Goeden Dag Topic


Status
Niet open voor verdere reacties.
Idd, Frankrijk is slecht en veel foute passes.
 
Ja en dat juist in de finale. Maar goed we gaan het nu weer zien in de 2e helft.
 
Avond en op naar de verlenging.
 
Goedenavond,
ik had vandaag de hoofdprijs. 3 x In de poep gestaan van een andere hond. Waarom ruim ik het nog steeds op vraag ik me af op zulke dagen.

Middag. Vandaag as van n'n vader uitgestrooid. Was vandaag zijn verjaardag. Daarna nog even ergens gezeten en broodje gegeten.
Sterkte Thea!
 
Nou, dat worden weer penalties die het beslissen.
 
Ja niet de eerste keer na de verlenging.
 
T is klaar vrees ik.
 
Ja en over 120 min niet onverdiend denk ik en de Fransen hebben de eerste 80 min het laten liggen.
 
morgenvroeg maar hopen dat de gladheid weg is als ik om 5.45 naar t werk ga. Nog 4 dagen de wekker en dan een 1,5 week geen wekker zetten. 3januari mogen we dan weer.
 
morgenvroeg maar hopen dat de gladheid weg is als ik om 5.45 naar t werk ga. Nog 4 dagen de wekker en dan een 1,5 week geen wekker zetten. 3januari mogen we dan weer.
Ik help het je hopen Albert. Wel mooi vooruitzicht, vakantie!
 
Ik help het je hopen Albert. Wel mooi vooruitzicht, vakantie!
Zeker wel. Laatste 3 weken ben ik er elke morgen om 6u, samen met de ‘baas’ even wat borduurwerk doen, voordat mn collega het om half 8 overneemt.
 
Zeker wel. Laatste 3 weken ben ik er elke morgen om 6u, samen met de ‘baas’ even wat borduurwerk doen, voordat mn collega het om half 8 overneemt.
Dat hakt er denk ik wel stevig in, om 6 uur beginnen. Zeker als je dat niet gewend bent.
 
morgenvroeg maar hopen dat de gladheid weg is als ik om 5.45 naar t werk ga. Nog 4 dagen de wekker en dan een 1,5 week geen wekker zetten. 3januari mogen we dan weer.
De regen trekt nu over dus afwachten maar.
 
Ik het er ook bij laat liggen, tis mooi voor mekaar gekregen mijn vorm van aquaristiek blijkt onrust te veroorzaken bij de medemembers.
Forumbeheer en everybody else, het was me een verschijnsel.
Ik heb het een euvel bevonden zo als nieuwe aquariumhouders meteen op het paadje van co2 worden geleid incluis onderwaterpokon, maar de echte mest komt uit de bewoners zelf volgens mij.
Zo vind ik deze hobby voor mij nog leuk maar niet met die rare dingen hoor die zijn voor ons helemaal niet nodig daarom mag ik wel buiten de mand vallen maar ik vind het nooit leuk dat nieuwe liefhebbers direct op dat kunstmatige commercieele paadje worden geleid.
Echt , wie haat ze vissen nou zo erg om er co2 tussen te doseren voor wat moeilijkere plantjes.
Is mijn mening verwijder maar wat je nodig 8
 
Ik kan mij daar heel goed in vinden Edwin in wat jij schrijft, dat hele co2-gebeuren is onnodig en hoort niet in een aquarium en het word inderdaad continu door d estrot geduwd bij nieuwelingen.

Dat gezegd hebbende: we kregen mijn website niet goed, de 502 melding bleef komen op mijn pc (bij mijn man's pc niet) dus maar een nieuw domein gekocht en een nieuwe poging wagen door wat elementen niet te gebruiken en tot nutoe gaat het aardig, ook nog de wedstrijd bekeken en Argentinië heeft verdiend gewonnen, nu eerst maar :koffie:
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Moge Corne en naast een nieuwe week ook een natte week:DD
 
Ach op onze leeftijd gaat alles langzamer Antje dus je zal dan weinig verschil merken:DD;)
 
Goede morgen :koffie:
Andijk 🌧️4*C 100%LV



 
Moge Jaap en hier is het 5 graden.
 
Middag allemaal en net voor Gwen dr nieuwe ipad air 2022 opgehaald. Wat een dure krengen zijn dat zeg.
 
Middag,
en ik zou er maar goed op letten met die iPad dat de batterij niet te snel plat is.
Zo is het met mijn iPhone na die nieuwe update... na 12 uur en hij is leeg! Hangt de hele tijd aan de kabel hoewel ik er niets aan doe :mad:
 
Middag binnenkomers ja vaak zijn het apps die je niet goed afsluit en dan blijven draaien op de achtergrond die zoveel energie slurpen.

Hier druk met mijn nieuwe website, gaat best aardig tot dusver, en geen klunzige fouten tot nu toe:koffie:
 
Middag binnenkomers ja vaak zijn het apps die je niet goed afsluit en dan blijven draaien op de achtergrond die zoveel energie slurpen.
Dit zou bij Apple producten geen probleem mogen zijn, het niet handmatig sluiten. Als je een nieuwe app opent of terug gaat naar het beginscherm, dan gaat de vorige app in slaapstand, zo zal ik het zelf maar noemen. Ik weet niet de juiste termen ervoor.
Apple claimt dat juist het opnieuw opstarten meer energie kost en daarmee zou dus de batterij minder lang meegaan. OF dat een substantieel verschil maakt durf ik niet te zeggen, denk dat het marginaal is.

Zo is het met mijn iPhone na die nieuwe update... na 12 uur en hij is leeg! Hangt de hele tijd aan de kabel hoewel ik er niets aan doe :mad:
Weet je zeker dat het de iOS update is en niet een of andere app die je ook geupdate hebt ten tijde van de iOS update? Heb je al eens gekeken onder de sectie 'batterij'?
Zo kwam ik erachter dat de widget van Accuweather een heel groot percentage van de batterijcapaciteit opsnoept, zelfs 35%. Uiteraard die widget verwijderd.
 
Goedesmiddags medeburgers. dat was weer een enerverende ochtend @ werk
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Terug
Bovenaan