Goeden Dag Topic


Status
Niet open voor verdere reacties.
Eens Nicole… ik plaatste vd week ook een plaatje van iets.. weet niet eens meer wat.. bam weg. Je kan toch wel zien wat een GIFje is? Dat is een snel bewegend, repeterend plaatje…
Juist!
Om nou foto's die leden gemaakt hebben te weren vind ik wel ver gaan. Dus ook niet even een snelle foto van bv dubbele kranen om die te laten zien aan iemand om iets duidelijk te maken. Bizar.

Edt: overigens zijn al die smilies hier ook gifjes.
 
Morgen ff naar de Gamma voor een paar strips Ter versteviging vd afdekplaatjes vd Lido. Omdat ik de middelste balk eruit heb gehaald en er een JbL inligt is de stevigheid weg. Even wat onder de platen maken, iets van aluminiumstrips of soortgelijks.
 
Ik zal het morgen nogeens bespreken binnen het team.
Dankjewel. Kijk, ik hoef niet mijn zin hierin te hebben maar ik zie wel wat praktische bezwaren van het helemaal niet meer toestaan van afbeeldingen.

Gifjes zijn ook makkelijk te identificeren zoals Albert aan gaf. Ik vermoed dat al veel te ondervangen is door een beschrijving te geven in plaats van verboden afbeeldingen te benoemen als gifjes. Of benoem expliciet wat wel is toegestaan?
Maar even hardop mee denken.

Ik snap dat het voor jullie helemaal niet makkelijk is iedereen tevreden te houden hoor.
 
Morgen ff naar de Gamma voor een paar strips Ter versteviging vd afdekplaatjes vd Lido. Omdat ik de middelste balk eruit heb gehaald en er een JbL inligt is de stevigheid weg. Even wat onder de platen maken, iets van aluminiumstrips of soortgelijks.
Klinkt als een simpele maar effectieve oplossing
 
Iemand ervaring met de Moccamaster
M'n schoonouders hebben er al vele jaren 1 en heb m'n zus 1 cadeau gedaan. Zij is er nog altijd heel blij mee. Is snel klaar en de (DE) koffie smaakt volgens haar lekkerder met dat koffiezetapparaat dan een gewone (kan psychisch zijn:DD)
 
M'n schoonouders hebben er al vele jaren 1 en heb m'n zus 1 cadeau gedaan. Zij is er nog altijd heel blij mee. Is snel klaar en de (DE) koffie smaakt volgens haar lekkerder met dat koffiezetapparaat dan een gewone (kan psychisch zijn:DD)
Ik weet wat het is! Placebo effect! Want duur is goed. Oh poep! :poop:


Ik ga binnenkort maar eens een kijkje nemen in de winkels waar ze ze verkopen, liggen op loopafstand. Hopelijk staat daar een te pronken in de showroom zodat ik kan zien of ik echt zoveel geld wil uitgeven aan koppen koffie.
 
T is weer genoeg voor vandaag..

oogjes dicht en snaveltjes toe, tot morgen!
 
Ik weet wat het is! Placebo effect! Want duur is goed. Oh poep! :poop:
Volgens haar zit er echt verschil in. Drink zelf geen koffie dus geen idee. Ik moet hier nog iets van 136078 DE punten sparen voor ik hem zou kunnen kopen:DD


Ik ga binnenkort maar eens een kijkje nemen in de winkels waar ze ze verkopen, liggen op loopafstand. Hopelijk staat daar een te pronken in de showroom zodat ik kan zien of ik echt zoveel geld wil uitgeven aan koppen koffie.
"Koop mij! Ik zet het lekkerste kopje koffie!!":deal:
 
Hier ook naar bed, truste allemaal.
 
Truste Nicole.
Ik ga ook, zal het licht uit doen;))
 
Het heeft hier nog gevroren. Aan onze kant van de straat zijn de auto s nat en aan de overkant zijn ze wit en is het glad op de stoep.
Nou ja het gaat de komende dagen warmer worden.
 
Hier is het -0,8 en helder. Niks geen mist te bekennen. Alleen mn hoofd is nog wat mistig….:)
 
Het is nog vroeg Albert en in je hoofd klaart het vast snel op;)
 
Goedemorgen...
Bijna weekend
 
Moguh John,
Druk weekje achter de rug:c, maar vanmiddag lekker vrij:DD
Hopelijk heb je geen zeer zitvlees van het lange wachten:sorry:
Nee ik ben zo slim geweest om een kussen onder mn kont te leggen dus dat werkt prima hoor;)
 
Goede morgen :koffie:
Wat nu lees ik het goed geen fotos meer in het goede dag gebeuren.
Hmm dus alleen slap gebabbel wordt er niet vrolijker op hier.
En erg onhandig ook soms is een afbeelding erg handig om iets duidelijk te maken.
En dat alleen maar door een paar zeurders over de gifjes die soms lang komen.
Maar eens nadenken over het donateurschap hier:unsure::juggle:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Terug
Bovenaan