Goeden Dag Topic


Status
Niet open voor verdere reacties.
Goedenavond.

Ereader op orde aan het brengen.

Al mijn boeken voorzien van het genre in de titel. Ik dacht dat dit dan ook zo op de ereader werd weergegeven. Niet dus. Op zoek naar een andere manier.
Op naar de boekenplank.
 
Goedenavond.

Ereader op orde aan het brengen.

Al mijn boeken voorzien van het genre in de titel. Ik dacht dat dit dan ook zo op de ereader werd weergegeven. Niet dus. Op zoek naar een andere manier.
Op naar de boekenplank.
Ik kan je niet helpen helaas, lees al mijn boeken in hard copy;))
 
Ik kan je niet helpen helaas, lees al mijn boeken in hard copy;))
Laatst nog geprobeerd, heb een flink aantal Engelstalige boeken liggen die ik nog graag lees, maar ik lees vaak voor het slapen gaan in bed, en dan vind ik zo'n papieren boek onhandig.
 
Laatst nog geprobeerd, heb een flink aantal Engelstalige boeken liggen die ik nog graag lees, maar ik lees vaak voor het slapen gaan in bed, en dan vind ik zo'n papieren boek onhandig.
Lees nooit in bed, vind ik veels te oncomfortabel. Gewoon lekker op de bank hier. Maar iedereen heeft z'n voorkeuren. Engelse boeken dus maar bewaren voor overdag:deal: Lees je dan ook redelijk lang of val je na 10 minuten in slaap?
 
Lees je dan ook redelijk lang of val je na 10 minuten in slaap?
Dat hangt een beetje af van hoe laat ik naar bed ga. Vaak is dat tegen kwart over 9 of half 10. Dan houd ik het wel even vol. En als het echt een spannend boek is dan lees ik door, heb wel eens doorgelezen tot in de ochtend, oeps!

Hard copy lezen in bed vind ik ook niet comfortabel. Met de ereader lig ik lekker op mijn zij, begraven onder een dekbed en beweeg ik alleen een vinger om naar de volgende pagina te gaan :giggle:. Ik houd de ereader niet eens vast, die blijft onder het dekbed vanzelf staan.
 
O ja, ik wil weleens lezen maar als ik eenmaal lig dan slaap ik al voordat ik het boek open heb:ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:
Nee hoor, maar ik heb geen geduld om te lezen. Tv kijken vindt ik dan weer leuk maar lezen boeit me niet echt.
 
O ja, ik wil weleens lezen maar als ik eenmaal lig dan slaap ik al voordat ik het boek open heb:ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:
Nee hoor, maar ik heb geen geduld om te lezen. Tv kijken vindt ik dan weer leuk maar lezen boeit me niet echt.
Ik wed dat je vroeger de TVgids las ;)
Vroeger...
 
Middag hier ook regen en fris
Mooi moment om me te verdiepen in infrarood verwarming paneel en de bediening er van onder het genot van een beker koffie
Bekijk bijlage 367992
Ik dacht dat infrarood panelen alleen vooruit stralen. Dus nu straalt deze over jou heen.

Ze hangen ze vaak aan het plafond, boven een zitplaats. Of laag aan de wand.

Maar wel leuk, dat het een mooie ofbeelding is.
 
Ik dacht dat infrarood panelen alleen vooruit stralen. Dus nu straalt deze over jou heen.

Ze hangen ze vaak aan het plafond, boven een zitplaats. Of laag aan de wand.

Maar wel leuk, dat het een mooie ofbeelding is.
valt mee zit lekker in de stralingswarmte en het voordeel warmt ook de objecten op.
wat de afbeelding betreft is de rede om deze te kiezen.
vind de kale panelen nou niet je dat.
 
valt mee zit lekker in de stralingswarmte en het voordeel warmt ook de objecten op.
wat de afbeelding betreft is de rede om deze te kiezen.
vind de kale panelen nou niet je dat.
Nee, die kale zijn ook meer voor aan het plafond, of op de plaats van een radiator.
 
Een goede zondagmorgen vanaf de Veluwe. Later vanmorgen weer richting Vechtal.
 
Moge Andre. Of had ik dat al in de chat gezegd;)
 
1699174131327514255875.jpg
er heeft ereen ze staartje uitgevonden
1699174258829951911857.jpg
met ze waanzinnig mooie cypers kleed
16991744852071383181458.jpg
 

Bijlagen

  • 16991745574221796937798.jpg
    16991745574221796937798.jpg
    1.6 MB · Weergaven: 17
Moge Edwin en buurvrouw Thea.
 
Middag. Lekker rustig aan ontbeten en gepakt. En nu net een 10 minuutjes thuis. Nagenieten en weer door
 
Middag allen, regenachtig en kil hier. Dus de verplichte ochtendbeweging maar op de hometrainer gedaan. Mijn revalidatie arts ook weer blij.
Dadelijk komen dochter en kleinkinderen om bij mij te eten. Hartstikke gezelllig.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Terug
Bovenaan