbak, wat een drama gewoon file werk niemand heeft haast.De inrichting van dit met kerstballen en overige ingericht is zo ingedeeld dat bijna niemand zonder iets te kopen die omgeving verlaat.

Zelfde inslag als bij ikea, om die winkel geheel dwingend te mogen aanschouwen loop je je een ongeluk.
 
Vanmiddag ook nog even in het plaatselijke tuincentrum langs geweest, niet voor kerstspullen maar voor een kattenbak, wat een drama gewoon file werk niemand heeft haast.De inrichting van dit met kerstballen en overige ingericht is zo ingedeeld dat bijna niemand zonder iets te kopen die omgeving verlaat.

Zelfde inslag als bij ikea, om die winkel geheel dwingend te mogen aanschouwen loop je je een ongeluk.
Hier net zo en die zaken kom ik alleen als het ECHT niet anders kan want je wordt er stapelgek.

Avond heren.
 
Vanmiddag ook nog even in het plaatselijke tuincentrum langs geweest, niet voor kerstspullen maar voor een kattenbak, wat een drama gewoon file werk niemand heeft haast.De inrichting van dit met kerstballen en overige ingericht is zo ingedeeld dat bijna niemand zonder iets te kopen die omgeving verlaat.

Zelfde inslag als bij ikea, om die winkel geheel dwingend te mogen aanschouwen loop je je een ongeluk.
Heel herkenbaar. En ojee als je in het begin wat vergeten bent en tegen de stroom in terug moet. Ik mijd dus ook zoveel mogelijk zelf met een kar te lopen. Als ik het met een mandje af kan dan heeft dat mijn voorkeur.
 
Laat ik iedereen alvast een fijne middag toewensen.
 
Gooooeeeeedemiddag allen aanwezig. Zonnetje schijnt en over 2uur mag ik weer naar huis.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Terug
Bovenaan