Goede Dag Topic


Status
Niet open voor verdere reacties.
Moge Marcel. Handige keukenboer want die heeft de keuken geplaatst maar de inductieaansluiting was nog niet klaar en die zit achter het kastje nu. Dus de electricien was niet blij en ze overleggen nu hoe dit op te lossen. Wij hebben een 1 fase en die aansluiting niet nodig maar ze moeten van de woningbouw de aansluiting toch klaarmaken.
Nou we gaan het zien.
Is dat niet wat weinig 1 fase? Zo'n ding heeft 3,5 KW vermogen. Bij een plaat met vier zones is dat 3500 Watt gedeeld door vier is 875 Watt bij gelijktijdig gebruik. Maar meestal slikt de grootste zone al zo'n paar duizend watt op waardoor er niet veel overblijft voor de overige zones waardoor daar het voedsel langer moet opstaan.
 
Potdorie, vergeet ik jullie toch een fijne dag toe te wensen waardoor jullie tot wat weinig fijnheid hebben binnengekregen. Dus EEN FIJNE DAG allemaal!
 
Zo, de kapper weer gehad.

idd @benvo Hier ook een Perilex aansluiting met 2 fases op een aparte groep.
 
Middag Ben en Albert en als we Angela niet begrijpen dan kunnen we dus echt wel zien dat we ouder worden:DD
Hier moet ik je toch corrigeren. Dit heeft weinig met leeftijd van doen. Het is en blijft een vast gegeven dat vrouwen pas begrepen kunnen worden als ze dat willen én als hun aandacht op de mannelijke kunnen is gericht. Vrouwen onderling schijnen voor onze blik elkaar te verstaan maar zeker is ook dit niet. Om in aanmerking te komen voor diverse Nobel prijzen is het mogelijk dat ik er nog eens onderzoek naar ga doen. :):):)
 
Ze wil niet werken maar naar de PriMark? Voor tovenaars rotzooi (harry p) die ergens onder in een kast beland en nooit weer naar omgekeken wordt de eerste 10 jaar…? :):)
Bijna goed XD het zijn bakvormpjes, dus die worden wel degelijk regelmatig gebruikt om de net zo verveelde collega's te verrassen :LOL: Maar ik snap waar je vandaan komt bij het zien van beker 200 met een nét iets ander design die gretig meegegrepen worden door anderen "WANT COLLECTORS ITEM!" ... Of dekbedovertrek 463. Al heb ik me er gisteren schuldig aan gemaakt een nieuwe thermosfles mee te pakken. Zwart met in roze glitters "Disney Princess" erop. Vrij accuraat, dus toegestaan :pp En gelijk een mooie waarschuwing op mijn bureau.

Goedemiddag allemaal! Dit weekend Fantasy Fest! Yay! Jurk meenemen of geen jurk meenemen, that's the question...

Edit: Kleine toevoeging: Primark zit zo'n 10 minuten lopen van een van de locaties van mijn werk XD Dus naar werk gaan betekent dat ik een legale reden heb naar de primark te gaan. Alleen voor de Primark naar de stad vind ik altijd een verspilling van m'n tijd, maar na werk even binnenduiken is altijd interessant.
 
Yes het is weer :koffie:en pauze dus geniet er van.
Oja thee mag ook nog steeds ;)
 
Avond;))
Hier paar drukke dagen gehad ivm m'n vader.



Deze tijd van het jaar lijkt het aan hebben van kleding me wel iets comfortabeler:deal:
Ik weet wat er met die noorderlingen is.………
 
Ik zeg alvast avond allemaal en nee ik wens jullie nog geen fijne kerstdagen toe nu.
 
Middag Marcel.. morgen alweer dinsdag, werkdag? Btw hoe was Limburg vandaag? Bedoel vrijdag?
 
Mededeling van huishoudelijke aard: zag net in de bus dat de 19, 20 en 21 t stads en streekvervoer weer t werk neer wil gaan leggen. Muv de standaard uitzonderingen zoals de RET.
 
Middag Marcel.. morgen alweer dinsdag, werkdag? Btw hoe was Limburg vandaag? Bedoel vrijdag?
Het was erg goed in Limburg. Schitterend huis. Heel erg netjes binnen. Echt instapklaar.
Nu alleen een geschikt bod uitbrengen.
Beetje dubio. Dit huis is 8m2 groter. Maar wel tussenwoning ipv hoekwoning. Perceel 50m2 kleiner. Maar wel nette tuin, ipv oerwoud.
Vraagprijs 275K ipv 250K.
De vorige is 11,5K overboden en verkocht.
Dus wat streep je weg??
 
De bol catalogus… hier ook op de deurmat. Gat in het luik vd kruipruimte bijna.
mn ega neemt hem morgen mee naar t werk. Kunnen de bewoners mooi scheuren zei ze.. dus dat
 
Laatst bewerkt:
Heb jij je ook zo rot moeten sjouwen aan die Bol catalogus??

Hier ligt die al in de kliko.
Ja afgelopen zaterdag had ik 2 piekwijken met de bol-catalogus, deze week gelukkig alleen dalwijken en dat is enkel 24-uurspost en daar valt die catalogus gelukkig niet onder, maar mijn collega's sjouwden zich een ongeluk inderdaad, wel is het zo dat je in je bol-profiel kan aangeven of je de catalogus wil ontvangen of niet
 
En rond de feestdagen krijgen we weer de agenda van de postcodeloterij, ook altijd een feest qua gewicht

Avond luitjes:koffie:
 
Mededeling van huishoudelijke aard: zag net in de bus dat de 19, 20 en 21 t stads en streekvervoer weer t werk neer wil gaan leggen. Muv de standaard uitzonderingen zoals de RET.
Bedankt voor de waarschuwing!
 
Het was erg goed in Limburg. Schitterend huis. Heel erg netjes binnen. Echt instapklaar.
Nu alleen een geschikt bod uitbrengen.
Beetje dubio. Dit huis is 8m2 groter. Maar wel tussenwoning ipv hoekwoning. Perceel 50m2 kleiner. Maar wel nette tuin, ipv oerwoud.
Vraagprijs 275K ipv 250K.
De vorige is 11,5K overboden en verkocht.
Dus wat streep je weg??
Sterkte maar weer met keuzes maken en succes!

Heb jij je ook zo rot moeten sjouwen aan die Bol catalogus??
Van Bol.com?
 
Krijg geen reclamefolders dus had geen idee.
 
Het was erg goed in Limburg. Schitterend huis. Heel erg netjes binnen. Echt instapklaar.
Nu alleen een geschikt bod uitbrengen.
Beetje dubio. Dit huis is 8m2 groter. Maar wel tussenwoning ipv hoekwoning. Perceel 50m2 kleiner. Maar wel nette tuin, ipv oerwoud.
Vraagprijs 275K ipv 250K.
De vorige is 11,5K overboden en verkocht.
Dus wat streep je weg??
Jee zeg voor dat geld heb je hier 8 hunnebedden:pp
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Terug
Bovenaan