Goeden Dag Topic


Status
Niet open voor verdere reacties.
Goedemorgen op deze vrijdagmorgen.
 
Moge heren en ja hier is het ook grijs in de lucht.
 
Goedemorgen.

Hier al verlengd weekend :)
 
Moge Marc en ja veel mensen zijn vrij.
 
Na een paar weken rust eindelijk weer F1 op tv. Mooi weer in Bakoe.
 
Ik zeg alvast middag allemaal.
 
Lunchtijd, mok chinese tomatensoep en een paar broodjes er achteraan.
 
bouwmarkt gedaan voor een 5liter tuinbeits was in de aanbieding dus snel ff halen en dan volgende week met mooi weer de kwast maar ter hand nemen.

en ook onderhoud gedaan in de Lido. T ziet er weer anders uit nu.
 
Daarom schrijf ik ook het woord ALVAST en dat wil volgens mij zeggen dat je dat dus op een eerder moment doet.
In dat geval wens ik je ook alvast een fijne vrijdag toe Albert:ROFLMAO::pp
Alvast: Eerder dan nodig is.
Alvast: Bij voorbaat
Alvast: Zonder te wachten
Dus nu wens je Albert eer dan nodig is bij voorbaat zonder te wachten een fijne vrijdag toe.... Hmmmm...:rolleyes: Allemaal een goede week toegewenst, zo ben ik ook alvast op tijd!
 
Alvast: Eerder dan nodig is.
Alvast: Bij voorbaat
Alvast: Zonder te wachten
Dus nu wens je Albert eer dan nodig is bij voorbaat zonder te wachten een fijne vrijdag toe.... Hmmmm...:rolleyes:
Volgens mij regent het in Hellendoorn want je gaat over dingen nadenken wat je beter niet kan doen Ben;)

Toch wens ik je een goedenmiddag en ook ALVAST een fijne avond:DD:DD
 
Dat wifi geneuzel slaat wel erg door zeg!

Ik vraag mij af wanneer de eerste fietsbel met wifi uit komt.
 
Goedenavond,
Ook bij mij heeft Essent het voorschot omlaag gezet. Na 4 maanden zonder contract al. Die denken te weten wat mijn verbruik de komende 8 maanden is. Knap!

Naar 36 euro. Fijn terug gezet.
 
Goedemorgen,

Fijn weekend...
 
Goedenavond,
Ook bij mij heeft Essent het voorschot omlaag gezet. Na 4 maanden zonder contract al. Die denken te weten wat mijn verbruik de komende 8 maanden is. Knap!

Naar 36 euro. Fijn terug gezet.
Wat een mooi bedrag,36 euro,daar zou ik helemaal happy van worden.
Hier maandelijks 250 electriciteit + 150 gas = 400 voorschot/maand aan de energieleveranier.
 
Moge Marc en dan komen wij nog goed weg met 270 euro. Maar goed met de zonnepanelen denk ik dat we rond de 180 gaan uitkomen.
 
Moge Marc en dan komen wij nog goed weg met 270 euro. Maar goed met de zonnepanelen denk ik dat we rond de 180 gaan uitkomen.
Wij betaalden normaal 300 voorschot voor electriciteit en gas,was altijd ongeveer genoeg en hadden we geen jaarlijkse afrekening meer.
Tot vorig jaar,toen moesten we nog 3600 bijbetalen :(.
Mijn voorschot hebben ze toen verhoogd tot bijna 1000 euro/maand,die zijn daar helemaal zot.
Dan heb ik liggen bellen daarvoor en hebben ze het dan toch terug verlaagd naar 400/maand.
dus wat de afrekening gaat zijn eind dit jaar,geen idee.
Had ook graag zonnepanelen laten leggen,heel mijn dak vol.
Maar heb een leien dak met veel mos erop,en waarschijnlijk asbest,
dus voor zonnepanelen moet ik eerst mijn dakbedekking laten vernieuwen.
Verschillende dakwerkers gecontacteerd hiervoor,maar ten vroegste eind dit jaar,begin volgend jaar pas tijd.
 
Ja wij betaalden voor de ellende begon rond de 180 euro en dat werd 330 en later 600 maar ja nu zitten we op 270 euro en dat is dan zonder de zonnepanelen want die hebben we nog maar vrij kort.
Als ik uitga van zo n 2000kW van de zonnepanelen dan zal er nog een kleine 80-100 euro afkunnen maar ja voor de gemiddelde man is het te hopen dat de prijzen nog wat zakken.
 
Goedemorgen op deze zaterdagmorgen. Lekker rustig aan gedaan met opstaan natuurlijk weer op deze 3e vrije dag achter elkaar. Nu eerst maar eens ontbijtje maken.
 
Moge Albert en ik ga zo ff naar Frits. Het is nu nog zonnig.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Terug
Bovenaan