Goeden Dag Topic


Status
Niet open voor verdere reacties.
Mogge hier staat de Top2000 inmiddels uit de speakers te knallen.

Zo eens ff bezig met voorbereiden voor het eetfestijn eind vd dag in het noordelijke deel van het land. Om een uur of 3 richting Roodeschool.
 
Ik zal onderweg ff naar je zwaaien Albert;)
 
Goede morgen deze eerste kerstdag
Hier goed begonnen met lekker uitslapen:sleep:
Net een lekker kerst ontbijt en nu :koffie:met wat lekkers.
Maak er een mooie dag van allemaal
Andijk ☁️8*C 100% Lv.
Beterschap voor de zieken.
 
Ik zeg alvast fijne middag allemaal.
 
Mogge hier staat de Top2000 inmiddels uit de speakers te knallen.

Zo eens ff bezig met voorbereiden voor het eetfestijn eind vd dag in het noordelijke deel van het land. Om een uur of 3 richting Roodeschool.
Hee thanks voor de tip!🎼🥁🎸🎷
 
Aardig gelukt denken we.
Alcoholvrije “bom”.
71E0ACAF-3C9A-4011-BBD1-FAD2C8CFB84A.jpeg

Cake, Mascarpone met Slagroom en Mandarijnpartjes. .
 
Omdat ik ook sacrale beelden maak krijg ik soms te maken met de donkere kant van het leven, zo was er gisteren een mevrouw die een sacraal beeld kwam ophalen voor bij het graf van haar moeder, de grafsteen was besteld maar nog niet af en ze wou toch iets hebben om bij het graf te zetten want het had vandaag haar verjaardag geweest, de mevrouw in kwestie had in de middag ook nog een crematie. Dat maakt mij heel klein en dankbaar dat ik dan toch iets mag bijdragen in het verwerken van hun verdriet. Dan is al dat opgedirkte gedoe met kerst ineens totaal iets overdrevends, iets wat er totaal niet toe doet.
Middag luitjes
 
Komen niet langs John Je weet waar Roodeschool ligt? Vanaf hier N34/N33. 6x afslaan 2x links en 4x rechts op 100km.
Nou ja wel in hoge Noorden en hier niet ver vandaan;)
Ik zal de grenspost inlichten dat je straks eraan komt.
 
Nou ja wel in hoge Noorden en hier niet ver vandaan;)
Ik zal de grenspost inlichten dat je straks eraan komt.
Ja ja en dan 1 schaal van dat lekkers in leveren zeker om door te mogen
O nee John houd niet van dit lekkers :eek:nou ja stuur dan maar door naar hier zou ik zeggen :Dk:Dk;)
 
Ja ja en dan 1 schaal van dat lekkers in leveren zeker om door te mogen
O nee John houd niet van dit lekkers :eek:nou ja stuur dan maar door naar hier zou ik zeggen :Dk:Dk;)
Ik vang Albert hier wel op en dan kun jij het bij ons afhalen Jaap;)
 
Avond John,
Al druk aan het uitbuiken van het kerstdiner?
Ik heb traditioneel weer teveel gegeten:ROFLMAO:
 
Heeft het bij jullie ook zo geregend?🤣 (Zie foto) kreeg hm niet zichtbaar..
 

Bijlagen

  • IMG_20221225_193203.jpg
    IMG_20221225_193203.jpg
    507.4 KB · Weergaven: 26
Avond. Weer thuis uit het Noorden. Regen op heeenweg. En terugweg regen en mist
 
Goedemorgen. 1e kerstdag voorbij, 2e weer begonnen. Straks maar ff naar mn moeder.
en verder, tja… de ega zag in de app van t werk dat er weer een vd vele collega’s positief is getest. Dus weer 3 diensten die opgelost moeten worden. Wat betekent dat ze vanmiddag en vanavond gaat werken ipv vrij te zijn.
ze zijn met 25 collega’s op 7 bewoners ( op hun afdeling) en dr zijn er wat die 1op1 zorg nodig hebben.
we gaan het maar niet over werkdruk hebben.
 
Moge Albert en dat is vervelend dat Karin nog aan de bak moet maar ja het hoort wel bij de zorg tegenwoordig. Onderbezetting en ziekte gooien vaak roet in het eten.
Maar er toch maar een mooie dag van zou ik zeggen.
 
Goedemorgen.

Vraag toch echt af met deze dagen, dat corona gebeuren zorgt wel voor een makkelijke vrije dag……
 
Wandelingetje weer gehad


@biljoenblik tja. Maar als je met kwetsbare groepen werkt wil je dan het risico lopen en gewoon werken met gevolg dat je kwetsbare cliënt ernstig ziek wordt of erger overkomt?
 
Nou die is nog grieperig maar negatief dus maar uitzieken denk ik.
 
Goede morgen :koffie:
Andijk ⛅ 7*C 78%LV
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Terug
Bovenaan