Goede Morgen Topic


Status
Niet open voor verdere reacties.
Moge Albert en veel sterkte.
 
Goedemorgen allemaal,

Mogge, ik heb positief nieuws… maar ben er niet positief over…. Ggrrrrrr Corona.
Dat is idd balen zeg.
Hopelijk valt het mee en ben je er snel weer van af.
Beterschap!
 
Moge Jantje en Annemarie.
 
Mogge folks, beterschap toegewenst Albert.

Hier is het wachten tot iemand de bakken komt halen, dus eerst maar :koffie:
 
Goedemorgen :koffie:
Andijk ☀️ 19*C 83% LV
Beterschap Albert
 
Middag allemaal en hier deels bewolkt met 24 graden maar als de bewolking verdwijnt zal het wel warmer worden.
 
Hier is het 28 graden.
 
Goedemiddag



Daar zat je natuurlijk al die tijd al op te wachten ;)
Middag Nicole en ik kan me er nog niet druk om maken met binnen 22 graden. Maar ja Sky die heeft geen trek meer in wandelen.
 
Middag Nicole en ik kan me er nog niet druk om maken met binnen 22 graden. Maar ja Sky die heeft geen trek meer in wandelen.
Houd Sky ook maar lekker binnen. Het is hondenweer maar dan anders. Het is al warm genoeg en de stoepen en straten zijn bloedheet voor die pootjes.
Als ik al naar buiten zou moeten met Indy dan til ik haar de weg over en zet haar in de schaduw op het gras. Ik heb zelf ooit op blote voeten op een 'brandende' stoep gestaan, ik stond echt van de ene op de andere voet te springen.
 
Middag,
buiten 33,5 graden volgens de thermometer in die auto. Ik denk dat ik die warme temperaturen intussen al gewoon ben.

Ik kom juist van de dierenarts met 1 van mijn katten. Een dikke poot. Ik vermoed dat iemand heeft geprobeerd een wesp te vangen... :rolleyes:
 
Goedemiddag zieke. Hoe gaat het nu met je?
Middag jongedame. Tja, het voelt als een griep na 4 vaccinaties… spierpijn rugpijn en verkouden. De keelpijn, waar het gister mee begon, is al weer verdwenen.
 
Middag.

Buiten 32 graden. Binnen lekker koel gelukkig.
Op het werk is het ook heerlijk koel. 20 graden.
Alleen als je dan naar je auto loopt, is het toch ineens goed warm.

AC0B0390-3D06-4D17-981C-43896351AEB8.jpg
 
Middag Marcel en hier is het 29 buiten en in de kamer 22 met de zonwering en gordijnen dicht.
 
Middag jongedame. Tja, het voelt als een griep na 4 vaccinaties… spierpijn rugpijn en verkouden. De keelpijn, waar het gister mee begon, is al weer verdwenen.
Dan hoop ik dat je voor de rest ook snel opknapt. En niet te vergeten, er geen long covid aan overhoudt.

Hier binnen valt het met de temperatuur nog steeds erg mee tegenover andere jaren. De nieuwe pliségordijnen maken geloof ik een groot verschil. Ze zijn dubbel en verduisterend, van buiten gezien wit).
 
Avond allemaal. Ach op nu.nl zeggen ze dat het hier donderdag nog maar 20 graden is in Grunn dus we redden het vast wel. Morgen 33 en woensdag 29 en dan een flinke terugval.
 
Avond, de nodige ventilators voor de bakjes opgezocht en geïnstalleerd voor de komende dagen, en 1 grote voor mezelf..:DD
 
Avond Lex en die draait hier ook bij de garnalen al.
 
Goedemorgen allemaal,
Sterkte vandaag met die hitte🥵
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Terug
Bovenaan