Goeden Dag Topic


Status
Niet open voor verdere reacties.
Moi heren en wat een mooie race voor Bo en een derde plek en dat als eerbetoon voor zn opa die net is overleden.
 
Moge Corne en Marcel.
 
Wederom een dagje inpakken.

En gisteren toch maar besloten om nog een struik uit te graven en mee te nemen.
Ik heb een hele mooie gele magnolia. En deze bloeit nu voor het eerst. En ik vind het zonde om die te laten staan.
 
Zonde!

Begin er dan niet in een opwelling aan! Denk dat ik dit bakkie maar even ga scoren.

 
Middag Albert en ja net als veel mensen die een gewoon aquarium kopen zonder na te denken gebeurt het ook met die kikkertjes. Maar ja zo daar achterlaten getuigd van erg weinig medeleven met alles wat leeft.
 
Middag!

Albert is zeker even richting die mooie stad, achter de duinen.
 
Middag Marcel en geef hem eens ongelijk want het is nu prima fietsweer:DD
 
Middag, even samen naar een tuincentrum geweest en thuisgekomen met een Clematis en een Passiebloem om tegen de schutting te zetten. Gelijk wat bemesting voor in de plantenbak meegenomen voor wat er al in staat aan beplanting.

let it grow.
 
Middag en ik vond gras maaien mooi genoeg voor vandaag.
 
Middag.

Clematis is een erg mooie klimmer.

Passiebloem is ook mooi, maar vriest vaak stuk in de winter.
 
Middag Marcel.
Hoe al de planten hier in de tuin heten weet ik niet en ik snoei wat er in mijn ogen teveel staat tot soms een hele plant aan toe. Als dat dan geen onkruid was dan hoor ik Jes vanzelf foeteren door de tuin. Vorig jaar bleek ik wat muntplanten te hebben verwijderd. Tja wist ik veel wat het was:DD:DD
 
Middag Marcel.
Hoe al de planten hier in de tuin heten weet ik niet en ik snoei wat er in mijn ogen teveel staat tot soms een hele plant aan toe. Als dat dan geen onkruid was dan hoor ik Jes vanzelf foeteren door de tuin. Vorig jaar bleek ik wat muntplanten te hebben verwijderd. Tja wist ik veel wat het was:DD:DD
Munt is ook net onkruid.
Dat komt overal op.
Heb het hier in de tuin, is meegekomen met een verhuisde plant.
 
Munt is ook net onkruid.
Dat komt overal op.
Heb het hier in de tuin, is meegekomen met een verhuisde plant.
Kijk dan kan ik alles er dus wel uittrekken met het eerste onderhoud en dan zeg ik dat het wel terugkomt:DD
De laatste die ik per ongeluk heb weggehaald was aardbeimunt maar goed jammer dan hoor.

Avond allemaal.
 
Avond, en eerst maar een avondwandelingetje nu.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Terug
Bovenaan