Goeden Dag Topic


Status
Niet open voor verdere reacties.
Goedenavond.

Normaal weet ik nooit iets voor mijn verjaardag. Maar laat nou 2 dagen geleden ineens een email binnen komen van Homewizzard.
Hun energy display is uit. Mooi scherm waar je al je energiezaken op kunt zien.
Dus dat was gelijk. Doe mij die maar.
Ook gelijk een watermeter erbij genomen.

Avond
Van harte met je verjaardag Marcel
Mooi cadeau die homewizzard ga me er zelf ook eens in verdiepen want de water meter zit hier nou niet zo ideaal (kruipruimte bij de voordeur)
 
Hahaha, mooi toch? :)
Altijd leuk als het zo gewaardeerd wordt.

Ik herinner me nog wel de verjaardagen bij een oom en tante. Daar stonden de vlaaien en ander lekkers op tafel en je werd geacht te nemen zoals bij een lopend buffet en gerust een paar keer langs die tafel hoor.

Ik denk dat hier al gauw een reden is om vlaai te eten.

Al een lekkere rijstevlaai met slagroom gevonden? Ik kan je Martens in Sittard aanraden (niet in Beek, is andere Martens). Dag ervoor even bellen, en dan in de ochtend ophalen. Kan zijn dat je zelfs even moet wachten omdat de vlaai niet genoeg is afgekoeld om op te spuiten met slagroom.
Om je vingers bij op te (vr)eten.
Ik heb bij Bettinas bakery in Elsloo besteld.

Op aanraden van collega’s de rijstevlaai caramel.

Daar zit een slagroom met caramel smaak op. En stukken caramel. Erg lekker.
 
Rijstevlaai? No thanks. Liever een goede vruchtenvlaai dan. Paar keer tijdens bezoek in Haelen bij kennissen verse gehad vd lokale bakker. En die waren prima. ( is wel een jaar of 25 geleden).
 
In dit topic kunnen we toch alles kwijt wat niets of weinig met de hobby te doen heeft, nou ik probeer het maar.
16 augustus onze kat ( 15 jaar) moeten laten inslapen, tragisch maar is niet anders.

Idee was om geen huiskat meer te nemen/ verzorgen maar mijn vrouw mist iets om voor te zorgen, en wil toch weer een kat in huis.En wie ben ik dan om dit tegen te houden, mijn/ onze zoektocht gaat eigenlijk uit naar een Europees korthaar, ook wel meer bekend als een Whiskas poes.

Wij willen geen kitten, maar een van ongeveer 5 jaar oud.
Iemand enig idee of suggestie rondom de postcode 3334
Gr. bert
Ik weet niet of het nog actueel is, maar op baasje gezocht staan ook volwassen katten: https://www.baasjegezocht.nl/nl/onze-dieren/katten
 
Moge Corne. Staat een flink stuk wind buiten dus riemen vast zou ik zeggen;)
 
Moge Peter en ik zou alles maar goed vastzetten daar in het Haagse.
 
Goedemorgen
Eigenlijk gisteren na de weervoorspelling voor vandaag gezien te hebben besloten om niet op te staan:sleep:
Maar als zo veel goede voornemens weer niet gelukt
Dus vandaar deze groet
Nu eerst ontbijt en koffie
 
De wind waait hier in een verschillende snelheid. Toen de wind ontdekte dat ik nog een bloempot was vergeten besloot ze om die om te waaien. Dus één bloempot is er stuk. We hebben ook een waaierpalm staan die behoorlijk zwaar is en nog niet is opgemerkt door de wind. Toch maar even tegen de schutting gezet. Er is beloofd dat de waaisterkte nog zou toenemen vanmiddag maar omdat verstandige mensen in het oosten wonen gaat de wind ons ontzien. Niettemin laat ik jullie mijn groet toewaaien. Maak er een mooie dag van!
 
Ik zeg alvast middag allemaal en zet alles buiten maar goed vast.
 
Middag. Het woeit lekker hier. Bijna weekend! Nog 2 uurtjes. En vanmiddag ff 2 vaccinaties laten zetten. 1 vd Griepprik en de Pneumokokken of hoe dat ding heet.
 
Geen idee of het ochtend, middag of avond is maar het is wel peen en uien weer.
Fijne dag allemaal.
 
Middag heren. Hier is het droog met af en toe nog wat zon.
 
downloaden.png
 
Middag allen vanuit een stormachtig Dûh Haag.
Mijn balonplantenbakken veilig gesteld.
 
Middag, ut is weekend.
 
Middag heren.

De eerste dode is alweer gevallen.
 
Middag heren. Tja het waait hier ook best. Zo maar opletten als ik naar de sporthal loop voor de vaccinatie. Moet langs een paar dikke bomen. Goed omhoog kijken en luisteren of er niks kraakt…
 
Het zit er alweer in. Waren met 4 personen aan het prikken. Dus liep lekker door.
maar het waait best aan het kanaal hier, wij zitten nog wat beschut hier aan ons hofje gelukkig
 
Heb je nooit bijwerkingen van de griepprik Albert?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Terug
Bovenaan