Goeden Dag Topic


Status
Niet open voor verdere reacties.
Moge Spooky. Nou hier mn gewone wandelingen met de hond en dat is voor vandaag genoeg vindt ik.
 
Dauwtrappen? Heb ik in bed gedaan vanmorgen ja. Nu aan t ontbijt met mn dagelijkse pilletje.
en later in de auto om een terrasvijver te halen en mee bezig te gaan.
 
Goedde morgen zonder zorgen! this weer een nieuwe dag, dat het jullie veel mooist brengen mag😄
 
Moge Albert en Don Quichot.
 
Goedemorgen.

Het is zonnig.
 
Moge Andre en Marcel.
 
Moge Corne.
 
Moge Albert en Don Quichot.
Moet toch eens dat boek lezen 😄 mn stiefvader noemde me ook altijd zo nou snap ik wel waarom 😂 toen wist ik alleen nog niet of het iets goeds of vauts was 😜
 

Bijlagen

  • IMG_20230518_094955.jpg
    IMG_20230518_094955.jpg
    39.2 KB · Weergaven: 27
Nou of het de moeite is dat weet ik niet want ik lees nooit.
 
Nou of het de moeite is dat weet ik niet want ik lees nooit.
Onderaan staat Don Quixote speakts to the quality of being a dreamer. Ik vervul die taak op zichzelf ook wel goed. De enige rede waarom ik niet meer lees. Is omdat ik weet dat ik me kan verdrinken in boeken. En niet meer terug wil naar de realiteit. Dus ik probeer me te beheersen tot mn leven daar meer ruimte voor bied of ik er beter mee om kan leren gaan 😜
 
MIEREN!! Jullie lezen het goed, mieren. Zij hebben, al wat langer gelden hun intrek genomen onder ons toebehorende tegels achter onze woonruimte. Wij hadden en hebben nog steeds bezwaar tegen de aanwezigheid van deze wezens. Enig pesterig gedrag kan hun ook niet ontzegt worden. In onze dauwtrappende gemeente menen mensen die lid zijn van een harmonie dat deze dag een uitstekende gelegenheid is om ons te vermaken met hun blaasparijen. Dit dan bij voorkeur op een tijdstip dat er nog slapende, waaronder ook ik mij schaar, mensen zijn. Toch wakker gemaakt keek ik uit het raam en merkte paraderende mieren op. Al of niet marcherend op de maten, voor zover aanwezig, van de Hellendoornse Harmonie. Daarbij werden ook zand opwerpende collega mieren geroepen teneinde deel te nemen aan de feestvreugde. Dit tot grote ergernis aan onze zijde gezien de vervuiling die dit op onze tegels oplevert. Alles hebben wij geprobeerd om van deze lastposten af te komen. Zo boden wij hun, door ons bekostigde (!!), omscholingscursus tot bos mier aan. Een reactie hierop kregen wij nooit. Ook werd een zekere, zich per vervuilend voertuig bewegende, rechter ingeschakeld. Die zich meldde, uieraard voorzien van een koddig hoofddeksel, om recht te spreken. Deze uitspraak viel gunstig voor ons uit maar er werd geen gevolg aan gegeven door onze ongewenste gasten. Wij zijn nu genoodzaakt om ons tot straffere maatregelen te wensen. Daaronder vallen gif, verbranding of anderszins! Wij laten niet met ons spotten!!

Niettemin wensen wij u allen een fijne dag toe!
 
@benvo ook in Banthum hebben de mieren hun plek gevonden in de tuin en ook in huis. Dus wat aan het proberen om ze buiten te houden… mitrailleurvuur helpt niet, brengt teveel schade aan het interieur aan. Dus gaan we over tot zwemles voor mieren.
 
Dus gaan we over tot zwemles voor mieren.
Ik betwijfel dat want een emmer water hier hielp voor 10 min en dan zag ik ze weer de grond uitkomen.

Dat zou je moeten spijten... Lezen is je eigen invulling van een door anderen gemaakte tekst, prachtig!
Ja ik heb er het geduld niet voor Ben:sorry:
 
Goede morgen vanuit een licht bewolkt Andijk :koffie:
Ook hier last gehad van mieren gelijk maatregelen genomen.
Dit werkt primaIMG_20230518_110522.jpg
Want als je als indringers aan mijn eten komt kan je het vergeten.
 
