Goeden Dag Topic


Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik zeg alvast middag allemaal. Zo maar MotoGP kijken en daar mekkeren ze tenminste niet gelijk als ze elkaar raken en weten ze wat strijden is;)
 
Middag Ben en het is toch nog lekker zonnig.
 
Goedemiddag,

Proficiat Albert.
 
Middag Nicole en we hebben weer een leuke MotoGP gezien daarnet.
 
Zo het is lekker weer dus we gaan ff de zon opzoeken.
 
Ik wens iedereen alvast een fijne avond en ik ga ff kijken of Videoland nog wat te bieden heeft. En anders misschien wel wat bij prime.
 
Avond, zit bekerfinale te kijke, maar wat een opgefokt zootje voetballers weer zeg van beide kanten. Maar er steken er een paar met kop en schouders bovenuit. Ga gewoon voetballen en laat je voet spreken, en hou je mond telkens te janken om kaarten.
zit overigens met een rode kop op de bank, best veel van de zon genoten vandaag, en dat gaat er gelijk goed op.
 
Avond Albert en ik kijk er al helemaal niet meer naar maar lees net dat het 1-1 is. Lol gaat een beetje af van het voetbal met het gedrag van de spelers de laatste tijd en de VAR en dan nog het stilleggen telkens door het wangedrag van de supporters.
Dus ja ik kijk lekker een film en lees het straks wel.
 
Nou flink gele kaarten festijn lees ik met 10 gele kaarten:(
 
Nou, “de loterij” is gewonnen door psv. Slechte penalty serie van beide kanten, maar van ajax nog wat minder
 
Goedenavond.

Hier ook weer druk dagje gehad.
Muurtje in de woonkamer gesausd. En het schakelmateriaal weer netjes aangebracht.

Daarna de magnolia maar eens in de tuin gezet.
Maar voordat dat kon, eerst het gras maaien.
En een stukje omgespit. Man man man, ook hier zit zware klei in de tuin.
Maar goed, stukje bij beetje komen we er wel.

Er hangt 1 nieuwe lamp in de garage. Geeft echt een bak licht.
Morgen nummer 2 maar ophangen.

Morgen ‘gezellig’ de bouwvakkers weer over de vloer.
Verder met de badkamer.
En er komt een hoogwerker, voor de warmtepompen op het dak te zetten.

Begin is er.

30AFF0C7-1717-4199-B0CC-BB7A58CD6DDB.jpeg
 
Goedemorgen.

Nou, “de loterij” is gewonnen door psv. Slechte penalty serie van beide kanten, maar van ajax nog wat minder
Ik heb de strafschoppen even gezien en Ijselmeervogels neemt ze vaak beter volgens mij.
 
Goedemorgen allen
 
Aloha Gauw (of langzaam:DD)
 
Goedemorgen allemaal:petjeaf:
Nieuwe ronde, nieuwe kansen. Succes allemaal in deze nieuwe week:DD
 
Moge JW en inderdaad weer een nieuwe week maar ook een nieuwe maand.
 
Goedemorgen.

Het is Mei. En dan leggen alle vissen een ei.
 
Moge heren.
 
Goede morgen :koffie:
Andijk ⛅10*C lv 89%
 
Moge Jaap vanuit een zonnig grunn.
 
Morgen bijna voorbij, laat de middag maar komen. Morgen /middag allemaal.

Allemaal weer een leuke zonnige dag toegewenst. :)
 
Moge Andre en Billy.
 
Ik zeg alvast middag allemaal.
 
Zo gras heb ik gemaaid dus dan mag ik nu de rest van de dag uitrusten.
 
Goedemaandagmiddag. Nog 3 werkdagen en dan is het alweer weekend!
 
Middag Albert en ja dat zijn korte weken.
 
Pff, zweet weer op de rug en het voorhoofd staan. Even weer bezig geweest met een stuk vd schutting van groene aanslag ontdoen. En dat in de zon en met een verbrand hoofd sinds gister door het mooie weer. Doe niks meer, alleen ff doesse zo.

actuele weergave van mn weerstation buiten. We tikken de 20graden aan hier buiten .
B46BF9A8-32E4-46E2-8DFA-BFF9E4F44460.jpeg
 
Ja ik heb 2 wk geleden ook de hele schutting ingespoten met azijn en dan is de groene aanslag zo weg.
 
Ja ik heb 2 wk geleden ook de hele schutting ingespoten met azijn en dan is de groene aanslag zo weg.
Nou, ik moest wel ff boenen. Maar goed, nu klaar om te beitsen.
 
Ik doe het in een oude fles van de Glassex en spuit het dan rustig in en na een dag of 3-4 zie je het doodgaan.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Terug
Bovenaan