Goeden Dag Topic


Status
Niet open voor verdere reacties.
Moge Andre en het lijkt een natte dag te worden.
 
Goedemorgen samen.
 
Moge Marc en het is inderdaad geen geweldig vooruitzicht. Maar goed met die hitte was ik ook wel klaar voor dit jaar.
 
Moge Marc en het is inderdaad geen geweldig vooruitzicht. Maar goed met die hitte was ik ook wel klaar voor dit jaar.
Klopt,daar ben ik ook niet voor,
maar het had toch wel iets beter weer mogen zijn,
een mooie 25 graden en wat zon was fijn geweest.
 
Klopt,daar ben ik ook niet voor,
maar het had toch wel iets beter weer mogen zijn,
een mooie 25 graden en wat zon was fijn geweest.
Laten we het dan op max 22 graden houden;)
 
Goedemorgen :koffie:en binnen blijven want buiten:regen:
 
Moge Jaap en Hans.

Het is hier ik denk al een uurtje droog dus we mogen niet klagen.
 
Middag allemaal.
 
Middag. Het weer is van een mooi vast karakter. Alleen maar regen tot nu toe.
 
Middag Albert en hier inmiddels ook weer regen na een paar uurtjes dat het droog is geweest.
 
Middag Lex.
 
  • Leuk
Waarderingen: Lex
Moge Jaap en Hans.

Het is hier ik denk al een uurtje droog dus we mogen niet klagen.
Van wie mogen we niet klagen? Er is niets beter om je humeur op peil te brengen dat een flinke klaag beurt. Er is zelfs een land waar men speciaal hiervoor een muur tot beschikking heeft gesteld. Kijk nu ik dit even kwijt ben kan ik jullie goedgemutst een fijne dag toewensen!
 
Van wie mogen we niet klagen?
Tja van mij mag het maar ik weleens posten gelezen waarin men "verzocht" om niet over het weer te klagen;)
Maar ja we zijn Hollanders en klagen graag en op deze manier hebben we altijd wel iets te melden natuurlijk:DD.
 
Avond allemaal.
 
Avond. Er is ff een plens water omlaag gekomen hier in een paar minuten zeg.
IMG_2767.jpeg
 
Zo dat is nogal wat Albert.
 
Moge Marcel. We zien hier momenteel zelfs de zon nog even.
 
Middag. Wat een plensbuien hier in het Vechtdal. Je zal maar op een camping staan met je tentje.

Zo naar het noorden met de roeiboot. Schoonpa is jarig vandaag. Bezoekje brengen op de vrije middag.
 
Middag en hier is het lekker zonnig nog Albert dus neem de buien maar niet mee. Van harte met je schoonvader.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Terug
Bovenaan