Goeden Dag Topic


Status
Niet open voor verdere reacties.
Gelukkig zijn de jonkies niet vastgeroest hier. En slapen niet smiddags.
 
maar nou weet ik nog steeds niet hoe jij het bedoelt ;-) en dat was de vraag aan jou. Dit is te makkelijk om je er vanaf te maken.
Ik had mijn antwoord al naar John gestuurd.

Mijn inziens valt 75 + in categorie oudjes.

John zelf zei 57...
 
Maar goed mensen raken te gepiekeerd. Grap snappen ze al niet.

Ik stop wel met de discussie voordat het nog uit de hand gaat lopen.

Als je je aangesproken voelt @NicoleE mijn excuus.
 
Nou zojuist de bevestiging dat ik meedoe aan een kunstroute in April, dan exposeer ik in een airbrushatelier, helemaal leuk :koffie:
als je dan in Eva kostuum gaat… kan de airbrusher je bodypainten… 2 vliegen in 1 klap…
 
Ik stop wel met de discussie voordat het nog uit de hand gaat lopen.

Als je je aangesproken voelt @NicoleE mijn excuus.
Nee excuses zijn niet nodig. Aangesproken voel ik me niet maar ik vond het wel een groep op denigrerende manier wegzetten en onduidelijk naar wie je naar verwijst. Ik begrijp inderdaad niet wat hier lollig aan is. Is mogelijk het leeftijdsverschil ;)
 
Nee excuses zijn niet nodig. Aangesproken voel ik me niet maar ik vond het wel een groep op denigrerende manier wegzetten en onduidelijk naar wie je naar verwijst. Ik begrijp inderdaad niet wat hier lollig aan is. Is mogelijk het leeftijdsverschil ;)
Nogmaals dat wat je vindt zijn jouw woorden.
 
Zo hebben hadden de oudjes ook weer ff feest hier gehad?

Goedemiddag.

Werd ff misselijk van een reactie hier bahbah.

Zo dit was weer een constructieve reactie van mij he Marcel 😉
Waarom! Post je dit, he
 
Alles ouder dan 57 want anders zijn de rapen gaar;)
Kijk, daar kan ik wel nou wel zo kwaad over worden! Die leeftijd discriminatie. Doe je flink je best om een bepaalde leeftijd te bereiken dan is er weer iemand die meent commentaar te moeten geven over deze moeizaam bereikte prestatie. Dus, daar kan ik enorm kwaad over worden maar.... ik doe het niet. Want ik heb wel wat beters te doen. Zoals jullie allemaal een fijne dag toe te wensen, bijvoorbeeld.
 
Ja goed idee, geheid dat er zat oploop is dan succes gegarandeerd :ROFLMAO:
Hoezo, oploop? Denk je dat er zoveel mensen bereidt zijn om je kleding aan te reiken? ( Voor een ieder die dit wil zijn er diverse inkop mogelijkheden... Dus doe je best!)
 
Kijk, daar kan ik wel nou wel zo kwaad over worden! Die leeftijd discriminatie. Doe je flink je best om een bepaalde leeftijd te bereiken dan is er weer iemand die meent commentaar te moeten geven over deze moeizaam bereikte prestatie. Dus, daar kan ik enorm kwaad over worden maar.... ik doe het niet. Want ik heb wel wat beters te doen. Zoals jullie allemaal een fijne dag toe te wensen, bijvoorbeeld.
Zolang je weet welke gek het zegt kun je rustig blijven ademhalen Ben;)
 
Nou de toppers, ehhh tobbers, hebben het als tobclubs weer allemaal goed gedaan zeg.
 
Avond. Beetje moe van sommige topics. Elkaar de loef afsteken lijkt het wel. :engel:
 
Hoezo, oploop? Denk je dat er zoveel mensen bereidt zijn om je kleding aan te reiken? ( Voor een ieder die dit wil zijn er diverse inkop mogelijkheden... Dus doe je best!)
Eerder oploop in de zin van de politie dat nudisme niet is toegestaan in een winkelcentrum, waar ik dan uiteraard ga tegen protesteren en iedereen dat gaat filmen met hun mobieltje en dat wereldkundig maken via de socials en ik uiteindelijk de boeken inga als Antje de nudiste artiest:LOL:
 
Avond Marcel. Hoe ist met de Luchtbakker?
 
Avond Marcel. Hoe ist met de Luchtbakker?
Ja gaat goed. Er komt meer uit, dan alleen gebakken lucht.

Hij werkt beter dan een oven voor afbakken en kroketten.

En ik vind dat de friet er best lekker uitkomt.

Het is ook alvast een aanloop naar ons nieuwe huis. Daar staat een enorm fornuis met dito oven. Op gas.
Maar de plannen zijn er om het gas eruit te gooien. En tijdelijk een elektrische 2 pitter en de airfryer te gebruiken.

Daarna het banksaldo eens aanzien en als het mogelijk is, op het gemak een andere keuken uitzoeken.

Maar er staan dus eerst wat andere zaken hoger op het wensen lijstje.
 
Ja, prioriteiten stellen is soms nodig. En je weet vast nog wat bepaalde zaken kosten omdat je net nieuw hebt laten bouwen.
 
Grootse plannen Marcel, is je oude huis al verkocht overigens?
We hebben een koper. Nu alleen nog het contract tekenen. En dan zou het rond moeten zijn.

Ja, prioriteiten stellen is soms nodig. En je weet vast nog wat bepaalde zaken kosten omdat je net nieuw hebt laten bouwen.
Nou, dat was voor de crisis en corona. En als je de verhalen moet geloven is het nu een stuk moeilijker en duurder.
Dus, daar moet ik nog achter komen.
 
Volgens mij isser een topic verdwenen….:rolleyes:
 
Dat gestrekte been, heb ik recentelijk nog ergens gelezen…….maar dat is ook weg….geloof ik…
 
Ben dr klaar mee voor vandaag, teveel gekissebis en beter willen weten voorbij zien komen.

trusten voor straks en wie weet tot morgen. T kan zomaar gebeurt zijn. En dat is niet zwartgallig, maar realiteit.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Terug
Bovenaan