Goeden Dag Topic


Status
Niet open voor verdere reacties.
Nu klaar maken voor het ophalen van de Holter -Hartmonitor in het ziekenhuis.
moet dat ding 72 uur omhouden ben benieuwd hoe dat gaat:eek:
Ik heb er een gehad voor 24. Plakkers lieten voor die tijd al los. En om je op te beuren. Ik zat vol met erg jeukend eczeem.
Slapen en lopen met dat ding valt echt mee, vond ik dan. Ik hoop dat alles bij elkaar genomen het jou makkelijker af gaat. No way dat ik het met die jeuk 72 uur volgehouden had.
 
Goedenavond.

Ik heb de mailbox maar eens opgeschoond.
Je kreeg steeds meer ‘nieuws’ brieven van webshops en etc.

Tevens alle goedbedoelde actie groepen ook maar van uitgeschreven.
Je kun je zo druk maken, maar is toch zinloos.
Zelfs de eu ziet de noodzaak er niet van in.
Dus niet meer druk ook maken.
Komende 60 jaar zal het water niet tot hier komen. En een beetje warmte is ook wel lekker.
Hopelijk ook geen sneeuw meer.
 
Avond Marcel. Mailbox opschonen… bij mijn Ziggo mail gaat alle onzin gelijk naar de trash. Is dan gelijk van alle mailboxen af, op iPad, telefoon en compjoetur. Houdt alles lekker schoon zo.
 
Hier eten de garnalen vanavond met de pot mee, tuinbonen.
20231123_203402.jpg
20231123_202943.jpg
 
Ik kan mee delen dat ik vanavond lekker groeg onder mn dekbedje lig. Dus bij deze, alvast welterusten en tot morgen.
 
Goedemorgen.

Geen idee of het waait. Ik hoor en zie geen wind.
Vanacht wel wakker geworden van een flinke stortbui.
 
Goedemorgen
Ik heb er een gehad voor 24. Plakkers lieten voor die tijd al los. En om je op te beuren. Ik zat vol met erg jeukend eczeem.
Slapen en lopen met dat ding valt echt mee, vond ik dan. Ik hoop dat alles bij elkaar genomen het jou makkelijker af gaat. No way dat ik het met die jeuk 72 uur volgehouden had.
Van daar mijn :eek::juggle: en jawel vanmorgen bij wakker worden twee plakkers los :rolleyes:zelf maar weer op geplakt met extra pleister van jeuk nog geen sprake gelukkig
ben bang dat het die 72 uur niet gaat volhouden.
nu eerst maar eens :koffie:
 
Goedemorgen

Van daar mijn :eek::juggle: en jawel vanmorgen bij wakker worden twee plakkers los :rolleyes:zelf maar weer op geplakt met extra pleister van jeuk nog geen sprake gelukkig
ben bang dat het die 72 uur niet gaat volhouden.
nu eerst maar eens :koffie:
Ik was al benieuwd, had je willen taggen vanmorgen maar dat was dus niet meer nodig.
Ik heb toen ook de plakkers zelf vastgeplakt.
 
en na een bestelling krijg je soms dagelijks mail met hun schijt reclame
En wat dacht je van die Black Friday mails. Net nog van 2 bedrijven waarvan ik dacht, wie zijn jullie?
Ik abonneer mij nooit op nieuwsbrieven, nou ja bij zeer hoge uitzondering. De mails van vandaag beschouw ik dan ook echt als spam en rapporteer ik ook als zodanig.
 
Middag allemaal.

Morgen John moet er met 72 uur wel weer af zonder schade aan me zelf
Lijkt me dus niet zo goed advies:sorry:
Jessica heeft ook al ik dacht 2x aan zo n kastje gehangen en die had ook dat probleem dus het schijnt nogal lastig te zijn om goede plakkers te maken. Bij Jes deed het probleem zich meer in de nacht voor door draaien denk ik.
 
Middag allemaal.


Jessica heeft ook al ik dacht 2x aan zo n kastje gehangen en die had ook dat probleem dus het schijnt nogal lastig te zijn om goede plakkers te maken. Bij Jes deed het probleem zich meer in de nacht voor door draaien denk ik.
Is hier ook het geval ben nog al onrustig tijdens de slaap veel draaien.
Nou ja ik doe me best om de 72 uur vol te maken.
Is inmiddels alweer middag zie ik dus eerst maar aan de lunch
Dan zien of ik de auto van de buurman mag gebruiken om boodschappen en visvoer te halen
 
Het is een echte herfstdag Albert met harde wind en soms stevige hagelbuien en dan weer wat zon.
 
Hier net zo John. Net ff naar Hardenberg dikke bui met behoorlijk wat wind, en nu schijn hier de zon weer.

ga ff weer kroost scheppen en slakken proberen te vangen In de Lido. Verversen sla ik nog den keer over, ramen zijn aardig schoon nog. dus ik ga nog een weekje door zo.
 
De wind vond het nodig om onze waaierpalm om te gooien wat er in resulteerde dat ik vanmorgen in de vochtige buitenlucht aarde van de stoep moest schrapen om de pot te her-vullen. Niet aardig van de wind. Want ik heb haar nooit iets in de weg gelegd. Zelfs doormiddel van die waaierpalm niet. Maar kennelijk houden sterke winden hier andere gedachten over. Sterken tegenover zwakkeren. Durft de wind wel?

Goed, ik durf jullie wel te groeten. Gegroet en maak er weer een fijne dag van!
 
Wanneer wij al iets online bestellen, wat trouwens niet onze voorkeur heeft, krijgen wij ook altijd spam binnen waarom vermeld wordt dat er iets op ons ligt te wachten waarbij het nodig is dat wij onze gegevens doorgeven. Doen we dus niet. Daarnaast win ik ook geregeld prijzen van adressen waar ik ooit of nooit wat besteld heb. Wel ook eerste weer gegevens invullen. Omdat wij niet gewoonte hebben om iets te winnen doen we ook dat niet.
 
Toch wel een teken dat je een goede vent bent Ben als die bedrijven je zoveel voordeel gunnen:DD:pp

Ook een goedemiddag natuurlijk.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Terug
Bovenaan