Goede Morgen Topic


Status
Niet open voor verdere reacties.
Na enig aandringen hebben ze terug gebeld, inderdaad. Nieuwe ronde medicatie in de hoop dat het dan klaar is en ik weer normaal kan lopen.
Gelukkig toch gelukt
Beterschap
 
Avond hier doet het🌧️⛈️
 
Avond heren en hier is het nog droog.
 
Grunnigers ook:

Alweer bijgekomen ervan John? je moet ook niet verdwaasd ronddolen als je teveel vrije tijd hebt knul, neem een voorbeeld aan mij en ga iets doen met je leven :p:LOL:
 
Avond. Ff wakker worden en maar een lekkere douche pakken. Dommelde even lekker weg op de bank hier. Komt tot rust na een werkdag. Morgen vieren dat het weer woensdag is, dus de man met de zaag is alweer onderweg.
 
Avond. Ff wakker worden en maar een lekkere douche pakken. Dommelde even lekker weg op de bank hier. Komt tot rust na een werkdag. Morgen vieren dat het weer woensdag is, dus de man met de zaag is alweer onderweg.
Herkenbaar. Ben wel voorzichtig als dat vaker voorkomt. Kan ook een signaal van oververmoeidheid zijn.
 
Goedemorgen.
 
Goedemorgen.
 
Goedemorgen :koffie:Thee kan ook.
Andijk 🌥️13*C

 
Moge Jaap en hier is het 14 graden als ik het mag geloven.

Moge Antje.
 
Hoewel de wind er zorg voor draagt dat de wolken niet té lang voor de zon blijft hangen om aldus haar straling te verhinderen is het toch niet dusdanig warm wat mij zou kunnen nopen om iets uit te doen qua kleding. Niettemin: Goedendag allemaal!
 
Middag allemaal.
 
Hoewel de wind er zorg voor draagt dat de wolken niet té lang voor de zon blijft hangen om aldus haar straling te verhinderen is het toch niet dusdanig warm wat mij zou kunnen nopen om iets uit te doen qua kleding. Niettemin: Goedendag allemaal!
Inmiddels is het, hoewel de wind nog meent te moeten waaien, aanzienlijk behaaglijker. Omdat ons autootje weer onder het stof zat heb ik ons vervoersmiddel maar eens gewassen en omdat ik toch bezig was het geheel in de was gezet. Je moet trouwens een auto nooit in de zon in de was zetten dus dat heb ik maar gedaan...
 
Lekker bezig Ben.
 
Ik zeg alvast avond allemaal.
 
Avond Marcel.
 
1 goedenavond.
 
Avond Albert en in Amsterdam is het al erg druk maar ja allemaal een beetje voorbarig vindt ik.
 
Ik wil niet zeuren, maar wat is het weer benauwd 🥵
 
Avond Niels en het is mij zo warm genoeg inderdaad.
 
Moet je het dakraam dichtdoen Marcel;)

Hier ook wat lichte regen gehad maar het is weer droog.

En wat kan het me boeien want Ajax staat op 3-0 en is over 30 min LANDSKAMPIOEN:deal:
 
Moet je het dakraam dichtdoen Marcel;)

Hier ook wat lichte regen gehad maar het is weer droog.

En wat kan het me boeien want Ajax staat op 3-0 en is over 30 min LANDSKAMPIOEN:deal:
Dan zou ik het keukenkastje vast open zetten. Kan die supporter die daar staat ook meevieren.
 
Dan zou ik het keukenkastje vast open zetten. Kan die supporter die daar staat ook meevieren.
Vertel ze dat maar in Amsterdam want de belangrijkste titel zit met nog dik 10 min te gaan wel in de knip en dan zijn ze weer kampioen. Daarbij keert Emmen terug in de eredivisie dus het was een goed voetbalseizoen.

ajax amsterdam party GIF by AFC Ajax
 
Wou d ewedstrijd kijken op de pc (heb eindelijk ontdekt hoe ik ziggo op de pc kan kijken) maar een dagpas kost bijna 8,- :oops: dus maar een avondje in mijn atelier doorgebracht :)
 
Goedenavond, bijna goedenacht

Nog iemand die niet kan reageren op PM? Te moe en lui om het juiste topic hiervoor op te zoeken. Ik ga mijn ogen dicht doen 🥱 en zie het morgen wel 💤🛌
 
Goedemorgen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Terug
Bovenaan