Goeden Dag Topic


Status
Niet open voor verdere reacties.
Hier hetzelfde maar dan uit 84 gebouwd we wonen in schoenendozen met tussenschotjes.
Beter regenbogen speuren met je, met je instemming natuurlijk.
 
Mooi
1689455051652563281529.jpg
1689455097279709672800.jpg
16894552768261139896264.jpg
16894553381221355057807.jpg
🤗
 
Ik krijg ze niet meer ingevoegd hoor ;)
Misschien foto te groot...
 
Morguh.. zon, en behoorlijk wat wind hierzo.
 
Moge Albert en hier is het weer niet veel anders.
 
Mogge, zal dr eens eentje op de trein zetten, als hij tenminste een beetje opschiet. Anders wordt het gewoon een trein later.
 
Moge Corne.

Mogge, zal dr eens eentje op de trein zetten, als hij tenminste een beetje opschiet. Anders wordt het gewoon een trein later.
Ik zou eerst vragen of hij is uitgegamed;)
 
Het is nog droog maar het waait flink maar ja die vieze hitte zijn we even kwijt.
 
Laat ik alvast iedereen een fijne middag toewensen.
 
Volgens mij prima weer om het gras te maaien en een plant van de buurman te snoeien;)):DD
Je hebt helemaal gelijk maar het gras is nog kort en de buurman mag zn eigen planten wel doen want die is jonger dan dat ik ben:DD
 
Nou vaak trap ik wel af rond 5 uur maar dan heb je het ook wel gehad want de laatste ben ik nooit.
Kijk dan hebben we alles weer kloppend want het gezegde wil dat de laatsten de eersten zullen zijn. Maar omdat onze John veelal al de eerste is hoeft hij niet ook nog de laatste te zijn.
 
Goedemiddag,
 
Hier hetzelfde maar dan uit 84 gebouwd we wonen in schoenendozen met tussenschotjes.
Beter regenbogen speuren met je, met je instemming natuurlijk.
Amsterdammers... een béétje vreemd? Scoenen, dié horen in, de naam zegt het al, in schoenendozen. Wij hebben om de wonen huizen gebouwd. :):);)
 
Goedemiddag iedereen en ook iedereen die niet onder de noemer iedereen wil vallen. Dan heb ik toch iedereen gegroet!
 
Middag.

Hier de auto onder handen genomen. Kan me de laatste keer niet meer herinneren.
Maar ja, de wasstraat komt niet overal. En dat heb ik dus maar met de hand gedaan.
Naden tussen glas en metaal. Tussen de rubbers en sierlijsten. Tussen de portieren en kofferdeksel.
Dat was echt goed vuil.
Ook de motorruimte maar even grotendeels schoongemaakt.

Daarna om het weer af te maken, door de wasstraat gegaan.
Nu glimt alles weer.

De auto staat hier vaak onder een boom, dus heb maar een abo genomen bij de wasstraat.
Kan ik er wat vaker doorheen.
 
Middag binnenkomers en hier kijken we de Tour.
 
Middag :koffie: met kwarktaart hier en een ☀️ en een rustige dag
Moet ik meer doen
Heb ik tijd voor dit
IMG_20230716_151716.jpg
IMG_20230716_151702.jpg
 
Middag Jaap en hoe gaat het met de groep TB.
 
Ook de motorruimte maar even grotendeels schoongemaakt.
In totaal zul je best een flinke tijd bezig zijn geweest toch?

Heb je ook de binnenkant van de knalpijp schoongemaakt?
 
In totaal zul je best een flinke tijd bezig zijn geweest toch?

Heb je ook de binnenkant van de knalpijp schoongemaakt?
Het schiet ook niet op met een wattenstokje he:DD;)
 
Dat klikt goed Jaap want ja die TB die zijn soms niet makkelijk te houden maar ze hebben het naar hun zin bij jou.
 
Dat klikt goed Jaap want ja die TB die zijn soms niet makkelijk te houden maar ze hebben het naar hun zin bij jou.
Eerlijk gezegd valt het mij alles mee het enige wat ik doe is het verdampingswater aanvullen met osmose en mineraal aanvulling en twee keer in de week een beetje voer
en dat is het.
Toen ik het bakje van wijlen Ton mee nam dacht ik als dat maar goed gaat ik de helemaal geen garnalen kennis bezat
Maar schijnbaar doe ik het toch goed
 
Welke mineralen gebruik je daarvoor Jaap? Zelf ververs ik ook niet wekelijks maar ik denk zo n 2x per maand 10% en gebruik dan bij het osmose water gh mineral+.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Terug
Bovenaan