Goede Morgen Topic


Status
Niet open voor verdere reacties.
Middag luitjes, hier even langs de huisarts geweest en nu eerst :koffie: en dan de fairspullen weer allemaal opruimen
 
Middag Antje.
 
Goedemiddag.
Ik val maar weer even binnen, doe ik te weinig momenteel.
Op het werk chaos, de gezondheid chaos, dus dan komen er helaas teveel dingen op het tweede plan.
 
Middag Ben en kalm aan daar.
 
Avond marcel.
 
Avond folks, hier weer even zitten zagen en nu een lekkere lente bock van Brand aan het drinken
 
219B0190-F05F-494F-996F-734F4BB6727A.jpeg


Wij waren vorige week vrijdag eindelijk een keer naar de Fancy Goldfish Store geweest. Ik wilde er al heel lang een keer heen, maar met het OV was het slecht te doen. Dus ben ik met dochter en kleinzoon gegaan. Dochter had toevallig meetlint mee, en ik wilde graag weten of de jumbo Sluierstaarten daar groter waren dan de mijne. Niet dus. Er zwommen ook Arowana’s of Drakenvissen rond, en mijn dochter was daar wel van onder de indruk. Ze heeft foto’s gemaakt toen ik bij de Sluiers rondkeek, en verraste mij gisteren met een prachtig moederdagcadeau!
 
Goedemorgen.
 
Goedemorgen.
 
Moge Marcel.
 
Hallo Andre. En Billy natuurlijk.
 
Moge Jaap.
 
Middag allemaal.
 
Mogge allemaal. Beetje fris hier in de Residentie. Ook zwaar bewolkt. ☁️🌥️
 
Middag Pla en hier is het nu zonnig en 20 graden. De hele ochtend was bewolkt hier.
 
Onze tuin en ik hebben dorst. Eigenlijk moet ik wat de tuin betreft dit in de verleden tijd plaatsen, ik heb de tuinslang, waarbij ik wel zorgde voor een waterstroom door de slang, er maar eens boven gehouden wat trouwens mijn dorst ietwat verhoogt heeft. Maar daar is vast ook iets aan te doen. Wat het weer betreft; gisteren was het heerlijk maar er schuiven wolken voor de zon hetgeen hinderlijk is voor de (zonne-)stralen.
 
Je moet eens proberen om die wolken weg te blazen Ben.
 
Middag
Tijd voor de lunch smakelijk allemaal
Raar weer af en toe zon hier en een warme passaat wind en niet zon beetje ook.
 
Goedemiddag.
Nog altijd aan het wachten op de huisarts die maar gewoon niet terug belt, en inmiddels ook niet meer bereikbaar is.
Morgen maar weer proberen.
 
Middag heren en ja die artsen lopen geen stap harder hoor.
 
Goedemiddag.
Nog altijd aan het wachten op de huisarts die maar gewoon niet terug belt, en inmiddels ook niet meer bereikbaar is.
Morgen maar weer proberen.
Geen spoed mogelijkheid in het keuze menu Ben.
bij onze praktijk wel.
Vinden ze niet fijn maar tja als je als arts niet terug belt dan ben je wat mij betreft aan de beurt.
 
Ja die HA hier heeft dat hier ook maar ja ik heb ook eens toch die optie gekozen en nee ze wilden me niet te woord staan verder.
 
Geen spoed mogelijkheid in het keuze menu Ben.
bij onze praktijk wel.
Vinden ze niet fijn maar tja als je als arts niet terug belt dan ben je wat mij betreft aan de beurt.
Na enig aandringen hebben ze terug gebeld, inderdaad. Nieuwe ronde medicatie in de hoop dat het dan klaar is en ik weer normaal kan lopen.
 
Nou sterkte dan maar weer Ben en hopen dat je snel weer goed ter been bent.
 
Avond allemaal.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Terug
Bovenaan