Goeden Dag Topic


Status
Niet open voor verdere reacties.
Nou ik heb net de persconferentie gezien en had toch medelijden met de staatssecretaris die het amper droog kon houden. Die man is ook niet te benijden maar goed dat is het hele kabinet niet denk ik met alle problemen die opgelost moeten worden.
Maar goed ik denk dat veel Groningers wel aardig tevreden mogen en moeten zijn en het is geen 30 miljard geworden maar ja je kan ook niet alles hebben vindt ik.
Ik weet niet hoeveel mensen er in de provincie wonen maar ik zal die 22 miljard delen door het aantal inwoners en dan geef ik mn rekeningnummer even door aan Mark met de mededeling dat ik mijn deel graag zsm tegemoet zie:DD;)
 
Nou ik heb net de persconferentie gezien en had toch medelijden met de staatssecretaris die het amper droog kon houden. Die man is ook niet te benijden maar goed dat is het hele kabinet niet denk ik met alle problemen die opgelost moeten worden.
Maar goed ik denk dat veel Groningers wel aardig tevreden mogen en moeten zijn en het is geen 30 miljard geworden maar ja je kan ook niet alles hebben vindt ik.
Ik weet niet hoeveel mensen er in de provincie wonen maar ik zal die 22 miljard delen door het aantal inwoners en dan geef ik mn rekeningnummer even door aan Mark met de mededeling dat ik mijn deel graag zsm tegemoet zie:DD;)
Als ze het op die mannier zouden doen, dan is dat.

Goedkoper.
Hoor je de Gronigers niet klagen.
Snel opgelost.

Maar zoals met veel van dit soort zaken (ook goede doelen), het meeste geld gaat naar intern rondpompen.
Komt nooit daar waar het nodig is.
 
Ja het duurt al met al veel te lang maar ja volgens mij is er nog nooit in de politiek iets snel besloten.

Goed, Grunn heeft net verloren en die zijn afgeschreven voor de eredivisie.
 
Pfff wat een stres moment. Paspoort kwijt.
Weet ik veel hoeveel dozen doorzocht.
Zitten ze gewoon in een verborgen vakje van de laptoptas. Waar je al 3x in gekeken had…..
 
Ja dan ga je even zweten Marcel maar mss moet je ook weer eens een keer lang Hans;)

Zo ik zeg dan maar avond allemaal.
 
Ja dat is makkelijk gezegd maar op 50000 bezoekers hou je ten allen tijde een paar die zich niet kunnen gedragen. Dat is met de spreekkoren net zo.
En dat is ook altijd al zo geweest zolang ik mij herinner. Vroeger in het Oosterpark was de naam van de scheids ook altijd hondenlul al dacht ik elke week wel dat het een andere scheids was. Ook toen gooide men al met glazen en die waren destijds niet van plastic.
Om te denken dat 50000 mensen zich gaan gedragen is een utopie net als bij demonstraties. 99% doet het netjes maar een paar die niet normaal kunnen doen hou je erbij.
Ik denk dat we nog heel veel wedstrijden krijgen die men stil gaat leggen en dat gaat denk ik niet veranderen. Maar goed als het wel gebeurt dan zal me dat meevallen.

En natuurlijk wil ik iedereen een fijne avond toewensen.
Bij miljoenen mensen heb je altijd een aantal criminelen. Dus moeten we dan zeggen, "Je hebt er altijd een paar die zich niet kunnen gedragen..." en dus geen strafmaat bepalen?
Oh, en die fijne avond wens ik jou ook toe!
 
Ja dan ga je even zweten Marcel maar mss moet je ook weer eens een keer lang Hans;)

Zo ik zeg dan maar avond allemaal.
Ja, euhhh. Ik was niet degene die de tas doorzocht had.
Maar ik mocht wel lekker dozen gaan uitpluizen……

En zweten, dat zit er niet in. Het is nu best fris in huis zonder verwarming.
18 graden en beneden 15 graden.
Maar ja, ze hebben de isolatie onder het raam weggehaald. Kijk zo naar de gevel platen.
 
