Goeden Dag Topic


Status
Niet open voor verdere reacties.
We misten je al Ben maar gelukkig ben je weer van de partij.

Middag allemaal.
 
Hallo allemaal. Voor het eerst m'n bed weer uit. De griep heeft flink toegeslagen! Het hoesten is nog steeds, nu we de vierde week al ingaan, niet echt over. Maar verder begint het beter te gaan.
Fijn om van je te horen Ben. Het was niks voor jou (blijkbaar wel :DD ) om zo'n tijd niet actief te zijn op het forum.
 
Tja die Ben zit volgens mij in een hunebed ondergedoken en ik krijg ook geen contact met hem.
al een hele tijd niet meer online zag ik. Maar goed, who knows.

ff broodje gegeten In mn uppie. Cake is inmiddels ook klaar. Zo de stofzuiger en dweil door de keuken en kamer en dan wel klaar met alles. T is aardig weer nog hier met de zon erbij nog.
 
O ja toen was ik jarig en dat herinner ik me nog als de dag van gister dus ook dat is kortgeleden Thea:p:p
Tuurlijk.......:rolleyess:

Ik moet je ook even waarschuwen want volgens mij is er een niet nader te noemen huisgenoot van jou bezig met het plannen van een tweede bak voor gedrochtjes:deal:
 
Hier de jaarafrekening van energieleverancier ontvangen, krijgen geld terug. Ben ik wel blij mee. Heeft het zuinig stoken en douchen toch nut gehad gelukkig.
 
Hier staat het eten al weer op. Nog 3,5 uurtjes geduld hebben.
 
Middag, hier de voetjes op tafel omdat ik de vloer gedweild heb, moet ff drogen eerst dan ga ik maar es een bakkie koffie maken met een plak eigen gebakken cake.
 
Tuurlijk.......:rolleyess:

Ik moet je ook even waarschuwen want volgens mij is er een niet nader te noemen huisgenoot van jou bezig met het plannen van een tweede bak voor gedrochtjes:deal:
Niet verder vertellen Thea maar ik ben achter de schermen ook bezig om een tuinhuis te regelen:ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:
 
Middag

Niet verder vertellen Thea maar ik ben achter de schermen ook bezig om een tuinhuis te regelen:ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:
Dus als ik het goed begrijp binnen kort verhuizing John tuinhuis wel goed isoleren anders stook je arm voor je zeebak:br::DD:DD
 
Middag


Dus als ik het goed begrijp binnen kort verhuizing John tuinhuis wel goed isoleren anders stook je arm voor je zeebak:br::DD:DD
Volgens mij begrijp je het niet Jaap maar binnenkort kan Jessica dat je beter vertellen denk ik:DD
 
Ik zeg alvast avond allemaal.
 
Avond samen....

Rustig dagje geweest,
vrouw en kids shoppen,
en ik wat met de hobby bezig geweest vanmiddeg :)
 
Hier de jaarafrekening van energieleverancier ontvangen, krijgen geld terug. Ben ik wel blij mee. Heeft het zuinig stoken en douchen toch nut gehad gelukkig.
Hier een mail met het maandoverzicht.
Meer verbruikt als vorige januari.
Altijd een stom gezicht die vergelijking die ze meesturen.

6F826AF7-52D6-481C-B362-4ECA6362810E.jpeg


896F8D17-9C24-4913-BD50-F45800285B1A.jpeg
 
Gday John. Bankhangdag hierzo. Darmen wat op hol geloof ik. Beetje in de buurt van toilet blijven dus…..;)
 
Gday John. Bankhangdag hierzo. Darmen wat op hol geloof ik. Beetje in de buurt van toilet blijven dus…..;)
O jee nou sterkte maar dan en vanmiddag voetbal kijken. Ik zeg het niet snel maar van mij mag PSV winnen om de spanning in de top weer terug te brengen;)

Moge Marcel op deze miezerige dag.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Terug
Bovenaan