Goeden Dag Topic


Status
Niet open voor verdere reacties.
Middag, koffietijd voordat er zo 2 vertrekken naar hun werk. Begin gemaakt met het demonteren vd schutting. Volgende week komt er een nieuwe tussen ons en de buren.
 
Op je knieën door de (voor-)tuin onkruid wieden. Dit spul gaat bij voorkeur tussen de wortels van andere planten zitten. Zoals onze Ilex heg die lekker dicht geplant is. Waarop de buurvrouw opmerkte; hallo buurman, weer met je hobby bezig? Nee, buurman is niet met z'n hobby bezig. Dat doet hij elders. Maar goed het klusje is weer gedaan.

Graaf ik nog wel even mij groet tussen het onkruid vandaan; hallo binnen én buitenlui!
 
Goedenavond.

Worden jullie ook zo moe van al die mailtjes die vragen om een review?
Bij alles wat je besteld krijg je daarna weer ik weet niet hoeveel mailtjes met verzoek tot een review.

Gisteren een regenmeter opgehangen in de tuin. Eentje die je niet hoeft leeg te gooien.
En die je met een mooi schermpje binnen af kunt lezen.

Ben wel benieuwd wanneer de eekhoorn er een nootje in stopt. Hopelijk laat hij/zij deze met rust.
 

Worden jullie ook zo moe van al die mailtjes die vragen om een review?
Bij alles wat je besteld krijg je daarna weer ik weet niet hoeveel mailtjes met verzoek tot een review.
Eigenlijk ik helemaal niet. Ik besteedt er geen aandacht aan. Heb er een emailadres voor dat ik amper gebruik. ;):cool:

Ik vul dat emailadres in bij een bestelling en that's it.
 
Die wis ik gelijk.


Zelf een gaatje in geboord?:DD


Dacht dat jij er nootjes in moest stoppen voor de eekhoorn:oopss:
Nee, de eekhoorns stoppen overal nootjes in.
Ze zitten vaak in mijn potten te graven. En ook in het grasveld stoppen ze allerlij nootjes.
Wel leuk om te zien hoor!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Terug
Bovenaan