MIEREN!! Jullie lezen het goed, mieren. Zij hebben, al wat langer gelden hun intrek genomen onder ons toebehorende tegels achter onze woonruimte. Wij hadden en hebben nog steeds bezwaar tegen de aanwezigheid van deze wezens. Enig pesterig gedrag kan hun ook niet ontzegt worden. In onze dauwtrappende gemeente menen mensen die lid zijn van een harmonie dat deze dag een uitstekende gelegenheid is om ons te vermaken met hun blaasparijen. Dit dan bij voorkeur op een tijdstip dat er nog slapende, waaronder ook ik mij schaar, mensen zijn. Toch wakker gemaakt keek ik uit het raam en merkte paraderende mieren op. Al of niet marcherend op de maten, voor zover aanwezig, van de Hellendoornse Harmonie. Daarbij werden ook zand opwerpende collega mieren geroepen teneinde deel te nemen aan de feestvreugde. Dit tot grote ergernis aan onze zijde gezien de vervuiling die dit op onze tegels oplevert. Alles hebben wij geprobeerd om van deze lastposten af te komen. Zo boden wij hun, door ons bekostigde (!!), omscholingscursus tot bos mier aan. Een reactie hierop kregen wij nooit. Ook werd een zekere, zich per vervuilend voertuig bewegende, rechter ingeschakeld. Die zich meldde, uieraard voorzien van een koddig hoofddeksel, om recht te spreken. Deze uitspraak viel gunstig voor ons uit maar er werd geen gevolg aan gegeven door onze ongewenste gasten. Wij zijn nu genoodzaakt om ons tot straffere maatregelen te wensen. Daaronder vallen gif, verbranding of anderszins! Wij laten niet met ons spotten!!

Niettemin wensen wij u allen een fijne dag toe!
Bij mij hebben er ook vele koloniën aan mieren mn tuin bezet. Ik houd van mieren. Vooral sinds ik antscanada ken op youtube en zo veel gave dingen heb geleerd over de beestjes. ze zijn nuttig en maken ook deel uit van het bestuiven van belangrijke planten in de natuur. Ik vind het maar fascinerende dieren 😄
 
Ik zeg alvast middag allemaal en ja mieren heb ik geen problemen mee tot het moment dat ze over de drempel de woonkamer in marcheren.
 
Alvast een goedemiddag gewenst.

Hier wat ingredienten in huis gehaald voor een zoete aardappel curry.
Die gaat straks in de crockpot. Kijken hoe dat ding werkt.

En het is nog steeds stralend weer. Dus ook een rondje doen buiten staat op de planning.
 
Middag marcel en hier was het loei druk net bij AH.
 
Iedereen een goede middag dan heb ik het ook.
Vandaag beetje van ikdoewaarikzininheb en zo kwam ik op het idee het forum eens een beetje door te worstelen.
Kom ik toch ineens aardig wat leuke dingen tegen uit het verleden waar ik ook aan deel heb genomen.

Zo las ik de ban van de viskom waar ik ooit een 1 Aprilmop van had gemaakt en ook leuke herinneringen aan de eerste keer op Vivarium met de AF-stand in 2009.
Dat laatste was wel een beleving voor veel mensen en zeker voor de vrijwilligers.
Jammer genoeg is er toen door wederzijdse misverstanden een kink in de kabel gekomen maar.
Inmiddels alweer 11 jaar met pensioen.

De hobby nu weer opgenomen want wat moet je anders op je ouwe dag.
Achter de geraniums zitten kan leuk zijn als je die kweekt maar is niets voor mij.
Om weer eens een garnalenbakje op te zetten leek mij leuk en het houd die grijze massa bovenin ook nog een beetje actief.
Ik hoop weer veel te genieten en wijsheid te vinden bij het opstarten van mijn bakkie en te genieten van de vele verhalen op en door het forum.
 
Middag Tom en leuk je ook in het GDT te zien. Zo kom je de dag wel door;)
 
  • Leuk
Waarderingen: iTom
Middag :koffie: terwijl de 250 gestaag weer vol loopt met osmose en kraan water.
 
Middag Jaap en let op dat je bak niet overstroomt:pp
 
Hier hebben we de crockpot gevuld.
En zijn we daarna een rondje gaan wandelen via Benzenrade.
Onderweg hadden we het over een hele vriendelijke makelaar welke we 2 keer hebben ontmoet.
En laten we die nou net tegenkomen op een terrasje in Benzenrade.

Nu lekker aan de bier. En de crockpot staat lekker te pruttelen.
 
Ja, ze hadden zeker net de schappen weer vol.
Nou die zijn al de hele week weer goed gevuld hoor maar volgens mij hield niemand er rekening mee dat ze pas om 12 uur open zouden gaan.
 
Ik zeg alvast avond allemaal.
 
Gnavond,
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Terug
Bovenaan