Goeden Dag Topic


Status
Niet open voor verdere reacties.
Proost Albert en hier is het weer volop zonnig.
 
Tuintafel was vanmorgen te zien dat er een paar spetters waren gevallen. Maar lekker zonnig al de hele tijd, dus de wasmachine draait zn 2e was alweer op de zonne-energie. Dus een ‘bijna’ gratis dagje qua gebruik.
 
Laat ik als eerste iedereen alvast een fijne middag toewensen. Straks ff naar de kapster voor het kortwieken van mn stekels.
 
Middag, broodje gebakken ei gegeten, en eentje met Nutella. nu kan ik de waterwissel wel aan denk ik.


onderhoudsmonteur geweest voor de waterontharder, die stond niet goed afgesteld als ik teste met de kh van de testset van het aquarium, nu weer beter onder controle. En even bij de hybride cv een instelling verandert. Stond op de comfortstand wat dus inhield dat er een paar liter water in de ingebouwde boiler constant op 60gr wordt gehouden. Wat het sluimer gasverbruik dus kan verklaren. Die is nu uitgezet. Duurt nu gewoon een paar seconden langer voor je douchewater warm is. Nou ja, in die tijd kan ik me wel uitkleden…:)


de lucht verandert hier, het wordt bewolkt en er bouwen buien op zo te zien. Nog even genieten dus van de zon en de 21 graden,
 
Hier is het nog droog maar ja ook wel wat wolken zo af en toe en 16 graden.
 
Middag, klaar met waterverversen, en daarna nog even wat onkruid tussen de terrastegels weggehaald. Ligt er weer netjes bij voorlopig.
 
Middag Albert en ik had vanmorgen al een verversing gedaan.
 
wachten is op de buien die, tot nu toe,nog voorbij trekken in do kere wolken. Het is wel windstil inmiddels.
 
Ja we houden het vast niet droog maar hier waait het juist weer harder maar ja we zien wel.
 
Avond allemaal vanuit een nat Grunn.
 
Avond uit een weer droog Banthum. Zon brand er weer ff op. zojuist even een raam gewassen want een vogel vondt het nodig om er een dikke flats op te deponeren.
 
Goedenavond.

Zo, vandaag voorlopig de laatste keer dat de bouwvakkers in huis waren.
Ze hebben het muurtje onder het raam hersteld. Nieuwe isolatie en gipsplaat tegenaan gezet.
Dus nu komen ze nog 1x, als de kozijnen geplaatst worden. En dat kan max tot november duren.
Binnenkort het wandje nog even sausen.

Nu ziet het er zo uit.

222B567F-1752-4A2D-9544-E8D6ABCA98ED.jpeg89939C97-C0BF-4286-B7FB-DFF15E19478E.jpeg

En de badkamer is echt een feest. Vandaag hebben ze de radiator ook omgewisseld. De vorige was getordeerd.

Oude badkamer.
785584FC-1E3E-4C2A-86D1-6D7458CFA377.jpeg

Nieuwe badkamer.
1D3EC9C6-9C81-4414-8470-5B224C99C341.jpeg73E6D218-DB6B-473E-92E4-CCA5205F71B3.jpeg199665C2-1DB5-4982-ADA5-FFABC73C137F.jpeg
 
Mooi Marcel maar dat gat boven het toilet is dat bedoeld voor de opslag van toiletpapier?
 
Goedemorgen allen! Straks op pad om een extra paar aquariumlampjes te halen:DD
 
Mogguh. Al door de supermarkt gereest voor wat boodschappen. Zo de auto door de wasstraat en even naar het naburige tuincentrum om te kijken of ze nog mooie bodembedekkers hebben.
 
Moge Albert en hier is de Appie weer redelijk op peil op wat kleine zaken na.
 
Auto alweer schoon en de binnenknt bleef droog. Nog ff droogblazen.
 
Moge binnenkomers.
 
Hoewel het water deze week herhaaldelijk is ververst ziet het naar uit dat er weer een flinke verversing aankomt die waarschijnlijk deze week ook nog diverse herhalingen kent. Compleet in samenspel dat mijn groet, die is ook beslist dagvers! Goedendag allemaal, maak er wat moois van!
 
Hoewel het water deze week herhaaldelijk is ververst ziet het naar uit dat er weer een flinke verversing aankomt die waarschijnlijk deze week ook nog diverse herhalingen kent. Compleet in samenspel dat mijn groet, die is ook beslist dagvers! Goedendag allemaal, maak er wat moois van!
Nou dan ga ik de bak lekker in de tuin laten staan want anders moet ik hem telkens heen en weer slepen.

Middag allemaal.
 
Goedemiddag,

tja John, tradities kosten nou eenmaal geld. T is een hele hap geld inderdaad. Maar in Engeland is de traditie nog wat dieper geworteld vergeleken met ons land. Hele poeha dr omheen, maar ze lopen er allemaal gelikt bij moet ik zeggen. Van mij mogen ze.
 
Goedemiddag,

tja John, tradities kosten nou eenmaal geld. T is een hele hap geld inderdaad. Maar in Engeland is de traditie nog wat dieper geworteld vergeleken met ons land. Hele poeha dr omheen, maar ze lopen er allemaal gelikt bij moet ik zeggen. Van mij mogen ze.
Ja ik zat net al bij Zalando te kijken voor zo n outfit maar ik heb die nog niet kunnen vinden:DD
 
Nou hier regent het al een tijdje met onweer dus ik zit rustig dames wielrennen te kijken.
 
meer oog voor de dames dan voor de koers zeker?
 

Tja kosten dik 100 miljoen dus ik denk dat het dure kilometers zijn:ROFLMAO::ROFLMAO:

Net als hier een hoop poespas voor iemand van het Koninklijke huis en dus veel weggegooid geld. Daar hadden ze heel wat arme mensen blij mee kunnen maken maar ja zo werkt het nu eenmaal.
Je snapt er weer niets van! Om überhaupt te kunnen spreken van arme mensen moeten er ook rijke mensen zijn. En rijke mensen kan je niet een armoedig feestje laten geven. Want dat pas weer alleen bij arme mensen. Ook is er geen sprake van poespas want zoals een armoedig feestje, zoals hiervoor aangegeven bij armoedzaaiers hoort, past een veel kostent partij(tje) bij rijkdom. De afmetingen van zo'n feestje moeten ook weer een correlatie kennen met de rijkdom van de aangaande mensen. Dus moet er, zeker in dit geval, flink gespendeerd worden. Maar dat moet je niet op de conto van rijkere figuren zetten want dan zouden ze armer worden hetgeen weer niet past bij hun statuur. Daarom laat je dit betalen door de behoeftigen zodat er dan ook weer een meer passende bevestiging van hun armoe komt. Zo zie dat alles weer kloppend is en zoals het hoort. :(:cry::cry:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Terug
Bovenaan