Goede Dag Topic


Status
Niet open voor verdere reacties.
Middag folks, laat de winter maar komen:
Ik denk niet dat de winter op die manier nog durft te komen je hebt hm bang gemaakt met je warme kleren😂 wat moet ie wel denken bij zichzelf! Hier heb ik niets te zoeken 0 impact in nederland dan kan ik netzogoed naar een ander land toe. Ik denk dat als iedereen in nederland dit zou dragen de winter precies om nederland heen zou gaan. 😁
 
Als we nou eens ons allemaal zo druk om de kou gaan maken dat er zich een plaatselijk hoge druk gebied in nederland ontwikkeld kunnen we misschien de koude fronten die op ons af komen weg jagen. Ik verwacht dan wel een orkaan in de noordzee en tornados op de grens bij Duitsland en België aangezien de hoge en lage druk gebieden zullen botsen. Maar als we ons maar druk genoeg maken zal het vast mee vallen 😂
 
Een hele goede morgen allemaal.
Ondanks het druilerige weer hoop ik dat vandaag voor iedereen weer een topdag gaat worden:)
 
Moge:koffie: denk dat ik maar thee neem want die koffie hier in het ziekenhuis :juggle::sick:
 
Middag. Lunchtime. Nog een paar uur vandaag en morgenvroeg. Ik ruik het weekend al. En wat voor weekend. Weekendje aan Zee met de ega.
 
Mijn lieve echtgenote zegt soms dat mannen geen twee dingen tegelijk kunnen doen. Ik probeer haar elke dag het tegendeel te bewijzen door met twee vingers in m'n neus te zitten maar misschien is een waarschuwing toch op z'n plaats? Ook een goede...rest van de dag gewenst!
Dat is best knap want ik krijg niet 2 vingers in 1 neusgat:ROFLMAO:

Middag Albert.
Onderschat nooit mijn kunde, zelfs niet wanneer het over één gat gaat! ;)
Voor je vreemde gedachten krijgt over mijn kunde, gewoon; "niet voor een gat te vangen." ;)
@sailjo soms is het belangrijk dat je de context van een enkel bericht weet en moet je wel teruggrijpen naar eerdere berichten... :);)
 
Middag Antje en dan kun je als je droog bent lekker in je pak rondhuppelen.
 
Middag, thuis alweer. om 15.30 naar de kapper voor een knipbeurt. Eigenlijk vorige week al, maar toen was hij ziek.
 
Ik ben extra vroeg maar ik wens iedereen alvast een fijne avond en smakelijk eten.
 
Een goedenavond.

Weekend is weer begonnen. Lang weekend deze keer.

Maandag weer even naar het zuiden.
 
avond folks, hier nog even 2 dagen natte voeten en koude handen en dan 3 weken vakantie:DD (met uitzondering van 2 extra bezorgmaandagen en de woensdagen)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Terug
Bovenaan