Goede Dag Topic


Status
Niet open voor verdere reacties.
Dan adviseer ik je om een andere hobby te zoeken en met bv haken of breien kun je het raam wel dichtlaten:ROFLMAO:
 
Omdat ik van tijd tot tijd een APK keuring onder ga meende ik dat dit ook goed kon zijn voor onze auto. Oh, eigenlijk schrijf ik dit verkeerd. De overheid heeft dit laatste bedacht en ik voldoe maar gelaten aan deze eis...

Minder gelaten voldoe ik aan de eis om jullie allemaal een fijne dag toe te wensen!
 
Ja je zag het ook bij Volendam-Utrecht waar men met fietsen en barkrukken elkaar te lijf ging.
Wij mensen zijn erg volgzame kudde dieren. Je ziet dat inderdaad goed bij voetbalwedstrijden, zeker als er sprake is van een verliezende partij hetgeen ook bij deze sport schijnt voor te komen. Mensen laten zich dan opjutten door slechte voorbeelden om iets te doen wat men normaal niet normaal zou vinden. Die slechte voorbeelden zijn ook weer een in te delen in een aparte groep van stoere binken. Één zo'n stoere bink doet vaak niet zoveel bij daglicht, zo blijkt dikwijls, als groep werkt dit toch gemakkelijker en kan je tegen elkaar opbieden. Zich leider noemde mensen maken vaak gebruik van die volgzame kudde mensen. Volgzame en gehoorzame mensen die zelfs hun leven geven voor dat type leiders mits ze maar goed getraind door passende teksten van die leiders én als ze worden voorzien van een, door een leider bedachte, "gezamenlijke" vijand. Ja, jammer genoeg kan dit bij een voetbal wedstrijd werken maar ook in de echte "grote mensen" wereld. :cry:
 
En bedankt he NicoleE nu zit ik meteen met die medlie in mijn hoofd :ROFLMAO:

Hier ondertussen aan het nadenken over een nieuw project (de keuze is reuze)
 
En bedankt he NicoleE nu zit ik meteen met die medlie in mijn hoofd :ROFLMAO:

Hier ondertussen aan het nadenken over een nieuw project (de keuze is reuze)
Ik heb er nog niet naar geluisterd en als ik jou zou hoor zal ik dat ook maar niet doen :DD

Succes met het uitwerken van een nieuw plan (y)
 
Ja slim plan dat niet te doen, irritante medlie :ROFLMAO:

Het nieuwe plan is inmiddels alweer bedacht, nu nog de stap zetten om eraan te durven beginnen (ben altijd bang een steen te verkloten)
 
Wij mensen zijn erg volgzame kudde dieren. Je ziet dat inderdaad goed bij voetbalwedstrijden, zeker als er sprake is van een verliezende partij hetgeen ook bij deze sport schijnt voor te komen. Mensen laten zich dan opjutten door slechte voorbeelden om iets te doen wat men normaal niet normaal zou vinden. Die slechte voorbeelden zijn ook weer een in te delen in een aparte groep van stoere binken. Één zo'n stoere bink doet vaak niet zoveel bij daglicht, zo blijkt dikwijls, als groep werkt dit toch gemakkelijker en kan je tegen elkaar opbieden. Zich leider noemde mensen maken vaak gebruik van die volgzame kudde mensen. Volgzame en gehoorzame mensen die zelfs hun leven geven voor dat type leiders mits ze maar goed getraind door passende teksten van die leiders én als ze worden voorzien van een, door een leider bedachte, "gezamenlijke" vijand. Ja, jammer genoeg kan dit bij een voetbal wedstrijd werken maar ook in de echte "grote mensen" wereld. :cry:
Ik vraag me wel eens af, wat er in iemand om gaat, als je in een situatie komt waarin het verleidelijk word iets te doen wat je normaal niet zou doen, maar omdat andere dat doen je mee doet (stel bakstenen door ruiten heen gooien) als je met tante jo op de koffie zit is het nee nee associale mensen jeugd van tegenwoordig, volgende dag zelf tussen de holiguns staan. Houden we ons zelf dan niet voor de gek. Dat we allemaal iets slechts in ons hebben zitten. Net zoals de scheiding tussen haat en liefde zo dun is (je moet namelijk wel heel erg van iemand houden om die met passie actief te kunnen haten) is het een soort klik in je hoofd, een engeltje op je schouder die tegen je zegt nee niet doen. Het is 1 stap die je achteruit zet en er niet meer bij hoort. Maar het is ook 1 stap die je vooruit zegt, het zijn die suggesties in je hoofd die zeggen, waarom zou ik niet mee doen met baksteen gooien, iedereen doet het. Maar mist zn groot aantal mensen dan het verstand, om zelf na te gaan of het gedrag wel oke is. Is de mens dan zo naief volk? Hoe makkelijk beinvloedbaar is de mens dan. En hoe toerekeningsvatbaar zijn we dan eigenlijk als we zelf niet in staat zijn altijd grip op de realiteit te houden. Vandaag is het lachen morgen is het huilen. Als je iets gedaan hebt waar je spijt van krijgt. Waar je je voor schaamt. Ik denk dat we dat allemaal wel eens hebben, dat we iets doen en achteraf denken. Dit was niet oke ik had hier beter overna moeten denken (zoals john met zn eerste stuk groente ook dacht: dit is niet oke hier had ik beter overna moeten denken).
Maar dr zijn ook genoeg mensen die afspreken na het voetballen in het bos, om een potje te knokken om de adrenaline kwijt te raken. Bijde teams. Blijkbaar is dat ook normaal. Beesten😅

Ff ontopic goededag trouwens😁 jullie waren al op voor dat ik naar bed ging Denk dat ik het een xtje oversla en maar gewoon 24 uur later slaap want ik kan het niet meer bij houden zo 😂😵‍💫
 
Vanmiddag ff bij de bouwmarkt geweest voor een paar zaken. En langs moeders met een stukkie taart ter gelegenheid van het eerder benoemde feit. Vondt ze wel lekker natuurlijk.
 
Middag. Speciale dag voor mij/ons vandaag14 november. 3 jr geleden lag ik rond deze tijd aan allerlei toeters en bellen in Zwolle in ziekenhuis na een hartstilstand op mn werk. Dus die dag blijft speciaal en vieren we als mn 2e verjaardagsdag elk jaar.
Bekijk bijlage 351539
🥳💐 Al 3 jaar oud wat vliegt de tijd en zo volwassen voor zn leeftijd, strijder💪😁
 
goedemiddag en alvast een goedenavond gewenst aan iedereen die dat gaag wil:DD
Uiteraard ook aan iedereen die dat niet of niet graag wil:))
 
Gaap. Kan beter naar bed gaan slaapt lekkerder als hier op de bank
 
Moguh John
Nog niet bevroren geraakt tijdens het uitlaten van sky daar in het hoge noorden?🙃
 
zijn korte wollen onderbroek, die beschermd zijn zaakje wel
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Terug
Bovenaan