Goeden Dag Topic


Status
Niet open voor verdere reacties.
Goedemorgen
 
Moge binnenkomers en ik heb het water alweer ververst.
 
T moest maar eens gebeuren John. De huidige 5 jr in gereden en de teller staat op 199.000. Van deze (Mokka) staat ie op 89.000. Scheelt een beetje. En lekker hoge instap weer.
Hier staat er 332564 km op de teller.
Loopt nog als een zonnetje. En geen buitensporige kosten. En gebruikt geen olie.
Laatste keer heb ik gevraagd of ze een extra check konden uitvoeren omdat ik wilde afwegen er 5 jaar mee door te rijden. Dat was geen enkel probleem.
Alles was nog zeer goed in orde.

Dat is zowel voor de portemonnee en milieu een goede keuze.
Wij hebben een VW Polo, met 47000 op de teller. Dat is nog niets. Maar wij rijden eigenlijk ook niet veel. 't Is dat je in deze regio door het gemis van openbaar vervoer wel een auto moet hebben.
Er moesten nieuwe banden op. Maar ik kocht 4 lichtmetalen wielen met bijna nieuwe banden erop voor weinig geld. Kunnen we daar ook weer jaren mee voort.
IMG_20221003_122618.jpg
 
Potdorie, heb ik jullie weer niet, zoals het toch wel hoort, netjes gegroet? Dat moeten we dus veranderen; goedendag allemaal!
 
Dat was een leuk dagje schaatsen kijken vooral de 5000 meter bij de mannen was ongemeen spannend het gaat weer ouderwets tussen Noorwegen en Nederland:D
 
Middag Antje en ik heb ook schaatsen gezien. Was verder ook weinig sport.
 
Ja voetjebal begint ook weer inderdaad.

Ik zeg alvast avond allemaal.
 
Avond, weer thuis van de kleigrond In het noorden.
 
Een telefoon kun je het beste tussen de 19 en 80% batterij vermogen houden.
Kijk eens of je de app Greenify kunt installeren @Tig .
Ik herken me er niet in, in je probleem, heb zelf een iPhone 12, en draai iOS 16.1.1. Vannacht opgeladen, en nu nog 90% in de accu. En vanmorgen geregeld mail gecheckt en andere apps open gehad. Moet wel zeggen dat ik altijd de energiebesparingsstand gebruik. Kan zeker 48u met 1x laden doen.
Heb de oplossing van mijn probleem vorige week gevonden. Sinds begin vorige week geen akkuproblemen meer met de telefoon.




Avond allemaal!
 
Veel te veel toestellen waren op 1 account aangemeld 😳
Heb ze nu verdeeld over 2 andere en nu is alles weer zo als tevoren.
Ik bevat die oplossing niet maar ben blij dat je hiermee de oplossing gevonden hebt.
 
Veel te veel toestellen waren op 1 account aangemeld 😳
Heb ze nu verdeeld over 2 andere en nu is alles weer zo als tevoren.

Ik bevat die oplossing niet maar ben blij dat je hiermee de oplossing gevonden hebt.
Ik snap hem ook niet helemaal. Wat heeft teveel toestellen op 1 account te maken met het leegtrekken vd batterij?
 
Ik snap hem ook niet helemaal. Wat heeft teveel toestellen op 1 account te maken met het leegtrekken vd batterij?
Ik bevat die oplossing niet maar ben blij dat je hiermee de oplossing gevonden hebt.


Als je fulltime sync aan hebt staan. En je bent op een ander toestel bezig op hetzelfde account, dan wordt op het niet gebruikte toestel ook steeds alles gesynchroniseerd. En dat kost accu.

Je kunt ook de fulltime sync uitzetten, of alleen wifi, of alleen bij gebruik app.

Maar er gebeurd heel veel (te veel) op de achtergrond waar de gebruiker bijna geen invloed op heeft.
 
Mogge John ja mooi weer om in mijn atelier door te brengen :DD of om schaatsen te kijken, ben e rnog niet over uit wat ik ga doen
 
Schaatsen komt pas na 1 uur dacht ik maar ja ik ga wel kijken.
 
Moguh allemaal:)

Heb je geen mogelijkheid om schaatsen te kijken in je atelier?
Mocht het te spannend worden of ben je het niet eens met de uitslag kun je meteen de stress botvieren op een steen🤭
Ja dat is DE oplossing, ff een tweede schermpje aanschaffen en dan daar streamen, kleeft 1 -klein- -zeer klein- nadeel aan: stof in notime zie ik niet zoveel meer op dat scherm door al het stof, maarja 1 voordeel heeft dat dan wel: dan is de spanning ondergesneeuwd door het stof en kan ik mijn aandacht weer richten op mijn beeld:D
 
Ja dat is DE oplossing, ff een tweede schermpje aanschaffen en dan daar streamen, kleeft 1 -klein- -zeer klein- nadeel aan: stof in notime zie ik niet zoveel meer op dat scherm door al het stof, maarja 1 voordeel heeft dat dan wel: dan is de spanning ondergesneeuwd door het stof en kan ik mijn aandacht weer richten op mijn beeld:D
Hmmm, of je kunt proberen te beeldhouwen onder een afzuigkap als je over het stof inzit.
Maar dat lijkt me ook niet erg praktisch:unsure:
 
Denk dat die motor van die afzuigkap in notime kapot gaat, steenstof is echt een drama voor aandrijfmotors
Wat de vraag bij mij op doet komen: hoe krijg je je atelier weer zo goed mogelijk stofvrij, want ook een stofzuiger gaat dit niet leuk vinden.
Je kunt natuurlijk de ramen tegen elkaar open zetten en hopen dat het de goede kant uit waait.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Terug
Bovenaan