Goede Dag Topic


Status
Niet open voor verdere reacties.
Vandaag is er begonnen met de plaatsing vd hybride warmtepomp. Buitenunit hangt. Morgen het binnenwerk.

47D27F77-7F2D-40BC-BDE0-5C642892980B.jpeg
DBEF14CA-F014-4C72-B420-3D878EBB10C6.jpeg
3E45349C-93EB-4510-B652-924D8F23D02F.jpeg
 
Kunnen ze zo n ding niet in gevelprint plaatsen want dit oogt voor geen meter zeg;)
 
Whowww :love::love::love::love::love::love::love:

En nog een fantastisch merk ook!

Ik ben echt heel benieuwd Albert.

Moet er in mijn nieuwe woning ook aan gaan denken. Maar moet nog eens uitzoeken hoe goed het werkt met radiatoren.
Wij hebben boven ook radiatoren nog en daar worden Heimeier dubbel instelbare thermostaatkranen opgezet die apart worden ingeregeld. Beneden en badkamer is vloerverwarming,
 
Hier is het echt een hele rare dag. Echt onwerkelijk. Je zou de champagne open moeten trekken. Maar je moet nog even wachten.

Gisteren naar 2 huizen wezen kijken. Een huis was A keuze, 2e huis was een B keuze. Omdat deze al lang op funda staat.
Huis A viel behoorlijk tegen. Het gevoel. En ondanks de betonnen vloer van de woonakmer, voelde deze heel funky aan.
Zou er mijn aquarium niet neer durven zetten.
Huis B. Een drive inn woning. Wel een tussenwoning. Maar echt een huis waar we voor zijn gevallen.
De vorige 2 waar we op geboden hadden, waren ook dat type.
Tja moet wel wat aan gebeuren. Nieuwe kozijnen en badkamer. Maar goed, prijs is heel gunstig.
Bod gedaan. En jawel. Bod geaccepteerd. We hebben een huis!

Wat gebeurde er in de tussentijd…………
Makelaar 1e woning belde op. Ik heb een huis voor jullie. Er komen maar 2 mensen. Jullie en een ander.
Verkopers willen een onderhandse verkoop. Zonder funda etc.
Donderdag bezichtigen. Vrijdag uitslag.
In dezelfde straat. Mooiere plek. Althans dat moet blijken.
Dus, tja,
Donderdag weer naar Limburg.
Makkelaar van huis B op de hoogte gebracht. Ons bod wordt gereserveerd tot vrijdag.

Jeeee, we hebben een huis. Maar welke???

Pffffffffff
 
Hier is het echt een hele rare dag. Echt onwerkelijk. Je zou de champagne open moeten trekken. Maar je moet nog even wachten.

Gisteren naar 2 huizen wezen kijken. Een huis was A keuze, 2e huis was een B keuze. Omdat deze al lang op funda staat.
Huis A viel behoorlijk tegen. Het gevoel. En ondanks de betonnen vloer van de woonakmer, voelde deze heel funky aan.
Zou er mijn aquarium niet neer durven zetten.
Huis B. Een drive inn woning. Wel een tussenwoning. Maar echt een huis waar we voor zijn gevallen.
De vorige 2 waar we op geboden hadden, waren ook dat type.
Tja moet wel wat aan gebeuren. Nieuwe kozijnen en badkamer. Maar goed, prijs is heel gunstig.
Bod gedaan. En jawel. Bod geaccepteerd. We hebben een huis!

Wat gebeurde er in de tussentijd…………
Makelaar 1e woning belde op. Ik heb een huis voor jullie. Er komen maar 2 mensen. Jullie en een ander.
Verkopers willen een onderhandse verkoop. Zonder funda etc.
Donderdag bezichtigen. Vrijdag uitslag.
In dezelfde straat. Mooiere plek. Althans dat moet blijken.
Dus, tja,
Donderdag weer naar Limburg.
Makkelaar van huis B op de hoogte gebracht. Ons bod wordt gereserveerd tot vrijdag.

Jeeee, we hebben een huis. Maar welke???

Pffffffffff
Wow, dan ben ik heel benieuwd wat jullie beslissing uiteindelijk gaat worden... of wat het lot gaat bepalen. Fingers crossed!
 
Je koopt zo’n ding niet ‘voor het oog’…
Daarom snap ik die lui ook niet die wat tegen windmolens hebben want die plaatsen ze ook niet voor het oog:DD:DD

Beter dat je de keus hebt dan geen huis Marcel en veel wijsheid voor jullie om een beslissing te maken.

Avond allemaal.
 
Hier is het echt een hele rare dag. Echt onwerkelijk. Je zou de champagne open moeten trekken. Maar je moet nog even wachten.

Gisteren naar 2 huizen wezen kijken. Een huis was A keuze, 2e huis was een B keuze. Omdat deze al lang op funda staat.
Huis A viel behoorlijk tegen. Het gevoel. En ondanks de betonnen vloer van de woonakmer, voelde deze heel funky aan.
Zou er mijn aquarium niet neer durven zetten.
Huis B. Een drive inn woning. Wel een tussenwoning. Maar echt een huis waar we voor zijn gevallen.
De vorige 2 waar we op geboden hadden, waren ook dat type.
Tja moet wel wat aan gebeuren. Nieuwe kozijnen en badkamer. Maar goed, prijs is heel gunstig.
Bod gedaan. En jawel. Bod geaccepteerd. We hebben een huis!

Wat gebeurde er in de tussentijd…………
Makelaar 1e woning belde op. Ik heb een huis voor jullie. Er komen maar 2 mensen. Jullie en een ander.
Verkopers willen een onderhandse verkoop. Zonder funda etc.
Donderdag bezichtigen. Vrijdag uitslag.
In dezelfde straat. Mooiere plek. Althans dat moet blijken.
Dus, tja,
Donderdag weer naar Limburg.
Makkelaar van huis B op de hoogte gebracht. Ons bod wordt gereserveerd tot vrijdag.

Jeeee, we hebben een huis. Maar welke???

Pffffffffff
Succes Marcel Ook met afwegen van voors en tegens van de beide huizen
 
Nou wijk 1 klaar en de polder doen we morgen bezorgen wegens omstandigheden, nu eerst lunch en dan gaan stemmen voor de gemeenteraadsverkiezingen (gemeentes zijn gefuseerd) lang getwijfeld op wie ik moest stemmen maar het word FvD onee foutje dat is een partij waar Liran op zou stemmen, hier word het pvda:koffie:
 
Middag
Even uitbuiken van de lunch dan weer als begeleider met de buurvrouw naar het ziekenhuis zo oud mensje 85 slecht te been laat je niet in de steek.
Zal wel blij zijn als haar man weet thuis is.
Je komt zo zelf bijna nergens aan toe.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Terug
Bovenaan