Goede Morgen Topic


Status
Niet open voor verdere reacties.
Moge Marcel.
 
Goedemorgen :chef::coffee::coffee:
Andijk ☀️ 16*C 90% LV
 
Moge Jaap en hier is het 13 graden zie ik.
 
Zo de sirenes zijn weer stil dus ik zeg middag allemaal.
 
Middag
Zinloze herrie is ook weer voorbij.
Dus zeg ik smakelijk lunch allemaal.
 
Middag Ben en Jaap en ja maandelijks schrik ik me een hoedje door die sirenes en ik vlieg telkens de kelder in. Gelukkig haalt Jessica me vaak wel voor 3 uur weer eruit met de mededeling dat er niks aan de hand was.
 
Goedemiddag,

hier hoor met grote regelmaat sirenes, die staan net over grens en worden dacht ik gebruikt door de brandweer. Sinds onze sirenes vernieuwd zijn niet meer zo'n probleem maar voorheen leken de Nederlandse en Duitse veel te veel op elkaar. Gaf toch vaak een ongemakkelijk gevoel.
 
Goede middag onderwaterhobbyisten,

Eh"" Nicole 180 pygmaeusje's, je woont in een vruchtbare omgeving.
 
Eh"" Nicole 180 pygmaeusje's, je woont in een vruchtbare omgeving.
Volgens mij is Antje goed in de voortplanting van de Pygjes;)

Middag binnenkomers.
 
Binnenkort te koop kweekwater, 100 % garantie,,en per liter:LOL:.,,

En nu even zonder onzin ,Nicole goed bezig.
 
Middag luitjes, dat water in die kweekbakken is enorm vruchtbaar, vandaag even pauze ingelast met uitvangen en onderwijl druk aan het beeldzagen
 
Antje, ik kijk altijd naar de forumnaam, net als bij john,,die het kan weten, snap het wel.
 
Dat vermoeden had ik reeds, en zolang de aangesprokene maar snapt wat er bedoeld word is het goed :cool:
Snapte jij het dan?:LOL::LOL::LOL::LOL:

Middag luitjes. Kijk op deze manier kan ik niemand vergeten en me niet vergissen in Truus haar naam, ehhhh ik bedoel Antje dan:DD
 

Nou eerst mn favoriete club die gaat sluiten en nu moet ik ook al deze festivals nog aan me voorbij laten gaan:LOL::LOL::LOL:
 
Middag.

Ja het is wat allemaal.

Corona slaat weer om zich heen (merk het in de kring om mij heen), en dan krijgen we ook nog dat apen-gedoe!
Gezellige inflatie erbij en het verhaal is compleet :))

ik denk dat ik maar vast een bunker ga bouwen :juggle:
 
Middag.

Ja het is wat allemaal.

Corona slaat weer om zich heen (merk het in de kring om mij heen), en dan krijg we ook nog dat apen-gedoe!
Gezellige inflatie erbij en het verhaal is compleet :))

ik denk dat ik maar vast een bunker ga bouwen :juggle:
In de mijne is nog een plekkie vrij Richard. Nou ja bij nader inzien misschien toch beter om je eigen te gebruiken;)
 
Avond allemaal.
 
Middag.

Ja het is wat allemaal.

Corona slaat weer om zich heen (merk het in de kring om mij heen), en dan krijgen we ook nog dat apen-gedoe!
Gezellige inflatie erbij en het verhaal is compleet :))

ik denk dat ik maar vast een bunker ga bouwen :juggle:
Over bunker gesproken. Daar ben je net uit gekomen zeker?

Man, waar was je al die tijd?
 
Goedenavond deze zonnige maandagavond.
 
Avond Marcel en Albert.
 
Over bunker gesproken. Daar ben je net uit gekomen zeker?

Man, waar was je al die tijd?

Thuis, op t werk, in diverse ziekhuizen, bij m'n ouders, bij m'n opa en oma, bij vrienden, ben nog een keer bij de Intratuin geweest, paar kledingzaken...

Maar als je t hebt over waar ik was op t forum:
Veel aan het hoofd en t lichaam de laatste tijd, diverse medische trajecten ondergaan als voorbereiding op een gen-therapie behandeling die uiteindelijk is uitgesteld, dus dat was fysiek en mentaal even een domper.
Verder begin ik steeds meer moeite te krijgen met mijn huidige dagelijkse leven en het energiepijl vs wat ik bijvoorbeeld 5 jaar terug had (mocht je geen idee hebben m.b.t. de achtergrond hiervan, dan roep je maar :deal:)

En t forum staat niet heel hoog op de lijst van "dit moet vandaag gebeuren" :DD
 
Thuis, op t werk, in diverse ziekhuizen, bij m'n ouders, bij m'n opa en oma, bij vrienden, ben nog een keer bij de Intratuin geweest, paar kledingzaken...

Maar als je t hebt over waar ik was op t forum:
Veel aan het hoofd en t lichaam de laatste tijd, diverse medische trajecten ondergaan als voorbereiding op een gen-therapie behandeling die uiteindelijk is uitgesteld, dus dat was fysiek en mentaal even een domper.
Verder begin ik steeds meer moeite te krijgen met mijn huidige dagelijkse leven en het energiepijl vs wat ik bijvoorbeeld 5 jaar terug had (mocht je geen idee hebben m.b.t. de achtergrond hiervan, dan roep je maar :deal:)

En t forum staat niet heel hoog op de lijst van "dit moet vandaag gebeuren" :DD
Klinkt best heftig Richard.
Ik hoop voor je dat uitstel geen afstel wordt.
Veel sterkte de komende tijd. En ik hoop dat je spoedig weer een goede balans vind in je dagelijks leven.
 
Goedemorgen.
 
Goedemorgen.
 
Moge Marcel.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Terug
Bovenaan