Goeden Dag Topic


Status
Niet open voor verdere reacties.
Goedenavond.

Vanmiddag het aquarium even ververst.
Daarna even heel duf een excel sheet in elkaar gezet met alle data uit het daikin databoek. Dat was wel even een saai klusje.
Met hierin alle data over de setup die ik in het nieuwe huis denk nodig te hebben.
Als je dan uiteindelijk alle data erin hebt staan, dan kom je toch tot een andere conclusie, dan je eerst dacht.
Gaat met name om welke binnen units icm. buitenunit en dan de vermogens en het rendement (cop).

Het wordt de komende tijd weer behoorlijk frisser buiten, dus heb de timers van de airco (warmtepomp) maar even omgezet naar continue verwarmen.
Even aanzien hoe dat gaat. Luchtverwarming is toch echt anders dan radiatoren (cv) of vloerverwarming.
De vloerverwarming staat hier alweer weken uit. Omdat ik wil weten of luchtverwarming een goed alternatief is.
Want dit is makkelijker en goedkoper te realiseren in mijn nieuwe woning, dan vloerverwarming en een warmtepomp.
 
Mrs. Tea (Thea) staat ook weer even te ronken buiten.
 
Heb nooit begrepen waarom mensen sluiers mooi vinden. Vindt er maar weinig aan die beesten in een kale bak.
 
Vandaag mn sim only maar eens aangepast. Van Vodafone naar Simpel. Goedkoper en veel meer mobiele data. Ipv 2 GB naar 14Gb, voor 5€ per mnd minder.
 
Dat scheelt een boel Albert.
 
Heb nooit begrepen waarom mensen sluiers mooi vinden. Vindt er maar weinig aan die beesten in een kale bak.
Komen wel wat planten in die ze niet zo snel aanvreten maar ja ik hou van veel planten dus het zal nooit mijn ding zijn.
Wat Vallisneria en Anubia en Javavaren gaat vaak nog wel en zo niet dan laat ik de kat op ze los.
 
Hahaha.

Mijn buurvrouw heet Thea.

En al voor dat we er kwamen wonen, had ze al wat te zeuren over die warmtepomp.
En altijd als je haar spreekt, gaat het vroeg of laat over die warmtepomp.

Ze hebben met hun eigen warmtepomp al zoveel ellende, want die stond op hun houten dak, waar de slaapkamer onder zit.
En dan heeft ze zogenaamd last van onze warmtepomp, als ze in de tuin zit……
Heb gezegd dat ze met de aannemer moet praten, om hem te laten verplaatsen. Maar ik doe niks.

Dus sindsdien noem ik de warmtepomp Mrs. Tea.
 
Gewoon beetje helium injecteren ipv koolzuur, gaan ze vanzelf drijven……….
Schijnt dat ze vaak uit zichzelf al ondersteboven gaan drijven, dus dat is dan extra atractief voor John, gruwelijk lelijke gedrochten ondersteboven in een kale bak HET summum wat een aquarioot wil :LOL:
 
Pure bluf want stiekum vind je die zwemmende ballonnetjes best schattig:LOL:
Nee ik zou ze nooit kopen maar ja. Die bolle buiken vindt ik niks en die met die bolle ogen die ogen erg dom en dan heb je ze nog met een wen.
Allemaal zaken waardoor ik geen sluiers zou nemen.
Maar ja de een rijdt Opel en de ander Kia dus smeken verschillen.
 
Goedenacht

vloerverwarming staat hier alweer weken uit. Omdat ik wil weten of luchtverwarming een goed alternatief is.
Want dit is makkelijker en goedkoper te realiseren in mijn nieuwe woning, dan vloerverwarming en een warmtepomp.
Fijn dat je dit nu zelf kunt ervaren ipv afgaan op de ervaringen van anderen!
 
Goedemorgen allemaal. Wat zou de dag vandaag brengen.😂
 
Goedemorgen allemaal,
Blue Monday vandaag, dus extra reden om er een mooie dag van te maken:DD
 
Moge allemaal.

vandaag weer eens 1 knipje( gewoon de granulaat boven in de bak )doen en kijken hoe lang het duurt voor ze aan het oppervlakte komen eten.
het regent toch.
 
Moge Ed. Voor de vissen zal regen niet van invloed zijn lijkt me:DD
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Terug
Bovenaan