Goeden Dag Topic


Status
Niet open voor verdere reacties.
Goedenavond.

Het was me weer een dagje wel.
Deze morgen even wat koffiebonen gaan halen bij een kleine koffiebranderij hier in Heerlen.
Ook nog een bonenmaler voor filterkoffie meegenomen.

Wederom weer een heel leuk gesprek met de meesterbrander zelf.
Wat abrubt verstoord werd, door een klein brandje in de stofbak van de koffiebrander. Dus de branderij stond even blauw.
Gelukkig viel het mee.

Daarna bij Ikea nog een keukenblok gekocht.
En halverwege het in elkaar zetten, ontbrak een balk.

Dus weer terug. En een balk meegekregen.

Het ding staat mooi in de keuken. Komt de koffiemachine op te staan.
 
Avond knutselsmurf.
 
Goedemorgen.
 
Goedemorgen.

Fijne zonnige zondag
 
Moge Marc.
 
Goede ZONdag/moederdag voor de moeders.
 
Moge Albert.
 
Moge Andre en Corne.
 
Goedemorgen:petjeaf:
Iedereen een fijne moederdag gewenst:DD
En alle voetballiefhebbers alvast gefeliciteerd met het kampioenschap van Feyenoord:giggle:
 
Goedemorgen.
 
Goedemorgen:petjeaf:
Iedereen een fijne moederdag gewenst:DD
En alle voetballiefhebbers alvast gefeliciteerd met het kampioenschap van Feyenoord:giggle:
Moge JW maar ben je nou ruzie aan het zoeken:ROFLMAO::ROFLMAO:. Het is maar goed dat ik je al wat langer en beter ken want anders.................................................:pp

Moge Marcel.
 
Moge JW maar ben je nou ruzie aan het zoeken:ROFLMAO::ROFLMAO:. Het is maar goed dat ik je al wat langer en beter ken want anders.................................................:pp

Moge Marcel.
Ach John, met fc Grunn in de KKD kun je volgend seizoen mooi twee clubs supporteren:pp
 
Ach John, met fc Grunn in de KKD kun je volgend seizoen mooi twee clubs supporteren:pp
Nou daar ben ik al decennia geen fan meer fan want die bakken er niks van en voeren en klotenbeleid. De ene na de andere trainer als het niet goedgaat maar de verantwoordelijke man blijft zitten.
Nee ik hou het wel bij Ajax en daarnaast Cambuur.
 
Nou daar ben ik al decennia geen fan meer fan want die bakken er niks van en voeren en klotenbeleid. De ene na de andere trainer als het niet goedgaat maar de verantwoordelijke man blijft zitten.
Nee ik hou het wel bij Ajax en daarnaast Cambuur.
Ach, Ajax doet het prima dit seizoen:deal:
En met Cambuur kun je ook mooi een club supporteren in de kantklosdivisie:ROFLMAO:
Ach ja, as ge maar leut het:pp
 
Goede morgen vanuit een ☀️ Andijk:koffie:
 
Moge Jaap.
 
Al die reacties op van alles. Waar je dan weer een (tegen-(?))reactie op moet bedenken. Krijg je hoofdpijn van. Dus vandaag maar niet. Blijft het bij een eenvoudige dag groet. Hallo allemaal, maak er iets moois van!
 
Dan krijg je van mij een simpele goedemiddag terug Ben.
 
Smiddags. Zo ff in de auto de Hunebed Highway op richting het noorden.
IMG_2671.jpeg
 
Tja Grunn is gestaakt met allerlei incidenten waarvan de meeste tegen de club zijn gericht en dat is het resultaat van deels wanbeleid.

 
Laatst bewerkt:
met allerlei incidenteel waarvan de meeste tegen de club zijn gericht en dat is het resultaat van deels wanbeleid.
Je wilt toch niet zeggen dat wanbeleid rookbommen rechtvaardigt? Ik kan je post op 2 manieren lezen.
 
wanbeleid of niet, dit doet niks aan het bestuur. Alleen heel veel wel teleurgestelde fans. Ik hoop dat ze de daders goed aanpakken.
 
Tja Grunn is gestaakt met allerlei incidenteel waarvan de meeste tegen de club zijn gericht en dat is het resultaat van deels wanbeleid.

Het resultaat tegen wanbeleid? Je zal gelijk hebben dat er een wanbeleid geweest is maar dat is geen grond tot vernielzucht. Het gaat hier om stoerdoenerij en dus vernielzucht. "Kijk eens wat ik durf?" In ieder mensen aan wiens verstandelijke vermogens getwijfeld mag worden. Er zijn nu regels nu nog passende straffen waaronder ook schade vergoedingen!
 
Ik heb helemaal nergens benoemd dat dit gerechtvaardigd is maar goed na zo n seizoen kan ik me wel frustraties van het publiek voorstellen maar ja dat kunnen ze beter op een andere manier uiten.
Ik denk dat weinig toeschouwers het staken erg hebben gevonden want de FC maakt er elke wedstrijd een wanvertoning van dus ze missen niks (geintje):ROFLMAO:.
en dat is het resultaat van deels wanbeleid

Ik benoem hier wat zo n beleid en een slecht jaar teweeg brengt of kan brengen maar ik heb het niet over dat dit mag of gerechtvaardigd is.

Aan de andere kant moeten we ook bedenken dat de bezoekers honderden euro s neerleggen voor een leuk seizoen voetbal en wat ze krijgen is 18 slechte wedstrijden met belabberd voetbal zonder inzet en een bestuur die zelf geen verantwoordelijkheid neemt.
Tja dan kun je dit krijgen denk ik maar goed nogmaals benadruk ik dat het niet gerechtvaardigd is maar in mijn ogen wel begrijpelijk.
 
Laatst bewerkt:
Het resultaat tegen wanbeleid?
Het zal weinig invloed hebben op het wanbeleid maar het is wel het resultaat ervan. Al het hele seizoen weten ze bij de club dat het anders moet en ze doen maar wat zonder naar kenners of publiek te luisteren.
Dit is ook lang geleden gebeurt en ja toen ben ik niet met rookbommen gaan gooien maar vanaf dat moment ben ik weggebleven. Zo voelt de club het ook denk ik en zo richt je geen schade aan.
 
Ik zeg alvast goedenavond allemaal. Het was en is nog best lekker weer buiten.
 
Avond.

De dag begon hier vrij fris. Maar gelukkig kwam de zon erbij.
Vanmiddag even een tijdje broeierig warm. Erg vochtig.
Nu is het met 20 graden en 40% erg lekker buiten.
En dat broeierige is ook weg. Lekker de ramen tegen elkaar open.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Terug
Bovenaan