Goeden Dag Topic


Status
Niet open voor verdere reacties.
Goedemorgen.

Straks naar de mondhygieniste. En daarna eens kijken wat voor klusje ik nog eens ga doen.
Klusjes genoeg. Maar ja.
 
Moge Marcel en als je er niet uitkomt dan heb ik ook nog wel wat klusjes eventueel:DD
 
Ik heb gisteren een nieuwe heater gekocht voor in de nano.
De 100 watt regelde heel wisselend.

De 25 watt trok het bijna niet.

Nu een nieuwe 100 watt.
En tot mijn verbazing zag ik niet dat deze af en toe 100 watt trok. Maar steeds 10 - 20 watt.

Zojuist eens even wat beter bekeken. Maar er zit een PID regeling in.
Dus hij past de warmte afgifte aan, aan de vraag.

Oude 100 watt. Met af en toe spike van 100 watt. En daarna de 25 watt.

2EEEB3D5-BBCB-442E-9421-9918F24069BE.jpeg

De 25 watt die bijna continue aan staat. Met vanaf 15 uur de nieuwe 100 watt.

BA00E2B2-1483-4C3C-A3BF-1B9C00343846.jpeg


De nieuwe 100 watt afgelopen nacht. Steeds klein beetje verbruik. De pomp is 6 watt continue.

CB47F2C4-6C2C-4B92-A405-DC0EF20EE9BE.jpeg
 
Tja Marcel ik heb ontdekt dat een hobby en vrouwen geld kosten. Daarop heb ik besloten de pinpas van Jes te vernietigen en ook geen stroomverbruik in huis meer te meten want anders is de lol er zo af:ROFLMAO:
 
Goeie middag! Ben nogsteeds op en wakker💪 heb er al 8 uur op zitten vandaag maar ik heb toch wel de meeste klusjes af gekregen vandaag voor ik naar mn werk ging al, niets verkeerd aan zn ritme hebben 😄 denk dat ik het morgen nog maar eens probeer 😝 nog 7 uur volhouden dan mag ik weer 😴 geen middag dutje voor mij. Of misschien 🤔 😶‍🌫️
 
Even in de schuur aan het struinen geweest naar mn visspullen. En tot de conclusie gekomen dat er een nieuwe transporttas moet komen voor de visspullen. Toch maar bij Bol besteld. Scheelt een ritje naar een winkel.

ook nog wat anders in bestelling, maar daar zal ik wel een topic voor maken op de daarvoor bestemde plek.
 
Vandaag is de winnaar wie het verste met rookbommen kan gooien:ROFLMAO::ROFLMAO:
Ik kan er altijd maar met moeite om lachen zo treurig als het is 😅 mensen zijn altijd maar zo druk met het willen winnen dat het hun bol maar te boven gaat. Het draait al lang niet meer om het spel, de uitkomst is het belangrijkste.

Ben ik toch nogsteeds liever in het moment en sindsdien omarm ik mijn verliezen ook alleen maar meer 😄

Hoe meer verlies hoe zoeter de overwinning. Kan niet altijd de beste zijn als het maar goed genoeg is. En goed genoeg is ook maar een perceptie op zich zelf. Dus waarom treuren als we ook vieren kunnen. Dat de beste naar moge winnen! 🍀
 
Ik kan er altijd maar met moeite om lachen zo treurig als het is 😅 mensen zijn altijd maar zo druk met het willen winnen dat het hun bol maar te boven gaat. Het draait al lang niet meer om het spel, de uitkomst is het belangrijkste.

Ben ik toch nogsteeds liever in het moment en sindsdien omarm ik mijn verliezen ook alleen maar meer 😄

Hoe meer verlies hoe zoeter de overwinning. Kan niet altijd de beste zijn als het maar goed genoeg is. En goed genoeg is ook maar een perceptie op zich zelf. Dus waarom treuren als we ook vieren kunnen. Dat de beste naar moge winnen! 🍀
Er zijn nu eenmaal spelen waar het doel in de overwinning zit maar ook vaak dat de overwinning in het doel zit....
 
Mogelijk hebben jullie mijn morgengroet gemist? Dat komt dan toch doordat ik de morgen, althans op deze site, gemist heb. Wat maakt dat ik jullie deze groet zou willen toedienen. Hallo allemaal!
 
middag. Conclusie wederom: als Ajax speler kan je gerust hands maken in het strafschop gebied, penalty tegen krijg je toch nie.l
IMG_2680.jpeg
 
Het is ook de manier waarop iets gebeurt Albert en de scheids en de VAR vinden het geen penalty dus ja wie zijn wij.
Zoiets kan er nog wel bij in al weer een droevige pot voetbal.
 
Het is ook de manier waarop iets gebeurt Albert en de scheids en de VAR vinden het geen penalty dus ja wie zijn wij.
Zoiets kan er nog wel bij in al weer een droevige pot voetbal.
Ach, ze hebben wel meer gemist vandaag de var en de scheids in de eerste helft.. Groningen was af en toe niet minder. Hadden de kans op 2-1, maar slecht uitgespeeld. Ajax geluk, dus nog kans op plek 3.
 
Ja de eerste helft kwam Grunn er niet aan te pas maar ja Ajax heeft het in de Euroborg nooit echt makkelijk gehad.
 
PSV moet nog tegen AZ en dat is gunstig voor Ajax maar ja we zien het wel want geweldig was het al met al zeker niet.
Nou… ik hoop dat PSV van Heerenveen wint, dan is P2 klaar, en dan hoeft psv niet van AZ te winnen….. ik wil niks jinxen hoor.
 
Goedenavond.

Mondhygienist ging niet door. Was ziek. Dus maar wat anders gedaan.

Ben de garage maar gaan inruimen. Dozen uitgepakt. En een plek gegegeven.
Paar oude keukenkastjes in elkaar getrapt. Want die paste niet meer na de verbouwing.
Toen ik voor de zoveelste keer mijn kop in een spinnenweb had, heb ik het plafond en de wanden maar gestofzuigd.

Daarna de oprit maar eens geveegd. En de hoeken van bladeren en mos ontdaan.
Ik heb tussen de buren een ‘muurtje’ van plantenbakken. Waar dus alleen onkruid in zat.
Ook dat maar netjes gemaakt. Groenbak gelijk vol. Komt morgen, dus komt goed uit.
En naar het tuincentrum gereden en planten gekocht om in de bakken te zetten.
Staat er nu een stuk netter bij.
 
Hier doen we ook niks meer behalve wat tv kijken.

Avond Marcel en je bent maar druk geweest weer.
 
Avond, hier ook even domme tv kijken…. En dan snel even douchen en verder met tv kijken, potje Italiaans voetbal.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Terug
Bovenaan