Goede Morgen Topic


Status
Niet open voor verdere reacties.
Goedenavond
 
Goedenavond allemaal,

Zojuist las ik dat de NVWA de lijst van invasieve exoten heeft geupdatet.
Helaas staat de Pistia stratiotes er ook op.
Best jammer want deze drijfplant heeft mooie lange wortels waar jongen vissen graag tussen schuilen:confused:
 
Nou ook lekker op de vroege morgen, ligt er hier bij het bruggetje een dode eend dus eerst de dierenambulance maar gebeld.
 
Mogge,

John, daar bel je de dierenambu toch niet voor? Een beetje vent, of vrouw, ruimt dat zelf op.;)
 
Mogge,

John, daar bel je de dierenambu toch niet voor? Een beetje vent, of vrouw, ruimt dat zelf op.
Met de huidige heersende vogelgriep word het afgeraden door de dierenbescherming zelf dode vogels op te ruimen, heeft niks te maken of je een beetje vent bent of niet

Mogge folks:koffie:
 
Goedemorgen :chef::coffee::coffee:
Andijk 🌤️ 20*C 92% LV
Klopt helemaal wat je zegt Antje hier komen ze zelfs in beschermde kleding de dode dier opruimen.
 
Goedemorgen!
En de volgende hittegolf is op komst!
 
Met de huidige heersende vogelgriep word het afgeraden door de dierenbescherming zelf dode vogels op te ruimen, heeft niks te maken of je een beetje vent bent of niet

Mogge folks:koffie:
Kijk wijze woorden maar omdat we zelf verschillende dieren hebben doe ik dat nooit hoor. Wil geen risico nemen en de dierenambulance doet het met plezier dus waarom niet.

Moge binnenkomers en de warmte is hier maar een paar dagen Hannah.
 
:koffie: daarna boodschappen doen :(:unsure: nou niet één van mijn favoriete bezigheid maar ja het moet maar.
 
Goedemorgen allemaal.

Wij hebben een lease hond. Het schijnt een roofdier te zijn maar dit dier is dat vergeten, eigenlijk is dit meer een luie hond. Hij heeft een koninklijke mat met een soort dekbed erover maar wanneer je met hem hebt gewandeld kiest hij voor de koelere vloer. 's Avonds wanneer ik op de bank ga zitten om naar het journaal te kijken wringt hij zich tussen mij en de leuning om zijn deel van de bank op te eisen. En dat terwijl er op het overige deel van de bank voldoende ruimte is. Hij heeft grote bruine ogen waarmee hij uitstekend duidelijk kan maken hoe z'n stemming is. 't Is eigenlijk een heel lief dier die hond van mijn zoon die met z'n gezin op vakantie is. De hond logeert dus bij ons.

IMG_20220803_090859[1].jpg
 
Te laat, denk ik....
Tja, reanimeren had geen nut meer en zelfs de traumaheli kon niks uitrichten dus ze hebben het stoffelijk overschot meegenomen en laten sectie verrichten en daarna gaan de restanten naar de chinees om de hoek hier:LOL::LOL:

Btw, leuke hond heb je op visite en pas op met teveel lekkers want hij moet wel aan de lijn denken;)
 
Tja, reanimeren had geen nut meer en zelfs de traumaheli kon niks uitrichten dus ze hebben het stoffelijk overschot meegenomen en laten sectie verrichten en daarna gaan de restanten naar de chinees om de hoek hier:LOL::LOL:

Btw, leuke hond heb je op visite en pas op met teveel lekkers want hij moet wel aan de lijn denken;)
Het beestje is 10 jaar oud. Het denken aan de lijn is voor hem ook te laat vermoed ik zo. Zijn leven moet nu ook gedeeld worden met onze kleinzoon wat ook voor hem gevolgen had. Wel is hij zeer alert op z'n brokken én de deur van de koelkast... Eigenlijk dus wel passend bij z'n lijn. :):):)
 
Goedemorgen allemaal,

En we maken ons weer op voor twee dagen met 33 graden. Alles potdicht nu, vanmiddag siesta houden en behalve een korte pitstop voor de hond, blijf ik tot in de late avond binnen.
 
Mogge, even wat maden gehaald om vanavond zwemmen te leren, en wat nieuw voer en onderlijntjes met haken (zonder weerhaken).
om 1300 afspraak bij de verzekeringsadviseur om alles even een keer te checken, en na te vragen hoe t zit als de zoon met onze auto op pad gaat. Lekker even op de fiets naar Hardenberg na een paar broodjes.
 
Mogge, even wat maden gehaald om vanavond zwemmen te leren, en wat nieuw voer en onderlijntjes met haken (zonder weerhaken).
om 1300 afspraak bij de verzekeringsadviseur om alles even een keer te checken, en na te vragen hoe t zit als de zoon met onze auto op pad gaat. Lekker even op de fiets naar Hardenberg na een paar broodjes.
Het kon slechter Albert ;)

Bij jullie ook zo warm vandaag? Avonduren vissen zal dan heerlijk zijn.
 
Het kon slechter Albert ;)

Bij jullie ook zo warm vandaag? Avonduren vissen zal dan heerlijk zijn.
Actuele temperatuur… en ja, na het avondeten is het wel uit te houden. Plek waar ik meestal zit is onder de bomen in de schaduw na 17.00.
BD8ADF03-D32D-49C7-98FF-6EADCC2647FC.jpeg
 
Middag
smakelijke lunch allemaal
Hier lekker broodjes met aardbei
 
Middag Jaap en hier weer veel te warm.
 
Middag Jaap en hier weer veel te warm.
Middag John
ja dat vervelende weer gooit iedere keer roet in de planning
zou o.a. de stroom voorziening bakken aanpassen hier maar bij 32 graden op de bovenverdieping ga ik niet lopen stoeien met trekveer en installatiedraad en elektra pijp.
is de verdorie de 2 keer dat het te warm is voor dat soort grappen.
 
Ja dat is niks Jaap en als die weerlui nou niet eens snel luisteren naar ons dan moeten we maar eens een bezoekje aan ze brengen denk ik:DD
 
Ja dat is niks Jaap en als die weerlui nou niet eens snel luisteren naar ons dan moeten we maar eens een bezoekje aan ze brengen denk ik:DD
zou het zin hebben de meeste keer zitten ze toch naast met hun voorspelling (behalve als het droog en warm wordt:juggle:)
 
Goedemiddag


😱

Slaap jij nog boven of ben je inmiddels naar beneden verkast?
Inmiddels zijn beide mogelijk maar het liefst toch nog boven maar op zulke dagen als deze is de keuze gauw gemaakt;)
24 graden of 32 graden :unsure::juggle:
 
Inmiddels zijn beide mogelijk maar het liefst toch nog boven maar op zulke dagen als deze is de keuze gauw gemaakt;)
24 graden of 32 graden :unsure::juggle:
Nou, ik heb hier 1 keer 32,5 meegemaakt binnen (overal) en dat was helemaal geen pretje, zwak uitgedrukt.
Ga inderdaad maar lekker beneden slapen nu.

In het verleden heb ik wel eens op het balkon geslapen toen het erg warm was. Niet van de buren gehoord dat ik snurk dus dat viel wel mee haha.
 
Nou met dit weer slaap ik lekker op de bank met de ventilator aan in de woonkamer want boven is het geen doen hier.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Terug
Bovenaan