Goeden Dag Topic


Status
Niet open voor verdere reacties.
goedemiddag allemaal. Mensen wat komt er ineens een frustratie over het scherm. Rustig aan denk aan de bloeddruk en geniet wat meer van de kleine mooie momenten die er elke dag zijn. En wees daar dankbaar voor. Ja ik houdt ook van jullie, nou ja van de meesten dan.
 
goedemiddag allemaal. Mensen wat komt er ineens een frustratie over het scherm. Rustig aan denk aan de bloeddruk en geniet wat meer van de kleine mooie momenten die er elke dag zijn. En wees daar dankbaar voor. Ja ik houdt ook van jullie, nou ja van de meesten dan.
Maar ik gooi geen rookbommetjes de raadzaal in :DD


Geven we we de voorkeur aan raaDzaal of aan raaDSzaal.
Ik ga voor raadzaal, zoals in raadplaatje.
 
Ja ik houdt ook van jullie, nou ja van de meesten dan.
Ja nu laat je een boel van ons in onzekerheid dus misschien moet je dat verduidelijken;)

Middag Albert.
 
Goed nieuws, ik heb ook nooit aan de riem hoeven te lopen en kan vrij rond het huis wandelen dus wie weet wordt ik de oudste mens ooit:ROFLMAO:

 
Goed nieuws, ik heb ook nooit aan de riem hoeven te lopen en kan vrij rond het huis wandelen dus wie weet wordt ik de oudste mens ooit:ROFLMAO:

Het zal wel kloppen maar als ik die hond zie met zijn flinke overgewicht en totaal niet grijs dan vind ik het moeilijk te geloven. Heel bijzonder in elk geval. Het oudste wat ik ken uit de wijk is een Mechelse Herder van 17 jaar, die ook nog eens uit de bewaking werd gehaald vanwege een hartprobleem.
 
Ja ik heb er ook weinig vertrouwen in dat het klopt hoor en ik wil weleens weten hoe ze dat kunnen bewijzen en of dat betrouwbaar is.
 
Middag, werkdag 1 zit er alweer op. Nog 1,5 te gaan en dan is het ALWEER weekend. pitsstop bij de apotheek voor een paar pillen gedaan, en nu aan de koffie thuis. Kwam de vrouw (van wie ik houdt) aan de wegkant tegen, die is nu naar het werk. En zo lossen we elkaar af, en behouden we de vrede thuis…:engel:;):ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:
 
Middag Albert en het is een korte werkweek.
 
Middag, werkdag 1 zit er alweer op. Nog 1,5 te gaan en dan is het ALWEER weekend. pitsstop bij de apotheek voor een paar pillen gedaan, en nu aan de koffie thuis. Kwam de vrouw (van wie ik houdt) aan de wegkant tegen, die is nu naar het werk. En zo lossen we elkaar af, en behouden we de vrede thuis…:engel:;):ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:
Sorry fozzy ik kan het niet laten, het is ik houd zonder t en hij houdt met t. Ik moest het even kwijt 😂 als je maar jezelf kan zijn dat is belangrijker 😁
 
Ja ik heb er ook weinig vertrouwen in dat het klopt hoor en ik wil weleens weten hoe ze dat kunnen bewijzen en of dat betrouwbaar is.
Mijn lichaam is voor 50% 4.5 miljard jaar oud theoretisch gezien
 
Sorry fozzy ik kan het niet laten, het is ik houd zonder t en hij houdt met t. Ik moest het even kwijt 😂 als je maar jezelf kan zijn dat is belangrijker 😁
Weet je hoe wij mensen zoals jou’ plagend noemen in onze familie? Taalpuristen. Dat lokt dan vaak nog meer commentaar uit. :)
 
Weet je hoe wij mensen zoals jou’ plagend noemen in onze familie? Taalpuristen. Dat lokt dan vaak nog meer commentaar uit. :)
Ja ik was net al terug aan het zoeken ik verwarde je net met @Guppeman omdat hij me een paar maanden geleden ook al zat te corrigeren. En toen zei je ook al zo iets 😂 ik dacht ik geef er nog eens een draai aan 😂 wel origineel. Meestal vergeten de meeste de d en t helemaal 😂 je houdt zo veel van je zelf en je vrouw dat je er een t achteraan plakt. Niets mis mee 😁
 
goedemiddag allemaal. Mensen wat komt er ineens een frustratie over het scherm. Rustig aan denk aan de bloeddruk en geniet wat meer van de kleine mooie momenten die er elke dag zijn. En wees daar dankbaar voor. Ja ik houdt ook van jullie, nou ja van de meesten dan.
Euhhh....???:rolleyes:
 
Avond allemaal.
 