Nu de winter al weer met rasse schreden nadert in deze herfsttijd , kijkend naar de thermometer, was het af en toe achter glas net uit te houden en voelde je de kou niet zo... Was het maar alvast lente!
Zo we zetten het elektrische kacheltje aan en wensen jullie een warme groet toe.
 
Avond stelletje klagers.. waar is de positiviteit nou ineens weer?

ff bezig geweest samen met een hordeur in elkaar zetten. Hij zit in elkaar, nu nog overtollige gaas weg knippen en dan afhangen, maar vandaag niet meer.
 
Bij miljoenen mensen heb je altijd een aantal criminelen. Dus moeten we dan zeggen, "Je hebt er altijd een paar die zich niet kunnen gedragen..." en dus geen strafmaat bepalen?
Oh, en die fijne avond wens ik jou ook toe!
Nee hoor als mensen zich niet gedragen dan mag er een strafmaat bepaald worden maar ja voor een leeg plastic bekertje de wedstrijd in zn geheel stoppen gaat wel wat ver. Dat is ongeveer hetzelfde als dat ik jou met een papieren propje voor je hoofd gooi. Zulke zaken brengen geen letsel toe en als ik het goed heb kwam bij Groningen dat bekertje tegen het onderbeen van de grensrechter dus dan vindt ik definitief staken een brug tever. Neemt niet weg dat zo supporter wel berispt mag worden met bv een stadionverbod maar dat is altijd al zo geweest.

Zo nu wens ik iedereen eerst een hele goede morgen.
 
Goedemorgen heren.
 
Nu de winter al weer met rasse schreden nadert in deze herfsttijd , kijkend naar de thermometer, was het af en toe achter glas net uit te houden en voelde je de kou niet zo... Was het maar alvast lente!
Zo we zetten het elektrische kacheltje aan en wensen jullie een warme groet toe.
Het is zo lastig typen met je handschoenen aan... Maar doe ik met liefde deze moeite om jullie mijn groet te bezorgen. Goedendag allemaal!
 
Het is zo lastig typen met je handschoenen aan... Maar doe ik met liefde deze moeite om jullie mijn groet te bezorgen. Goedendag allemaal!
In dat geval kan ik je adviseren om dit met je neus te doen. Gaat niet echt snel maar zo hou je wel lekkere warme handen;)
En natuurlijk wens ik jou ook een mooie dag toe Ben en hopelijk met veel zonneschijn.
 
Middag allemaal van uit een zonnig Grunn.
 
Middag.


In het kader van slecht nieuws :

En weer geen lintje gekregen. En dan wel die voorzitter van Kick out (onze) Zwarte Piet. Het moet niet gekker worden zeg…..
 
Middag Albert en dan heb ik als troost ook nog een nieuwtje voor je en dat is dat ik ook geen lintje heb gekregen.
En dat al 57 jaar niet dus die hele organisatie is vriendjespolitiek;)
 
Ha die JW en dan mag ik de eerste zijn die brutaalweg alvast iedereen een goedenavond toewens:DD
 
Goedenavond.

Lekker ff 4 dagen zonder klussers in huis.
 
Avond. Lekker lang weekend. En volgende week ook maar 4 dagen werken ivm 5 mei.
 
Hier volgende week lekker vrij.
 
Hier ook weer een lekkere tegenvaller.

De kozijnen kunnen pas in November geplaatst worden.

Dus nu gaat de aannemer de constructie alvast verstevigen en de onderkant vernieuwen.
Dus nieuwe balken, isolatie en stucwanden.
Buitenkant kozijn wordt tijdelijk met bitumen band waterdicht gemaakt.

Dan zit ik niet tot November met een open woonkamer. En is er ook geen dubbel werk.
 
Avond heren en ja ik vond 3 dagen die schilders alweer lang genoeg Marcel.
 
Gelukkig gaat het met de badkamer voorspoedig.

16F8441C-E748-4F1F-8574-9C4D3F7319B1.jpeg
6A16E83D-6968-475C-A511-274E663C4F32.jpeg
C5F0AA3B-3A7A-4A15-96B6-9DE67FE5E20A.jpeg
35F3BE46-E5D5-4634-B89D-51C21BC63C89.jpeg
 
Beetje bij beetje komt het einde in zicht Marcel.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Terug
Bovenaan