Ja ik was net al terug aan het zoeken ik verwarde je net met @Guppeman omdat hij me een paar maanden geleden ook al zat te corrigeren. En toen zei je ook al zo iets 😂 ik dacht ik geef er nog eens een draai aan 😂 wel origineel. Meestal vergeten de meeste de d en t helemaal 😂 je houdt zo veel van je zelf en je vrouw dat je er een t achteraan plakt. Niets mis mee 😁
Ik niet, ik weet nog van stam +d. Omdat Nederlands gewoon mijn goeiste taal is. :petjeaf:
 
Avond,
IMG_2672.jpeg
 
Ik zeg liever puntenneukers:ROFLMAO::pp
Je kan natuurlijk ergens een puntje aan neuken maar het woord puntenneukers kende ik nog niet. Wel ken ik het woord punten en natuurlijk heeft het laatste deel van het door jouw genoemde woord ook geen geheimen voor me. Hoewel wij daar dan ook wel weer andere woorden voor gebruiken zoals:

bedvogelen, beminnen, bibberen, bijslapen, bonken, bonzen, cohabiteren, coïteren, de geslachtsdaad verrichten, dreutelen, emmeren, figuurzagen, flensen, fleppen, flikflooien, fokken, geslachtsgemeenschap hebben, ketsen, kezen, kieren, knuffelen, kroelen, liefhebben, liefkozen, minnekozen, minnen, naaien, nemen. En ik vergeet er vast nog wat.

Wanneer nu ook voor het woord punten de synoniemen ter hand nemen:

aangelegenheid, affaire, agendapunt, artikel, deel, gegeven, issue, item, kwestie, materie, minuut, monade, nummer, onderdeel, onderwerp, opzicht, probleem, puntje, stof, thema, topic, zaak. punt (zn) : piek, prik, spits, timp, tip, tipje, toot, top, toppunt, uiteinde.

Kijk en zo kunnen we door e.e.a. te combineren verrassende vervangingen bedenken voor het woord puntenneukers.

:):);)
 
Ik niet, ik weet nog van stam +d. Omdat Nederlands gewoon mijn goeiste taal is. :petjeaf:
This almaal dialect mhm! Ik kan me weinig van de regetjes herinneren. Enige wat ik weet is dat de school vroeger mij alleen maar in de war wilde brengen met hun ene keer t andere keer dt. "Dt" is alleen maar omdat de "d" er oorspronkelijk in de stam al had moeten staan 😂
De enige goedde nederlandse docentte/mentor die ik had op school was de middelbare. Ze moest alleen stoppen omdat ze haar opleiding nog niet had afgerond 🤪
 
Ik zeg liever puntenneukers:ROFLMAO::pp
Ik noem het liever gewoon een vriendelijke goed bedoelde opmerking om het ijs te breken 😂 ik zag de spelfout vooral ook herhaaldelijk terug komen net en het woordje houdt ligt gewoon gevoelig 😂

Poeh nou durf ik geen spelfouten meer te maken he. Is dit nou het leven van een spellingsnasi? 🍲 Altijd op je hoedde moeten zijn en bang zijn iets verkeerds te zeggen
 
Ach het snijd geen hout… :)
 
De zoon ff van eten voorzien. Was vandaag naar school voor de verandering. Hardcore SE student wordt hij in het 2e jaar zegt hij.
 
Snaren kietelen doet @benvo. Ik ben meer een toetsenbord terrorist.
 
Ach het snijd geen hout… :)
Zoals een plaatselijke timmerman heel lang geleden al zei; Houdt u bij hout, hout leeft én doet leven. Of zei hij nu: Ik houd het bij hout want hout leeft en doet leven? Misschien bedoelde hij wel: Houd jij je bij hout want hout leeft en doet leven. :):);)
 
Laatst bewerkt:
Zoals een plaatselijke timmerman heel lang geleden al zei; Houdt u bij hout, hout leeft én doet leven. Of zei hij nu: Ik houd het bij hout want hout leeft en doet leven? Misschien bedoelde hij wel: Houd jij je bij hout want hout leeft en doet leven. :):);)
En zoals mijn pa altijd zei: ik moet het ijzer smeden als het heet is.. hij was nog een ambachtelijke hoefsmid, waar er niet veel meer van zijn.
 
ik zag de spelfout vooral ook herhaaldelijk terug komen net en het woordje houdt ligt gewoon gevoelig 😂
Ik lees enkele uren per dag de topics hier en je wil niet weten hoeveel spelfouten ik dan opmerk en dan heb ik het nog niet over die ik niet zie en die ik zelf ook maak.
Maar ja vautjes maken is menselijk en we moeten niet te moeilijk doen;)
 
Goedemorgen allemaal.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Terug
Bovenaan